bmw_renocar_srpen



PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 GS Adventure (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Zelinář
Vloženo 7.9.2021
Aktualizováno 13.8.2022
Zobrazeno 2 497x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Je to opravdu velký. Široký, vysoký, no prostě obrovskej stroj...

Více fotografii

Motorka koupena od pbudik (Hodonín) - Velice slušná koupě. Tímto zdravím do Hodonína...

Výška jezdce: 198 cm

První dojmy - První dojmy z jízdy? Vím, že je to klišé věta, ale ovladatelnost tohoto stroje je opravdu jako kolo. Dá se říct, že po skůtru druhá nejovladatelnější věc co jsem kdy měl. A že jich bylo...

Motorku bych doporučil pro - Určitě pro vyšší postavy, motorka je fakt velká. Jinak v podstatě pro kohokoliv, je to naprosto univerzální motorka...

Doplňky na motorce - Origo ADV z výroby. Mlhovky, kufry, vyhřívané ručky, padací rám...Nově polepy kufrů, koncovka Akrapovič a koupil jsem si Gopro, což asi není doplněk a vůbec tu věc nepoužívám, ale v cestovatelkých kuloárech to zní zajímavě...
Přibyl deflektor touratech, který vyřešil přesně mých 198cm...
Nově kryt světla, zadní nádobky brzdové kapaliny, kryt palivové soustavy a potenciometru, doplňkový kufřík od Marseluse, doraz předních vidlic, polep nádrže, a tankvak.
Jako jo, ladím si ji a náramně si to užívám...

Recenze

Ani nevím co napsat. Vše již bylo napsáno kolegy. Když jsem roky zpět četl recenze na ADV, tak jsem si říkal, "aby jste se nepos...". Opravdu nemůžu ani vzdáleně srovnat s ničím co jsem kdy jezdil. Určitě né v ovladatelnosti, která je nepřekonatelná. Samozřejmě na místě s plnou 33litrovou nádrží to s vámi zacvičí, byť je to moje asi nejlehčí velká motorka. Ale už jen ta velikost mašiny přidá 50 kg navíc, přirovnal bych to k pocitové teplotě, taky nesmysl...
Mám 195cm/110kg a poprvné v životě si můžu stoupnout do stupaček. Jak to vypadá nevím, asi blbě, ale cejtím se jak bůh.
Zpracování. No maj to ti kluci blonďatí modrovocí pěkný, prostě německá preciznost.

Motorku sice nemám dlouho, ale vím, že tohle bude láska na dlouhou trať, bo už vlastně ani není kam dál jít. V mém případě se kruh uzavřel (říkal jsem za posledních 20 let už asi 15krát). Děkuji do Hodonína.
Když jsem u toho Hodonína, musím se podělit o koupi jako takovou. Dlouho jsem hledal vhodnou motorku až jsem našel. No spíš prodávající si našel mě, díkybohu. Motorka tam stála v garáži za plentou a já měl vánoce. Za prvé při mých proporcích jsem sedl na prdel z té velikosti a za druhé stav. Ano vím, jsou to kecy, ale stav nové motorky ji vystihuje nejlíp. R.v. 2007, nájezd 23600km!!! Ekvivalent je asi houbaření. Chodíte 2 hodiny po lese s prázdným košíkem, vlhko jako prase, klíšťata mají rej, voláte manželce at vyndá z mrazáku rybí prosty, bo houby se nekonaj a najednou 15 hřibu na plácku 5krát5 metrů.
No lepší a slušnějsí koupi jsem si nemohl přát...

Více se rozepíšu časem, bo mé zkušenosti neohroženého cestovatele jsou zatím v plenkách...

Mám najeto cca 1200km, ano vím, není to moc, ale...
Plán zní takto. Je mi 41 let, tohoto ADV si nechám 9 let do 50ti a pak ke kulatinám fungovku. V té době bude mít dle mejch výpočtů obsah tipuju 1550cm, ale hlavně, že to bude boxer. Kde na něj vezmu zatím neřeším.

Včera jsem tam namontoval koncovku Akrapovič, konečně umí taky pěkně zaštěkat...

Pomalu, ale jistě ji budu ladit od Marseluse. Touratech a Wunderlinch je sice top, ale ze mě ty prachy prostě nedostanou. Voni se asi musely domluvit, že každá kokotina at už malá či velká, plastová či kovová bude stát obligátních 5tis Kč.

S deflektorem se mašina posunula na uplně jinej level. Díky deflektoru jsem krásně schovanej a nesviští mi vítr kolem helmy. Je to přesně ta výška, že kreje a vidím tak akorát přes něj. Zní to jako drobnost, ale ten rozdíl je obrovskej.

Tak motorka dozdobena, kufrik na nářadí, kryt chladiče, světlometu, potenciometru, palivové soustavy a doraz předních vidlic nainstalovany. Dodal jsem jeste zvýšení řidítek, Akrapa, tasky do kufrů a madla kufru, dale polep kufrů a zadni opěradlo na top case, chrániče nadrze, polep predni vidlice a deflektor. Určitě jsem na něco zapomněl. Ale reknu vam, doladit si ADV je celkem náročná zalezitost.

Ale, nelze ji nemilovat...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Zelinář
Zelinář napsal 27.07.22 v 13:50

Větší výkon by se semtam hodil, ale vybíral jsem motorku a i presny ročník dle...

https://www.baworak.....php?thread_id=32737

...tak holt ten bezmála 1/2 mil. km nebudu tak řadit

Brukev
Brukev napsal 27.07.22 v 09:06 10b.

Ahoj , reaguji na tvé zaječí úmysly které jsi popisoval v recenzi na 1290 … Chce to se pořádně projet a asi i trefit správný kus . Starší GS te asi nikde nenechá ale nové už je na tom podobně jako MTS nebo právě 1290. Měl sem MTS co měla najeto 50 t a vše fungovalo jak má . Pak sem měl KTM 1190 a za cca 15 t km žádný problémy . No a jak bylo psáno o 1290 tak ta holt sem tam proste hodí nějakýho šotka ( třeba že se nerozsvítí display … to se mi stává taky . Mě třeba víc vadí hluk od plexi kterého proste nejsem schopen se zbavit ( sem ho sundal a mám mega naháče ) … jenže tenhle problem má většina Cendur… nojo pak to ale rozjedeš a vše je zapomenuto … dal jsem sprint s Kawo 10ZXR nebo jak se ta 200 konova potvora jmenuje a do 200 mi proste neujel ani o pid. Takže pokud hledas sílu tak dokud neudělali GS 1300 tak 1290 ka je proste Top volba za dobrý peníz a v Alpách ti nic neujede a ještě se náramně pobaviš

berry78
berry78 napsal 20.05.22 v 13:05 10b.

Máš to pěkný Kámo

Alan-2
Alan-2 napsal 19.05.22 v 12:14 10b.

Děkuji za tvé hodnocení, tvá je také krásná . Ať ti to jezdí

Zelinář
Zelinář napsal 06.03.22 v 21:01

Diky, mam z ni radost!

Více komentářů



TOPlist