renocar_unor



PROFIL MOTORKY

KTM 1090 Adventure (2018)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Picasso
Vloženo 23.9.2021
Aktualizováno 4.3.2024
Zobrazeno 2 875x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 5 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mann
Mann napsal 01.10.21 v 22:45 10b.

Když KTM vyřadila staré 990 ADV z výroby, moc jsem nadšený nebyl. Z prvních fotek jsem měl dojem, že továrna podlehla ve všech směrech "novému hlavnímu proudu". Realita je ovšem jiná. S koncem etapy velkých dvouválců na rally soutěžích vizuelně opustila odkaz Dakaru, ale své offschopnosti si ponechala a ještě k tomu ve výrazně vylepšené formě Pěkně a smysluplně napsaná recenze. Ať se práší od koleček

Jack77
Jack77 napsal 30.09.21 v 12:49 10b.

Pěkně jsem si početl.
Souhlasím, pazvuky a rány od řetězu/stojanu při jízdě mimo asfalt mi taky vadí.

NXram
NXram napsal 27.09.21 v 15:18 10b.

podle toho co píšeš, jasná volba, jen pro tebe bude to R do terénu lepší, měl jsem ji také a byl velmi velmi spokojen, ale pak stejně došlo na 1290 a peklu vstříc Myslím, že 1090 byla tak dobrá, že by se jim neprodávala tolik 1290 a proto ji přestali dělat, vedle 1090 je nová 890 jako mladší ségra, za mě nesrovnatelné ...
Užívej ji ve zdraví

PAD7
PAD7 napsal 24.09.21 v 20:05 10b.

Dobrá volba
Mám ji taky (jeden z posledních kusů z roku 2019).
Mým revírem jsou spíš silnice.
První, co jsem vyměnil bylo sedlo - orig. dělené gelové je neporovnatelně pohodlnější a 600-700 km přejezdy nejsou problém.
Jen trochu bojuju s turbulencema - už má třetí štít ...poslední MR s deflektorem je zatím nejlepší, ale
uměl bych si představit lepší komfort... co to je za štít na fotkách ?

31081
31081 napsal 24.09.21 v 08:24 10b.

Zajímavé Býval to také jeden z mých adeptů



TOPlist