PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 796 (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník bodus
Vloženo 31.10.2021
Aktualizováno 7.11.2021
Zobrazeno 436x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


A opat ducati ?! Nikdy nehovor nikdy,alebo nevstupis dva krat do tej istej rieky
/skus to aj treti krat/

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Prve dojmy pozitivne,lebo som vedel do coho idem z predchadzajucich skusenosti so znackou z Borgo Panigale Ducati Monster 796 ABS r.v. 2014 v povodnom stave,servisnou historiou, s najazdom 4590km a pneu s DOT 2014:-D

Motorku bych doporučil pro - Monster 796 je pre kazdeho komu sa paci,ma rad 2V a odpusti mu aj jeho charakter.

Doplňky na motorce - Bez doplnkov a tak to aj zostane,nie som fanusik tuningu

Recenze

DUCATI mam rad je to moja tretia DUCATI tentokrat v style nahaca.
-Motor: napriek papierovemu vykonu taha slusne za doprovodu miernych vibracii,ale nic tragickeho co by ma otravovalo a ani prekvapilo.Proste ho treba drzat v rozumnych otackach cca 4000 o./min.,pod tuto hodnotu sa uz prejavuje jeho nespokojnost nechat sa podtacat.Verim ze pri presuvani mestom sa tie otacky tazsie dodrzuju a preto jazdit mestom asi nebude Monster vitazom hitparady kultivovanosti.Nad tuto hodnotu uz je to prijemne vozenie so slusnym krutiakom a ochotou nechat sa vytacat a uzivat si zrychlovanie bez vyraznych neprijemnych javov..
-Spojka: hydraulicka prijemne jemna na ovladanie aj deckym prstikom.
-Prevodovka: fakt presna,falosny neutral som nenasiel ale treba si pri podradovani do krizovatky alebo na semaforoch,STOPKE dat uz radsec neutral tesne pred zastavenim a potom ho zbytocne nehladat a kopat to natvrdo hore dole.Na displaji sa nezobrazuje zaradeny rychlostny stupen,no u DUCATI a tohoto motora plati,ze viete vzdy podla spravania a otacok motora pomerne presne kedy je cas preradit a je jedno aky momentalny rychlostny stupen tam mate?
-Brzdy: výborne bez komentara a ako bonus ABS
-Podvozok: nenanstavovatelny,ale keby aj bol,tak sa ho ani nechytam.Na beznej ceste stredoeuropskej kvality a vyznamu je stabilny,prirodzene tvrdy ale nie prilis,skor tak sportovo.Je pravda co uz tu na Motorkarich bolo spomenute aj v testoch,ze najlepsie funguje pri sportovo sviznej jazde.
-Ergonomia: posed dopredu na ruky,ale nic neprijemne,kolonena mierne pokrcene ale nie krcovito.Tlak na zapastia sa zvysujucou rychlostou a naporom vzduchu zmiernuje a od 90km/h uz je poloha jazdca prekvapujuco prirodzena a pohodlna. Bez problemov zvladnete aj rychlosti 150+,zrejme ten maly stit so svetlom odvadzaju dobre svoju pracu./palec hore/
-Design,ovladece,spracovanie: pozrite si fotky a posuďte sami, za mna je vsetko v poriadku a dokonca aj ten minimalisticjy display je naozaj funkcny s mnozstvom informacii.Spatne zrkaldla? ANO,su tam Ovladace su takym piemerom,neuchvatia ani neurazia.Celkove spracovanie celej moto posobi solidne,vsetko licuje,vedenia kablov a hadiciek uhladene,ukryte a lakovanie je kvalitne a ciste./v potovnani s Japonskou aj sucasnou
produkciou napr.MT 09 o level vyssie/

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Petr45
Petr45 napsal 03.11.21 v 18:41 10b.

Více komentářů



TOPlist