Vlastník | Pablo_U | |
---|---|---|
Vloženo | 22.9.2021 | |
Aktualizováno | 11.10.2021 | |
Zobrazeno | 850x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
Vlastník | Pablo_U | |
---|---|---|
Vloženo | 22.9.2021 | |
Aktualizováno | 11.10.2021 | |
Zobrazeno | 850x |
GHM: Jak jsem už zmínil v jiném příspěvku, fotka je jenom ilustrační, i když dost věrná. Ten můj bývalý fichtl už je možná v hliníko-ocelovém nebi...
Skoda, ze bez popisu ale Mustang krasny. Tesim sa na popis k motorke.
Targus: Samozřejmě při vychozených silonech ve vidlici to bylo peklo. Ale i když byly OK, vidle se při brždění kroutila, protože se ohnula jedna šavle, na které byl záchyt reakce brzdy - prostě nedostatečná tuhost...linky na nádrži byly tuším dokonce ručně malované, prý je to u starších kousků hodně ceněné, stíraly se koleny. Ty fotky samozřejmě nejsou toho mého konkrétního fichtla, i když provedení odpovídá, protože fotky v té době - to nebylo jen tak. Ten můj neměl tlumič výfuku stažený do koncovky, ale šikmo zakončený. Myslím někde bych jednu černobílou papírovou našel...no ale rád na ten stroj vzpomínám, byl prostě první.
Přední vidle měla vytlučené, anebo spadlé silonové vložky, které vodily kluzáky. Nic, co by se nedalo spravit v domácích podmínkách.
Je opravdu třeba mít na paměti, že se jednalo o tvrdou rozpočtovku, která měla být co nejdostupnější širokým vrstvám obyvatelstva.
Tohle byl zřejmě jeden z prvních kousků, který měl "drahý" přední blatník s trubkovými držáky a nádrž olepenou "závodními" linkami. To už na mladších vehiklech nebylo.
Njn., tenkrát byla jiná doba, všichni okolo nás byli krásní, mladí a chytří, jak rádio Jerevan.
A my samozřejmě taky!!!