Spolehlivé a dobře ovladatelné cestovní enduro s osvědčeným, klasickým dvouválem do V.
Výška jezdce: 170 cm
První dojmy - Jelikož nepatřím mezi čahouny, tak jsem měl obavy hlavně z výšky motorky, proto jsem se původně poohlížel po Vstrom 650, ale po odzkoušení jsem zjistil, že jsou téměř totožné. Mám to sice na špičky, ale už jsem si zvykl. Co se týká váhy, tak ta se po rozjetí úplně ztratí a je téměř neznatelná. Musím říct, že jsme si na sebe zvykly celkem rychle.
Motorku bych doporučil pro - Doporučil bych těm, kteří chtějí ověřenou kvalitu za rozumný peníz a chtějí cestovat víc po silnici než v těžším terénu. Není ovšem problém protáhnout motku šotolinkou, nebo polní cestou.
Doplňky na motorce - Koncovky Akrapovič, tmavší cestovní plexi s deflektorem, širší řídítka s hrazdou a závažíčkama, blástry, zásuvka, padací rámy, kryt motoru, 3x kufr, rolny, přídavné LED světla, přešité sedlo, držák navigace, menší blinkry, Powercommander.
Recenze
Původně jsem chtěl koupit Suzuki Vstrom, ale v inzerátech jsem narazil na Kawasaki KLV 1000, což je licence Vstromu, o které jsem do té doby neměl tušení. No a jelikož v danou chvíli nebyl v nabídce žádný stromek dle mých představ, padla volba na KLV. Je to naprosto totožná motorka jako stromek, jen s nápisem Kawasaki. Zatím nemám najeto extra velké sousto kilometrů, takže zkušeností s tímto strojem moc není. Na druhou stranu si myslím, že jelikož se tyto mašiny vyrábějí už dlouho, tak recenzí a zkušeností s těmito stroji bylo napsáno až až. Ideální na cestování a to i ve dvojku, do lehčího terénku v pohodě, ale ne zrovna off road. Příjemný posez, pohodlné sedlo, intuitivní ovládáni, rozumná spotřeba, léty prověřený dvouválec s dostatečným výkonem a hlavně nepřeplácaná elektronikou