Silná, pohodlná a snadno ovladatelná. Když ji zvládnu i já.
Motorka koupena od FIRMA:Globalmoto Horní Počernice (Horní
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF1100L Africa Twin: Cena a desing.
První dojmy - První dojem jsem nabyl na předváděcí global MOTO. Jako starý "kolenovrt" jsem zkoušel i model 650 ccm, který je o 100 000 Kč levnější a také díky menší hmotnosti obratnější. Nakonec jsem se rozhodl pro pohodlnější, pohlednější a silnější model 1050 ccm. Na modelu 650 ccm jsem si nedokázal najít pohodlnou jízdní polohu. U prodejce jsem si přikoupil ochranu motoru a padací rám. Při odjezdu z motosalonu jsem měl nepříjemný pocit pouze z nezvykle vyšší hmotnosti a těžiště.
Motorku bych doporučil pro - Pro klidné cestovatele jako jsem já.
Doplňky na motorce - padací rám
Recenze
Stroj plní moje nároky na pohodlné cestování na všech druzích komunikací a také se mně velmi líbí jeho vzhled a zvuk. Nohy nemám při jízdě příliš pokrčené, záda nemám příliš ohnutá a ruce nenesou příliš velkou váhu. Plexisklo chrání hledí přilby před hmyzem. "Hrazda" pro navigaci je umístěna prakticky vysoko. Podvouzek zvládá i nezpevněné a nerovné vozovky. Jízda ve stupačkách je docela v pohodě. Teré ani jízdu se spolujezdcem nezkouším. Při zastavení dosáhnu oběma chodidly celoplošně na vozovku. Brzdy bezvadné. LED světlomet také.
Výkonu je v motoru opravdu dostatek. Plný plyn držím zpravidla pouze pár sekund při předjíždění. To je vždy třeba vyřídit co nejrychleji. Pouze bych u litrového dvouválce očekával silnější záběr od nějakých 2000 otáček. Zde je to zajímavé až tak od 3000.
Oproti mé předchozí moto BMW F800S má Vstrom vyšší těžiště i hmotnost. Na to jsem si docela rychle zvykl. Vyžaduje to vyšší pozornost pouze při rychlostech blížících se nule. Po chvilkové nepozornosti na stopce jsem měl příležitost vyzkoušet i nenápadný padací rám. Funguje lépe než jsem čekal. Neodřel jsme si zadní kufr ani řídítka. A zvedání jsem zvládl bez výhřezu meziobratlových plotének. Odhaduji, že jsem, i díky padacímu rámu, zvedal rukama maximálně 70 kg.
Spotřebu exaktně nesleduji, ale určitě je do pěti litrů. Po záruční roční prohlídce stroj ještě mírně, ale přesto citelně, ožil. Jakoby technik sofwerově přidal na výkonu. Protiprokluz i reakci plynu mám trvale nastaveny na střední hodnotu. Pro mně to tam tedy ani nemuseli dávat.
Po 9000 km říkám, že si určitě nechám vyrobit gelové sedlo. Obvykle se posez jeví velmi pohodlný. Ale to platí do denního nájezdu 400 km.
Tak jsem opět tu. Po skončené záruce jsem vyměnil filtr sání za sportovní filtr KN. V kombinaci se stooktanovým benzinem je zátah od spoda konečně uspokojivý. Už nemusím v utažených serpentinách na dvojku spojkovat. Asi se také agregát po 15 000 km více "zaběhl". Konečně vše OK !
skvělý stroj, mnoho šťastných km
Pěknej je..
Taky moc pěkný Stromek, ta šedo- černá kombinacemu sluší . Ať dobře a dlouho slouží k plné spokojenosti. R