bmw_renocar_rijen



PROFIL MOTORKY

ČZ 250/475 (1962)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Alescezeta175
Vloženo 11.10.2021
Aktualizováno 11.10.2021
Zobrazeno 1 530x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


ČZ 250/475 Sport - prototypové provedení, modelově 1961, po kterém jsem tak moc toužil až jsem si je postavil! :)

Více fotografii

Výška jezdce: 179 cm

První dojmy - Sportka! Vysoká, lehká, obratná ČZ, která se opravdu podařila. Stavba byla náročnější, ale ne tak jako předválečná ČZ 250 Sport. :) Na těchto strojích jsem začínal před 15 lety. Neměnil bych! Jedině ČZ! :)

Motorku bych doporučil pro - Pro fandy motocyklů ČZ

Doplňky na motorce - žádné, zrcátko je v plánu

Recenze

Když ji miluješ, není co řešit! Vždy se mi líbily tyto ČZ. Začínal jsem na Deluxe, ale Sportka, to byla jiná káva. Jsou daleko pohodlnější na svezení díky hrazdovým řídítkům a vyšším posezu. A prototypové provedení, to jsem prostě musel mít! Oproti sérii se liší díly z modelu Standard, jako je typický hluboký blatník, nádrž bez silentbloků z modelu Standard, kryt řetězu bez prolisů z modelu 957 a ocelovým stojanem (použil jsem nový hliníkový ČZ Sport). Díky motoru 250 ccm, který je velmi dobře naladěn dokáže vyvinout rychlost až 125 km/h. Jezdil jsem tak dříve, nyní si ji šetřím. Ideální cestovní rychlost je kolem 80 - 90 km/h, kochací rychlost 60 - 70 km/h.

Motocykl byl postaven od základů, a to z velké části z původních dílů, které byly restaurovány či ponechány v původním provedení. Jedná se o předsériové provedení (viz. Katalog motocyklů ČZ str. 373). Mimojiné stavba byla provedena k 60. výročí počátku výroby modelu SPORT v ČZM Strakonice.

A nyní je zde výčet prací a ND, které stroj obdržel:
1) Kompletní G.O. motoru ČZ 455
2) Nová řídítka české výroby (fy Ryšavý), nové rukojeti, páčky a příslušenství
3) Původní blatník typu Standard
4) Přední tlumiče dostaly nové pružiny a byly kompletně přetěsněny, nová olejová náplň
5) Nový přední světlomet PAL Made in Czechoslovakia
6) Nová mřížka klaksonu PAL
7) Nádrž ČZ typu Standard originál
8) Nové zadní tlumiče uloženky ČZ PAL
9) Zrepasované dynamo 6V/45W s novým regulátorem AEV 6V/60W +
10) Nový kryt řetězu bez prolisů (model 957)
11) Originál zadní svítilna včetně nové gumky a vnitřku a nového sklíčka
12) Zcela nové elektroinstalace včetně gumových návleček (označení svorek)
13) Kompletně nové šrouby pro celý stroj od MOTO MICHALEC
14) Repasovaná bateriová schránka
15) Původní schránka nářadí
16) Podsedlové plechy z modelové řady Standard v původním laku, citlivě restaurované
17) Pneu Barum SuperSport 3,00x19"
18) Pneu Heidenau 3,00x19"
19) Kompletně nové lanovody
20) Pěkný originál výfuk ČZ a nové koleno ČZ od HF-moto
21) Nová kola - nový chrom výplet, nové ráfky, přední náboj nový
22) Zcela nový stojan typu Sport, včetně nového čepu a nové pružiny stojanu, nový záchyt stojánku
23) Repasovaný původní podsedlový nosník
24) Nové vymezovací pouzdra pro podsedlový nosník
25) Prakticky nejetý tachometr PAL do 120 km/h

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Radek2107
Radek2107 napsal 20.10.21 v 14:13 10b.

ČZ musí být srdcovka, jinak nemá cenu ji vlastnit. Pěkný počin. Úskalí vlastnictví ČZ je v tom, že jedna je málo :D

jawatar
jawatar napsal 18.10.21 v 13:54 10b.

Super

Brzi
Brzi napsal 15.10.21 v 19:43 10b.

Krásný, smekám kloubouček

Honza-K
Honza-K napsal 15.10.21 v 08:02 10b.

Moc pekny...

SCHUPLICK
SCHUPLICK napsal 14.10.21 v 20:06 10b.

SPORTKA JEDE

Více komentářů



TOPlist