renocar_duben



PROFIL MOTORKY

V.D.O. Moto YY 50QT (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Johann
Vloženo 2.2.2007
Aktualizováno 25.7.2007
Zobrazeno 3 717x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.8

Popis motorky


Miniatura choppera se vším co má chopper mít, mimo obsahu tedy. Pomaloběžná padesátka 4 takt /max výkon při 6500 RPM, jednovál, mírně nadčtvercový. Kicpáka i elektrostartér, chytá hned. Vzadu buben, vepředu dost jedovatej kotouč dvoupístek, pěknej airbru

Recenze

Zkušenosti: Zatím to jde, vylepšuju čínský neduhy, ale jinak O.K. Nedávno jsem namontoval programovatelnej otáčkoměr a teploměr oleje KOSO. Hezkej budík, základní rozsah do 16.000 RPM, přeprogramoval jsem jen na rozsah do 8000 RPM. Není ve chromu, ale v provedení z ušlechtilý oceli, paráda...



Cesty: Kupoval jsem ji na pozzim, zatím do zazimování asi 2000 km. Na této motorce zatím žádný sraz, smáli by se mi, že mám malou motorku, ale vona určitě vyroste Pouze cesty na chalupu /105 km/ hezky jede. Bohužel se musí často řadit, řadí s temným bouchnutím, jako velký mašiny, zvláště z neutrálu na jedničku a jednušky na dvojku. Ale je to stále jen moped. To abych se nechvástal...

Cestopis: Chystám se na sraz Rejží, tedy strojů čínské provenience. Byl jsem také ve dnech 13-15.7. až na hranicích Slovenska v Bílých Karpatech na Vápenkách. Hezky tam bylo a motorka jela pěkně, i v kopcích, vysrávky veškeré žádné. Moravané můj mimistroj obdivovali...

Další info: Překvapivě nepadesátkovej zvuk, bublá pěkně. V techničáku je maximálka 45 km/h, ale při týhle rychlosti je motor zoufale podtočenej /3500 - 4000 RPM/, takže vzít za to a 70 km/h udělá v pohodě. Pouze se při týhle rychlosti bublavej choppráckej zvuk zmení v temný hučení důlní lokomotivy. Překvapivě nevibruje. Jinak dílenský zpracování adekvátní číně, šrouby ale drží, pouze některý sváry jsou vyloženě prasácký. Asi v 700 najetejch km mi upadla řadička. Ale úspěšně opraveno pomocí CT v servise Kentoy v Cerhovicích /velmi děkuji/. Svejma miniaturníma rozměrama, barvou a chromem budí pozornost na každý benzínce, kam přijedu. Táhne dobře odspodu, ale v kopcích jak výše zmíněno, se musí včas řadit, když to nestihnu tak je to docela zoufalý. Jinak pohodlný posez, sedlo je 550 mm nad silnicí, široký řídítka, což se mi líbí. Ideální je na samotářský jízdy vstříc zapadajícímu slunci, na vyjížďkách bych asi v kopcích zdržoval a kamarádi motorkáři by pyskovali. Na jaře bych si měl svojí A1 rozšířit na velký áčko a uvažuji o větší motorce, třeba Yuki star, nebo Suzuki Savage, což je pěknej jednovál, ale nějak sem si na tuhle malou potvůrku kurevsky zvyknul. Opečovávám jí s láskou. Král silnic sice nejsem ale i cesta může být cíl...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kobylak
Kobylak napsal 18.10.14 v 11:14 10b.

Slezte z toho lustru Donalde,vidím vás

Johann
Johann napsal 29.05.11 v 01:44

Sorry, ve slově výce je hrubka, fuj! Správně má být více...

Johann
Johann napsal 29.05.11 v 01:35

Tak jsem se konečně dopátral, z čeho tem můj "silniční křižník" velcí synové Říše Středu okopírovali. Jedná se o minichopper Honda Jazz 50cc. Ne že bych chválil Čínu, ale kopie je o dost výce vybavená než originál. Originální verze má pletená kola, obě brzdy bubnové a je jednomístná. Čínská kopie je úplně stejná, co se týče stavby rámu, má litá kola vzadu buben /brzdí dobře/, vepředu kotouč dvoupístek, jedovatej, jak tyto brzdy bývají. Těší mne hlavně to, že jak jsem zjistil, motor není kopie, ale řádná licence /Honda Monkey/. Japonci na to dohlíží, jinak by Číňani přišli o licenci na dovoz těchto motorek do států EU a do USA, kam se též dováží. Zde /v USA/ na tom rajtujou hlavně mladý smradi, ale to mi nerva netrhá. Motor jde fakt dobře, letos po zimě žádný problémy. Po odkalení karburátoru šel na první kopnutí. Jak jsem dříve říkal, po překitování a zaběhnutí, pohoda. Plánuji těžší převod na využití /po překitování/ dost silného motoru. Sice je tam větší pastorek, ale sneslo by to víc, asi se bude změnšovat rozeta o 6 zubů minimálně.

Jinak firemní propagační video je zde:

http://www.club-hond...honda-jazz-50cc-1772

Hezký biograf ve formátu 16:9 od majitele čínské verze tohoto stroje kdesi na západě EU je zde:



V Polsku také existuje komunita fans této čínské mutace, kde se tato prodává v odlišné verzi se třemi budíky /tacho, voltmetr a sdružený ukazatel/. Dávají si do toho otevřený laufy a na videu to má fakt hustě dospělej zvuk. Ale tuto operaci provádět nehodlám, zajedno nechci aby mi po 100 km vyjížďce hučelo v řípě jako ve včelíně a také za druhé, pokud mne orgán zastaví v 10% kopci, do kterýho se za řevu otevřenýho laufu budu valit 65km/h, težko orgánovi vysvětlím, že je to padesátka, což přiznejme si, už dávno není

Poznámka:
V guglu se to sice hledá těžko, Honda Jazz je také známé auto a řada skůtrů od stejné firmy, ale povedlo se...

Bimbam
Bimbam napsal 24.11.10 v 16:33

Fíha, až teď jsem kouknul do Tvýho profilu a zjistil že existuje čopr v padesátce vypadá nádherně. Mladej je taky blázen do čopříků, sehnali jsme starši virago 125, ale tohle vypadá fakt hezky

grovestreet
grovestreet napsal 16.10.09 v 17:37

Moc pěkně napsaný

Více komentářů



TOPlist