Vlastník | snagdriver | |
---|---|---|
Vloženo | 14.9.2021 | |
Aktualizováno | 2.10.2021 | |
Zobrazeno | 1 257x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
Vlastník | snagdriver | |
---|---|---|
Vloženo | 14.9.2021 | |
Aktualizováno | 2.10.2021 | |
Zobrazeno | 1 257x |
Px prošlo řadou renovačních aktivit, ale na závodění to stále není. Odzkoušeny variantní sady válečků od 5,5g po 12. Nijak velký rozdíl a variátorový řemen se nechce vyhoupnout na vnější průměr. Chybí cca 1cm. Takže další zkoušení bude kontrastní pružina. Nová řídící jednotka s "odblokovaným omezovačem" sice stála pár korun, ale nepřinesla žádný efekt. Nevadí, stejně mi chyběla do druhé neúplné PXR. Jazýčkový ventil s jednou planžetou jsem nahradil dvojitou. Na maximální otáčky se dostane rychleji, ale zůstávají pořád nízko. Další směr bude hledání pozice kliky k senzoru k zapalování a vazba na horní úvrať. Legendy o Holandské variantě s omezením rychlosti asi budou pravdivé. Výfuky jsem taky zkoušel všelijaké a rozdíl žádný.
Ahoj, mám taky Hondu PX, tedy ve variantě PX-L a rád bych ji trochu zrychlil. Podařilo se ti seštelovat nebo vyměnit ten variátor? V servisním manuálu taky píšou, že norská a snad anglická verze by měly mít jinak nastavený předstih, ale ten se mechanicky upravit nedá, pokud vím. Vyměnil jsem původní jednotku CDI za nějakou lacinou čínskou "odblokovanou", ale změna naprosto žádná. Mám tam válec Polini 46mm (asi 70ccm), získal jsem výkon, ten nárůst je opravdu znát, ale otáčky se zvedly jen minimálně, takže vyjedu cokoliv, ale maximálka je tak 30-35 km/h. Výfuk jsem zkoušel z babety a pionýra nebo jen dlouhou trubku, ale taky žádná změna oproti originálu, ten je navíc tišší, což preferuju. Jo, a karburátor dellorto, tuším 18mm.
Jooo mám tu sviňu doma taky :D sehnal jsem PX Lambdu na díly a řeším přendání kol. Jinak přemýšlím o 70ccm válci na upgrade.
...
To je parada ani jsem nevedel ze honda vyrabela takovej pekelnej stroj,Zanas tady byla tak babetta .Buch vi jestli se to da jeste sehnat a kolik by to stalo.