renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 50/23 Mustang (1971)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Pablo_U
Vloženo 22.9.2021
Aktualizováno 11.10.2021
Zobrazeno 850x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 5 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pablo_U
Pablo_U napsal 30.09.21 v 09:57

GHM: Jak jsem už zmínil v jiném příspěvku, fotka je jenom ilustrační, i když dost věrná. Ten můj bývalý fichtl už je možná v hliníko-ocelovém nebi...

GHM
GHM napsal 29.09.21 v 18:57 10b.

Skoda, ze bez popisu ale Mustang krasny. Tesim sa na popis k motorke.

Pablo_U
Pablo_U napsal 23.09.21 v 06:10

Targus: Samozřejmě při vychozených silonech ve vidlici to bylo peklo. Ale i když byly OK, vidle se při brždění kroutila, protože se ohnula jedna šavle, na které byl záchyt reakce brzdy - prostě nedostatečná tuhost...linky na nádrži byly tuším dokonce ručně malované, prý je to u starších kousků hodně ceněné, stíraly se koleny. Ty fotky samozřejmě nejsou toho mého konkrétního fichtla, i když provedení odpovídá, protože fotky v té době - to nebylo jen tak. Ten můj neměl tlumič výfuku stažený do koncovky, ale šikmo zakončený. Myslím někde bych jednu černobílou papírovou našel...no ale rád na ten stroj vzpomínám, byl prostě první.

Targus
Targus napsal 22.09.21 v 23:43 10b.

Přední vidle měla vytlučené, anebo spadlé silonové vložky, které vodily kluzáky. Nic, co by se nedalo spravit v domácích podmínkách.
Je opravdu třeba mít na paměti, že se jednalo o tvrdou rozpočtovku, která měla být co nejdostupnější širokým vrstvám obyvatelstva.
Tohle byl zřejmě jeden z prvních kousků, který měl "drahý" přední blatník s trubkovými držáky a nádrž olepenou "závodními" linkami. To už na mladších vehiklech nebylo.
Njn., tenkrát byla jiná doba, všichni okolo nás byli krásní, mladí a chytří, jak rádio Jerevan.
A my samozřejmě taky!!!

Milan1963
Milan1963 napsal 22.09.21 v 22:53 10b.



TOPlist