Dnes již klasický hranatý Goldwing, doposud nejlepší model, jaký byl v této kategorii kdy vyroben...
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - I přes svých 400kg váhy je to, jak říká jeden můj kamarád, od 15km/h motorka! V minulosti jsem zvažoval i LTčko od BMW, které má lepší podvozek nicméně jsem po občasném půjčování nakonec neodolal a koupil si úplně stejný stroj, jaký jsem si měl možnost půjčovat. Za cenu, za jakou dnes nekoupíte ani Péráka nešlo odolat.
Recenze
Lidé obecně, a motorkáři ještě víc, mají touhu nestát ve středu stáda, ale něčím vybočovat. S patnáctkou Goldem mám nejtěžší motorku v této řadě, s mírně problematickým podvozkem a obtížnou manévrovatelností ve městě a při malých rychlostech, ale s naprosto sametovým šestiválcem. Tohle už ve svém věku dovedu ocenit, stejně jako jsem vděčný za to, že se mnou chce jezdit i žena, kterou na jakékoli jiné motorce bolí záda a s Goldem nemá problém i na mnohasetkilometrové trati. V dnešní době, kdy je super dostupná, není třeba váhat s nákupem a moc se rozmýšlet. Super motor, pohodlí pro posádku a prostor pro zavazadla vyváží průměrný podvozek a brzdy, ohromnou výhodou je absence komplikovaných elektronických systémů, snadná opravitelnost a dostupnost náhradních dílů. Spolehlivá motorka pro cestovatele, kteří chtějí kultivovaný a dostuný cruiser.
pěkná
S takovou recenzí nelze než souhlasit
Parádní stroj,moc se mi to líbí
GL1500 je pro mne ze všech GW nejpřitažlivější
Až se Ti přestane kroutit podvozek, začne dobře brzdit a bude hbitější a hravější, tak zjistíš, že sedíš na GL1800. Nejšťastnější jsem byl, když jsem měl doma obě. Kdo nepoznal, nepochopí.
Pěkně si to spolu užijte.
Musím se přiznat, že jsem nečekal takové množství pozitivních komentářů! Díky všem za zájem. Je vidět, že se tenhle motocykl dostal už mezi klasiky a v té bílé mu to moc sluší. Koukal jsem po nějakém vhodném adeptovi již docela dlouho a jednou z podmínek byla právě tahle perleťová bílá. Nakonec jsem přivezl tenhle kousek z Belgie, za pár korun (Péráka byste za to nepořídili) a vše funguje jak má, včetně tempomatu. Jediný významný problém byly zavzdušněné brzdy, ale to jsem snadno vyřešil, povyměňoval oleje, brzdovou a spojkovou kapalinu, filtry a teď šlape jak hodinky. Pár detailů k evropské verzi - ano tohle je skutečně verze pro Evropu a ta má pár odlišností. Má menší plochu zrcátek (zvenku jsou stejná, ale zrcadlová plocha je po vnitřních okrajích zmenšená, podívejte se na fotku palubky). Dalším rozdílem jsou "éčka" na všech světlech a výfucích a nakonec taková drobná vychytávka, na rozdíl od US verze má evropský Goldwing vypínač světel. Schválně si toho všimněte až s k nějakému dostanete zblízka.