renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 850 Sport (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Bake
Vloženo 25.10.2021
Aktualizováno 25.1.2022
Zobrazeno 3 435x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Britský HáTéPéčko...Krásný. Štíhlá potvůrka s docela ostrým motorem, který neuskakuje při přidání plynu ze zatáčky, jako dvouvál ve Stromkovi a na které člověk nemusí moc koukat, jakou tam má rychlost a nemusí ji točit někam k červenýmu, aby se trochu sve

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:CARTec motor (Triumph, Suzuki) (Br

Výška jezdce: 192 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 1050 V-Strom XT: Naživo mě neoslovil
BMW R 1200 GS: Byl jsem přesvědčen okolím, že na stará kolena nemám brát ojetinu. Géso bylo vždy můj sen, ale do nového prostě investovat nechci. Na to mám spoustu dalších zájmů, krásnou ženu, tři vnučky a dost kamarádů..:-)

První dojmy - Přemotorovaný motokolo. Po přesednutí z V-Stroma motorka lehoučká, ovladatelná, tříválcový motor bude těžce návykovej..

Motorku bych doporučil pro - Pokud jeden nepotřebuje všechny možné elektronické finty, palivové mapy a elektronický podvozek, je to ideál. Oproti mateřskému Tigeru 900 má o 7kw nižší výkon, což, dle mého, nebude v reálu poznat, jinak je to jen trochu méně "nazdobená" devítistovka. Těžko říct, koho může oslovit. Nejspíš někoho, jako jsem já. Už ne motorku ojetou a v novém je to velice přijatelná alternativa na běžné ježdění kolem komína, párkrát za rok někam do Orlických hor a občas vzít mámu na kochačku...

Doplňky na motorce - Zatím nic, ale čekám Top Case s opěrkou, nejen kvůli úložnému prostoru, ale baťůžek se cítí lépe s kufrem za zády. Centrální stojan, ten považuji za nutnost, kryty rukou, jsem na ně zvyklý ze Stromka...
Edit leden 2022..
V zimní nepohodě vymýšlím ptákoviny a zvyšuju pohotovostní hmotnost Tigra Instalován padák SW-Motech, do něj brašny Marselus. Jsou sice do padáku na starého 800, ale docela pasují. TopCase s opěrkou originál, na boky dokoupeny brašny Givi. Akorát ještě řeším jejich podpěru. Dále držák na mobil, uchycený na špígl, abych mohl občas i něco natočit.

Recenze

Rychlé rozhodnutí, rychlý výběr již dříve zvažované značky, byl skladem..
Najeto 220 km, poctivě zajíždím, točím do 5.000 ot/min. Motorka lehká, ovladatelná.
Motor? Pružný, průběh krouťáku naprosto lineární, odpouští začátečnické chyby při řazení. Podvozek trochu tvrdší, ale zatím nebyl čas hrát si s nastavením zadního tlumiče. (předek nenastavitelný..) Brzdy? Nebrzdím, jezdím.. Ale jinak perfektní dávkování.. Úložný prostor - nula. Čekám na Top Case...Spotřeba zatím cca 5,4l/100km, ale na hodnocení je ještě moc brzo.. V terénu se necítím dobře já (Moto nejspíš ano) protože to neumím..
První dojem?? Těžce návykovej stroj...
Včera jsem poprvé vytáhl na Trip k zábradlí baťůžek a první dojem? Oproti dost "tlustému" Stromkovi jsem pocitově vůbec nevěděl, že za sebou někoho mám. Prostě ovládání Tygříka na jedničku

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
JanKam
JanKam napsal 31.10.22 v 18:21

Super!

Zdeněkhr
Zdeněkhr napsal 08.07.22 v 11:14 10b.

Krásná, lehoučká mašina. Je to jakobych opěvoval tu svou.

Triny
Triny napsal 21.02.22 v 15:00 10b.

Taky jsem si ho koupil

petr13
petr13 napsal 29.10.21 v 19:56

petr13
petr13 napsal 29.10.21 v 19:54 10b.

?

Více komentářů



TOPlist