cfmoto_800mt_sport_kufry



PROFIL MOTORKY

BMW S 1000 RR (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Frki
Vloženo 28.9.2021
Aktualizováno 28.9.2021
Zobrazeno 2 169x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Stroj s jediným účelem. Zkusit si letět 300...splněno.

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - Kamkoliv přijedete, kdekoliv ji zaparkujete, ať už u obchodu, ve městě nebo na okruhu...všude se najde někdo kdo se u vás zastáví a pochválí ji. BMW se tenhle model vážně povedl ve všech směrech, a ne jen na oko, ale do ruky taky.

Motorku bych doporučil pro - Pro cypy z Ostravy, do Prahy se nehodí :)

Doplňky na motorce - slick/user mod,
ABS
TCS (kontrola trakce)
tempomat
launch control
pit limiter
vyhřívání řídítek
elektronicky nastavované tlumiče
HP forged aluminium wheels (lehčené)
Komplet titanový akrap systém (koncovka + svody)
Evotech přední a zadní padáky do os kol (přední + zadní)
Double bubble plexi čiré (původní originál k dispozici)
Přepákování GillesTooling (vybavení HP4)
ochrana brzdové páčky GillesTooling
BMW kufry (snadná montáž a demontáž)
Stompgripy na nádrži
New Rage motorycles fender eliminator
Lightech napínák řetězu zadního kola
Chain kit, AFAM zlatý, 520 (štíhlejší řetěz) - 17/45 zubů (lehčená ocel zadní rozety)

Recenze

Tento model jsem měl možnost si vyzkoušet na Slovakiaringu když mělo BMW promoakce když čerstvě vyšla. Tam jsem zažil lásku na první pohled.
Pak chvíli tápal a zkoušel pořídit jiné jestli se náhodou nedostaví časem jiný pocit, ale potřeba pořídit supersporta ne a ne mě opustit.

A tak s koncem sezony 2020, kdy člověk už tolik nejezdí jsem začal čmuchat skrz inzeráty a narazil na tuhle krasavici v bezva stavu.

Při prvních km se mi pocitově zdálo že má posez agresivnější než jiné SS, ale možná to bylo tím že byl listopad, zima jak z nosa a já měl z toho trochu v gaťách :)
Každopádně během sezóny 2021 vyzkoušeno ve všech módech (rain, sport, race, slick).
- Rain v dešti, tady není moc o co stát. Elektronický plyn má hodně spožděnou odezvu aby počítač měl dostatek času k vyhodnocení případného prokluzu kol. Hodně snížený výkon na plynu. V podstatě jsem využíval jen z kraje při prvních 200km, pak okamžitě přšel na Sport
- Sport na každodenní ježdění do práce a po městě. Oproti dalším úrovním má lehce limitovaný výkon aby se neměla při plném plynu tendence stavět na zadní. ABS na cestě v pohodě, ale na okruhu už zasahuje do jízdy pak nedobrzdíte do zatáčky. TCS na cestě na téhle úrovni nějaké to uklouznutí chytí docela pěkně...určitě mi min. jednou zachranilo prdel.
- Race použito mimo město a na okruhu. Okamžitý znatelný rozdíl oproti Sport modu. Plný výkon, ABS nezasahuje do brždění s originál Nissin brzdovou pumpou.
- Slick na okruhu. Žádná kontrola trakce ani ABS, přiznám se že na mou průměrnou úroveň ježdění nemělo žádný vliv. Race mi stačil.
Race je mod ve kterém se s tímhle strojem má jezdit. Rychlořazení bez spojky nahoru a dolů si vždy náderně připlivne (vyvolává lehké pocity stopoření), a motor na to reaguje úžasným záběrem s nástupem výkonu hladším a předvídatelnějším než cokoliv co jsem kdy řídil.

Na cestě super zábava, TCS (kontrola trakce) párkrát dokonce zachránila prokluz kola na výjezdu při chladnějších dnech.
Na okruhu ze seriových motorek suverénně nejrychlejší na rovince, nic se nechytá...v zatáčce jsem byl však limitovaný pouze svými schopnostmi :)

Ze všeho co jsem kdy vlastnil a na čem měl možnost je tohle number one. A to díky tomu že je to relativně civilizovaný supersport jak na normální cestě, tak absolutní zbraň na okruhu.
Vyzkoušeno na denní ježdění do práce v teplotách od +3°C, na jízdu okolo komína, na delší trasy (600+km), na okruhu. Vše určitě více než jednou.

Ve městě bez nutnosti pořád tahat za spojku si drží svých 15kmh, na jedničku velice hladké popojíždění v koloně. Nikdy mi nepřišlo nepříjemné jezdit městěm.
Delší výlety typu 600km už jsou náročnější, ale prostě k SS patří, to není primární důvod proč si takovouhle motorečku pořídit.

Nevím co víc napsat, je toho moc na co jsem si u takovéhle motorky rychle zvykl, a jsem si jist že cokoliv jiného na co si sednu, tak budu vždy porovnávat s tímtio. Ne nadarmo to chvíli byl motoycklový "King".

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Vlašák7
Vlašák7 napsal 05.09.22 v 20:00 10b.

Zkus tam dát karbonový kola to je pak mazec. Nevěřil jsem jaký je to rozdíl

Paulano
Paulano napsal 05.10.21 v 17:43 10b.

Kali88
Kali88 napsal 30.09.21 v 22:22 10b.

Nejsem úplný příznivce mraku elektroniky na motorce, ale vypadá moc hezky. Dám desítku i za výkon, objem a zcela trefnou recenzi dalšího jezdce na supersportu

PYTEL1
PYTEL1 napsal 30.09.21 v 09:27 10b.

bruttopyr
bruttopyr napsal 28.09.21 v 20:35 10b.

Pěkně vybavená!

Více komentářů



TOPlist