renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda GL1500 GoldWing (1997)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pytlák
Vloženo 14.9.2021
Aktualizováno 14.9.2021
Zobrazeno 877x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Dnes již klasický hranatý Goldwing, doposud nejlepší model, jaký byl v této kategorii kdy vyroben...

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - I přes svých 400kg váhy je to, jak říká jeden můj kamarád, od 15km/h motorka! V minulosti jsem zvažoval i LTčko od BMW, které má lepší podvozek nicméně jsem po občasném půjčování nakonec neodolal a koupil si úplně stejný stroj, jaký jsem si měl možnost půjčovat. Za cenu, za jakou dnes nekoupíte ani Péráka nešlo odolat.

Recenze

Lidé obecně, a motorkáři ještě víc, mají touhu nestát ve středu stáda, ale něčím vybočovat. S patnáctkou Goldem mám nejtěžší motorku v této řadě, s mírně problematickým podvozkem a obtížnou manévrovatelností ve městě a při malých rychlostech, ale s naprosto sametovým šestiválcem. Tohle už ve svém věku dovedu ocenit, stejně jako jsem vděčný za to, že se mnou chce jezdit i žena, kterou na jakékoli jiné motorce bolí záda a s Goldem nemá problém i na mnohasetkilometrové trati. V dnešní době, kdy je super dostupná, není třeba váhat s nákupem a moc se rozmýšlet. Super motor, pohodlí pro posádku a prostor pro zavazadla vyváží průměrný podvozek a brzdy, ohromnou výhodou je absence komplikovaných elektronických systémů, snadná opravitelnost a dostupnost náhradních dílů. Spolehlivá motorka pro cestovatele, kteří chtějí kultivovaný a dostuný cruiser.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
šimbák
šimbák napsal 06.12.21 v 18:42

pěkná

Kali88
Kali88 napsal 21.09.21 v 19:24 10b.

S takovou recenzí nelze než souhlasit

vojtechposmourny
vojtechposmourny napsal 18.09.21 v 07:28

Parádní stroj,moc se mi to líbí

Varo
Varo napsal 15.09.21 v 11:57 10b.

GL1500 je pro mne ze všech GW nejpřitažlivější
Až se Ti přestane kroutit podvozek, začne dobře brzdit a bude hbitější a hravější, tak zjistíš, že sedíš na GL1800. Nejšťastnější jsem byl, když jsem měl doma obě. Kdo nepoznal, nepochopí.
Pěkně si to spolu užijte.

Pytlák
Pytlák napsal 15.09.21 v 08:28

Musím se přiznat, že jsem nečekal takové množství pozitivních komentářů! Díky všem za zájem. Je vidět, že se tenhle motocykl dostal už mezi klasiky a v té bílé mu to moc sluší. Koukal jsem po nějakém vhodném adeptovi již docela dlouho a jednou z podmínek byla právě tahle perleťová bílá. Nakonec jsem přivezl tenhle kousek z Belgie, za pár korun (Péráka byste za to nepořídili) a vše funguje jak má, včetně tempomatu. Jediný významný problém byly zavzdušněné brzdy, ale to jsem snadno vyřešil, povyměňoval oleje, brzdovou a spojkovou kapalinu, filtry a teď šlape jak hodinky. Pár detailů k evropské verzi - ano tohle je skutečně verze pro Evropu a ta má pár odlišností. Má menší plochu zrcátek (zvenku jsou stejná, ale zrcadlová plocha je po vnitřních okrajích zmenšená, podívejte se na fotku palubky). Dalším rozdílem jsou "éčka" na všech světlech a výfucích a nakonec taková drobná vychytávka, na rozdíl od US verze má evropský Goldwing vypínač světel. Schválně si toho všimněte až s k nějakému dostanete zblízka.

Více komentářů



TOPlist