PROFIL MOTORKY

Jawa 350/640 (1991)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ircos
Vloženo 11.9.2021
Aktualizováno 11.9.2021
Zobrazeno 1 027x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Býwaly policejní motocykl Jawa 350/640 s kapotáží. Sloužil u oddělení dopravní služby hl. Prahy.

Motorka koupena od Bývalý motocykl PČR

Výška jezdce: 190 cm

První dojmy - První dojmy z jízdy? No, je to přeci jen nostalgie, jde o motocykl vycházející z typu 634, tudíž i jízdní vlastnosti i přes jistou modernizaci oproti modelům 634 tomu odpovídají. Kotoučová přední brzda je dostatečně účinná, obrovská přední kapotáž chrání jezdce před nápory vzduchu či deště. Nebál bych se její účinnost srovnat s účiností kapoty na BMW RT. Tím však veškerá shoda končí.?

Motorku bych doporučil pro - . .to ať si zhodnotí každý sám, za mě pro zběratele, jelikož v tomhle roce dosáhla Jawa veteránského věku, 30ti let.

Doplňky na motorce - Instalované doplňky jsou na této Jawě oproti civilním verzím jsou jen rádiostanice s příslušenstvím, stop světlo, VRZ s modrými světly a veliká kapotáž, která byla v malém množství dodávaná jen Policii ČR.

Recenze

Tato policejní Jawa 350/640 je oproti civilním Jawám vybavena vysílačkou PR 31, která je oprati starším modelům umístěna né v zadní rádiobedně, ale v přední veliké kapotáži.ve kterém se nachází přímo pod plexisklem hnedka za budíky, vysílací anténou a propojovacími kabely. Dále se na motocyklu nachází přední majáky a zadní stop světlo. Motocykl měl při zcivilnění najeto necelých 28000 km. Motorku mám spíše jako sběratelskou záležitost, takže nájezd km od koupi do dneška je do 100 km. Jízda na Jawě 350 je spíše nostalgická, jízdní vlastnosti odpovídají době, kdy byla Jawa 350 vyrobená, ba i tehdy byly jídní vlastnosti poněkud zaostalé oproti konkurenci. Motorka chytá i po létech na maximálně 3tí našlápnutí, vše na ní funguje, tedy až na rádiostanici Tesla PR31, která je z legislativních důvodů znehodnocená. Brzdy na tomto motocyklu jsou díky přední kotoučové brzdě podstatně účinější, než u předchozích modelů, které měly přední a zadní brzdu bubnovou. Jawka zvládne jak asfalt, tak i polní cesty, či lehký terén ve kterém je limitována svou kapotáží. Ovládatelnost je dobrá a to nejspíš i kvůli její nízké hmotnosti, která je nějakých 170kg. Co se týče cestování, určitě by to šlo, ale je to spíše moto na cesty okolo komína.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Targus
Targus napsal 18.09.21 v 20:36 10b.

Teď to chce jen zelenou bundu a bílou přilbu.
Řidiči plechovek budou zastavovat a odevzdávat škváru sami.

bruttopyr
bruttopyr napsal 12.09.21 v 20:58 10b.

Měl jsem předchozí verzi "Veřejná bezpečnost" a potvrzuji - hlavně nostalgie.
Zážitek neopakovatelný!
I když jízdně stála za "grosse Scheisse", jenom nedostatek místa v garáži mě donutil ji prodat.

Čadil
Čadil napsal 12.09.21 v 10:26 10b.

jawatar
jawatar napsal 12.09.21 v 09:45 10b.

Krásně zachovalá

Hery22
Hery22 napsal 11.09.21 v 21:16 10b.

Paráda, před tvým strojem bych asi raději zpomalil a jel předpisově

Více komentářů




TOPlist