Skvělá a spolehlivá parťačka na denní popojíždění i na výlety s batůžkem. Vybavena velkým kufrem, tankvakem givi, gipro ukazatel zařazené rychlosti, zvýšené široké řidítka, deflektor na plexi, výfuk termignoni a dynojet kit stage 1.
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Po delší jízdě celkem dost vibrovala do noh - nerovnoměrně vytahaný řetěz, vyřešeno novou řetězovkou. Výfuk měl tichý a decentní zvuk, při ladění karburátorů jsem vyndal ucpávku a zvuk je naprosto dokonalý, ale stále decentní.
Motorku bych doporučil pro - Pro mě :-)
Doplňky na motorce - Vybavena velkým kufrem, tankvakem givi, gipro ukazatel zařazené rychlosti, zvýšené široké řidítka, držák telefonu a nabíječka, výfuk termignoni a dynojet kit stage 1. Obul jsem ji na conti road attack 2 a naprostá paráda.
Recenze
Tuto motorku jsem původně neměl vůbec v hledáčku, ale nakonec její koupi vůbec nelituji. Je krásná, spolehlivá, umí být i rychlá ale i nezáludná výletnice. Čím více si na ni zvykám, tím více mě překvapuje čeho je schopná. Po doladění ergonomie dle osobních preferencí (super je nastavitelné sedlo a plexi) padne krásně do ruky a je pohodlná i na delší cesty - je to spolehlivý hltač kilometrů. Jezdím většinou ve dvou a i s batůžkem se krásně ovládá a zbytečně se na sebe nemačkáme, když to situace nevyžaduje
Motorka byla v dobrém stavu, avšak jsem postupně doladil další drobnosti, jako vyčištění a naladění karburátorů s dynojetem a synchronizace, což se i svépomoci po koupi měřáků povedlo výborně a motorka šlape jak švýcary. Spotřeba s dynojetem zůstala s mým stylem jízdy +- stejná, tj 6-7 litrů s batůžkem i bez něj, dle stylu jízdy, což povětšinou se nefkákáme a jede teď velice pěkně na udávaný výkon
Pěkná
Tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu