renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda NC 750X (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník TheLuckyRider
Vloženo 12.10.2021
Aktualizováno 12.5.2022
Zobrazeno 2 921x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


viac o moto fotky/videá ako to jazdí:
IG: https://www.instagram.com/the_lucky_rider/

Proste super motorka

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Benelli TRK 502 X: Slabšia, rýchly úpadok ceny, náročnejší servis, nepríjemný predajca..asi to tak malo byť
Suzuki DL 650 V-Strom: S výbavou ktorú som chcel značne drahšia, nemá LED, myslím že majú 6k interval
Kawasaki Versys 650: To isté ako Vstrom
CF Moto 650 MT: Rýchly úpadok ceny, neoverený motor, náročný servis, nedôvera ku značke
Honda CB 500X: Slabšia, malé zadné sedadlo, rovnaka cena pri novej bez výbavy ako pri ročnej NC v plnej palbe

První dojmy - Na prvej jazde hneď padla do ruky ako by som s ňou jazdil mesiace, krásna ovládatelnosť, to ako to samo ide do zákrut pri takejto kategórií, s plexi+pomocným absolútna veterná ochrana, ten hlboký zvuk 2 valca, pekný moderný vzhlad

Motorku bych doporučil pro - pre začínajucich ale aj pokročilých (adventure) jazdcov, pohoďákov, čo im netreba veľmi silný motor ale chcu skôr spolahlivosť, nízku spotrebu, nízke servisné náklady a radsoť z jazdy

Doplňky na motorce - Motorka má asi všetko čo sa dá okrem vyhrievaných rukovatí a teda: 3x orig Honda kufor, opierka na kufry, centrálny stojan, rozšírenie stojanu, padací ram, ochranne padaky na ráme, pomocné svetlá, predný zadný predĺžený blatník a kryt reťaze, zadný záblatník?, kryty rukovati, zvyšene plexi, nadstavec na plexi, ochranná mriežka na chladiči, 12V zasuvka+USB, zvýšená hrazda, držiak na mobil s USB, kontrola tlaku a teploty pneu, fólia na displeji, rozšírené madla pre spolujazdca, zvýšenie riadidiel cca 3cm

Recenze

Po dlhom rozhodovaní som sa radšej priklonil k jemne jazdenému overenému stroju.
Za rovnakú cenu by som dostal novú holú CB500X a keby chcem aspoň podobnú výbavu s novou NC750X zaplatím minimálne 10-11 tisíc.

Vyhrala NC750X kedže v tom čo som ja potreboval nemá konkurenciu a to je:
musí odviesť dvoch plus nejaka batožina pri zachovaní pohodlia, spolahlivosti. taktiež zavážili nízke servisné náklady, nízka spotreba, čim viac úložného priesotru tým lepšie, krásna ovládateľnosť aj vo dvojici, LED svetlo, solídny motor, pohodlie (ale aj tak rozmýšlam nad zvýšením riadidiel, gel. sedadlom a teda vyhr. rukvoate a bude to strop). Tu je iba krátka ukážka na konci videa z mojej prvej jazdy na NC750X (nie tá istá aká o ktorej píšem)



Nejaké technické poznatky: (15 000km)
-spotreba: kochačka 3,1l (dvojica+kufre), velmi svižne 3,7l priemer dlhodobo cca 3,4-3,5, tankovať chodím keď mam cca 350 400km najazd a stale nesvieti rezerva
-vo dvojke treba trošku viac ťahať za brzdu ale nie že by to nebrzdilo
-rychlosti tam skáču úplne krasne skoro samé
-motor nemá problem s výkonom v kopcoch a zákrutach ani ked je motorka naložená dvomi ľuďmi s kuframi
-zatial mi moto robi len radosť a vždy po jazde mi je smutno ju dať do garaže
-jedine co mi trosku vadi ale je vyriesitelne je sedadlo, zatial namontujem vzduchovy vankus :)
-to že je nadrz pod sedadlom spolujazdca mi vobec neprekaza pretoze aspon konecne musim zliest z moto ked tankujem a dodrzujem tak predpisy

Prajem pekný deň
LuckyRider

12.05.2022 (cca 20 000km)
Ahojte, tak sa hlasim aspon takto v kratkosti po nejakej dobe a pridam nejake poznatky:
-spotreba sa ustalila na cca 3,5 3,6/100 (jazdim dost svizne) a momentalne ked je diesel drahsi ako benzin je vyhodnejsie pre mna chodit na motorke ako na aute
-motorka slape ako hodinky, prejazdy zakrut jedna nadhera, domontoval som zvysenie riadidiel ako som planoval, je to trosku poznat a naozaj to pomaha (cca 3cm)
-pomocne svetla su v tme na nezaplatenie, naozaj mi urobia z noci den a za dna ma je dobre vidiet, zaradim ho medzi naj doplnky co mozete na motorku dat
-viac ma tak na rychlo nenapadne ale viac najdete vo videu a pripadne otazky rad zodpoviem

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pitrosik71
pitrosik71 napsal 31.10.21 v 18:16 10b.

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 16.10.21 v 00:34 10b.

Samíc
Samíc napsal 14.10.21 v 17:22 10b.

JardaBar
JardaBar napsal 13.10.21 v 08:44

TheLuckyRider: No to srovnání s GSR hovoří za vše. Rozdíl třídy! NC má sice toč. moment, ale protože max. otáčky odpovídají běžnému autu, musí mít těžší kvalty, které ten točák zabijí. Takže výhoda je pryč. Důležitý je výkon na kolech.
Nedávno jsem jel za kolegou s NC750, úsek s rychlostmi 70-120. Schválně jsem nechal všude 6tku (CB600S) a stále jsem mu stačil s podtočeným motorem.
NC je pěkná motorka, mnoho dobrých nápadů, ale protože vím, že Honda umí udělat úsporné i vysokootáčkové motory, tenhle já osobně neberu.

Ale jinak

Hondasl
Hondasl napsal 13.10.21 v 06:41

Skvělá moto. je ten zadní blatníček zahoď do příkopy. Už se kvůli němu váleli po dálnici asi dva lidi, Givi to stáhlo už z prodeje. aspon podle toho co jsem sledoval před půl rokem na jejich stránkách a na Nc skupině na FB. tak at dělá radost.

Více komentářů



TOPlist