renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Multistrada 950 (2018)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník miligen
Vloženo 2.10.2021
Aktualizováno 17.4.2023
Zobrazeno 2 762x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Výborný stroj na delší cestování, ke kterému si jezdec musí najít prvně cestu a pak budovat vztah

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:HD COM (Plešice) - Několikátý motocykl od Slávka a spokojenost.

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - První dojem je vždy strašný. Vibruje to a člověk italskému stroji nerozumí. Pak se ale dostaví zvědavost a to se dějí věci.

Motorku bych doporučil pro - Na takový to stroj musí člověk dozrát. Buď ji miluješ, nebo nenávidíš.

Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti (originál), centrální stojan, rychlořazení, originál boční kufry, padací rámy od firmy SW Motech, kryt vodní pumpy a ochrany plastových blástrů.

Recenze

Nikdy jsem tento stroj nechtěl, ale chtěl jsem zase něco jiného po Triumph Tiger 800 Xc a tak jsem zkusil kamarádovou MS 950 S. První svezení nic moc, po čase druhé a po třetím svezení jsem věděl, že tento stroj chci mít doma.
Motorek jsem za více než 30 let co jezdím sedlal poměrně dost. Netvrdím, že MS 950 je nejlepší stroj na světě, ale právě jsem se vrátil z výletu po Balkáně a je to opravdu skvělá motorka. Pro moje potřeby dostačující a na enduro řádění mám stroj jiný. Momentálně mám na stroji něco přes 18 000 Km a neměl jsem jediný problém. Dlouhodobá spotřeba se ustálila na 4,6l a na 1000 Km docvrknu někdy 1dcl oleje. Ze servisních úkonů jsem zatím dělal 2x olej s filtrem a měnil vzduchový filtr za lepší. Na větší servis (desky, svíčky, kapaliny apod. ) se teď chystám. Do autorizovaného servisu nejezdím, jelikož motorka není v záruce a věřím svému servisu více.
Jízda je velice příjemná, nicméně stroj se necítí dobře v malých rychlostech a je normální, že tam kde jsem měl u Triumpha zařazený 4. rychlostní stupeň, tak MS se cuká na dvojku. Model 2022 by měl mít toto údajně vyřešeno. Další věc, kterou model 2022 má mít dořešenou je převodovka. Falešné neutrály padají dost často a je potřeba si na to zvyknout a řadit důrazněji. Mě hodně pomohlo zakoupení rychlořazení. Laděný výfuk není ani potřeba, jelikož zvuk je i tak fantastický.
Jako doplňky jsem zakoupil originál vyhřívané rukojeti, originál kufry, padací rámy od firmy SW Motech, rychlořazení, držák na navigaci, kryt vodní pumpy a kryty blástrů.
Na dálnici si jede pořád 130 km/h a je to paráda. Do terénu to motorka není. Zvládne malou šotolinu, ale proč? Od toho jsou jiné stroje.
Na konci srpna 2021 jsem vzal motorku na okruh v Brně. Moc fajn svezení, ale tady poprvé se ukázalo, že podvozek není jako u verze "S" a výkon ve finále také chyběl. Nicméně ani sem ta motorka nepatří a já ji tam vzal jen proto, abych se o svém motocyklu zase dozvěděl o něco více.
Dne 28.9.2021 jsme se vrátili z Bosny a Chorvatska a ten stroj byl úžasný. Zatáčky si dával bravurně, na dálnici jel a nikde nezklamal.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Petr45
Petr45 napsal 06.10.21 v 20:42 10b.

Taky mám už 4 sezóny a jen si ji užívám. Tak ať slouží.

ramesse
ramesse napsal 06.10.21 v 09:50 10b.

Kali88
Kali88 napsal 05.10.21 v 20:04 10b.

Multisranda je bezva, mám sice jiný vkus ale za recenzi a video dávám 10ku

LADIS007
LADIS007 napsal 03.10.21 v 23:08 10b.

Pruser je, ze ona nejlepsi je. Kdysi, kdyz jsem se rozhidl pro XR tahle mala Multina nebyla a velka je za balik, ale rohle je proste super.

Li.
Li. napsal 03.10.21 v 13:03 10b.

Více komentářů



TOPlist