renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia Tuono 1000R (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník MrFreak
Vloženo 19.11.2021
Aktualizováno 1.3.2024
Zobrazeno 822x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Ovladatelnej odstrojenej supersport z přelomu milénia s točivým charismatickým dvouválem do vé. Krom předního světla a štítku je i po těch letech v reálu pěkná a poctivá. Zadní kulatá světla mi přijdou z celkového vzhledu asi nejzábavnější.

Více fotografii

Motorka koupena od harnessbiker (Praha 10-Uhříněves) - Prodejce v pořádku, jednání ok. Bohužel neuvedl, že jsou na moto nakopané koutouče, zjistil jsem až při projížďce, jinak velice zachovalé moto v origo stavu za slušnou cenu.

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Při první jízdě si říkám: "Není to tak zlý, jak se říká. Má to poměrně hodný spodek, dá se i slušně poskakovat po městě, jen kvalty jsou dlouhé, ale je to tvrdý jako prase (po přesedlání z Caponorda)." No a pak jsem vytočil motor nad 6tis výš a pochopil, že tady začíná zábava.

Recenze

Zatím jen pár set kilometrů, je už zima a nedá se jezdit. Každopádně očekávání splnila, chtěl jsme něco divočejšího. S Caponordem jsem moc spokojenej, jen jsem chtěl občas víc zatahat, mít ještě rezervu ve výkonu a zároveň jsem do druhé motorky nechtěl cpát moc peněz. Chtěl jsem něco hrubýho, žádná elektronika, ABS, prostě férovka.

Jízda na Tuonu je skvělá, díky širokým řidítkům je ovladatelná, má perfektní podvozek a brzdy. Na nerovnostech se chová neutrálně a předvídatelně. Asi umí hodně, ale nedává to zadarmo. Přijde mi, že si svého šoféra tak trochu vychovává.

Motor asi netřeba zmiňovat, nesmrtelnej Rotax. Pod padesát se s tím jezdí blbě. Kolem 3-4tis už to má solidní zátah dostačující na bezpečné předjiždění a cestování. Nahoře to jede dost pěkně a taky si to podle toho pápne, ale žádný drama vzhledem ke kategorii.

Přes zimu plánuju udělat komplet nové přední brzdy. Vyměnit rychlospojku benzínu za kovovou, kterou mám už koupenou a snad brzy přidám další dojmy a lepší fotky

Sezóna 2022
Trvalo mi pár ser kilometrů, než jsem se dostatečně seznámil. Letos jsem zkusil dát menší 16ti kolečko. Spotřeba se ustálila kolem 7l při normálních svižnějších vyjížďkách.
Taky jsem si uvědomil, že to není motorka na lenošení, chce to na ni trochu makat - povysedávat, pracovat s váhou atp. Pak začne fungovat lépe a dávat smysl. Odmění se čitelným a tuhým podvozkem, hovězím zátahem a vlastně vás kupodivu nechá vozit se dlouho a dlouho, sedlo je totiž i přes svoji tvrdost docela příjemné.
Po pečlivějším ohledání jsem zjistil, že byla fakt opečovávaná a opravdu po prvním majiteli z DE, paráda. Zatím nelituju.

Vyměnil jsem rychlospojku benzínu, tak už to snad neblafne.

zimma 2022/2023
Na letošní sezóna by měla být už mašina v dobré kondici. Má nové přední kotouče a desky, startovací relé, spínač brzdového světla u páčky (ano, odešlo...), baterku a zatím ještě nepřezuté jen pořízené nové Mitas Sport Force Plus. Zvolil jsem užší variantu na zadek 180/55 a jsem zvědavý, jak to bude fungovat.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MrFreak
MrFreak napsal 26.05.22 v 23:54

Díky moc

Dablicek200Mph
Dablicek200Mph napsal 26.05.22 v 23:36 10b.

Tomu ale říkám hodně fajnová italská jebečka.
Taky se na ni chystám.

nexus
nexus napsal 30.11.21 v 15:31 10b.

Pěkná ještě poctivá

Hoffikiller
Hoffikiller napsal 19.11.21 v 12:57 10b.

Ať ti krasavice dělá radost

Více komentářů



TOPlist