renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda NC 750X (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Dionick
Vloženo 4.9.2021
Aktualizováno 29.5.2022
Zobrazeno 1 909x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Cestovní motorka pro začátečníka s rychlejším cestováním v jedné stopě.

Více fotografii

Motorka koupena od rtpavel (Chrášťany) - Sympatický chlap, co prodával vymazlenou mašinu ;)

Výška jezdce: 204 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 650 V-Strom: nebyla zrovna k mání a chtěl jsem specifickou NC s kufrem

První dojmy - Vypadá ze strany mohutná, ale když se posadím, tak je najednou akorát velká a obratná. V malé rychlosti jde dobře zvládnout, ve střední je úplně suprově ovladatelná díky nízkému těžišti. Na dírách trochu poskakuje, přece jen neni enduro tlumič. V zatáčkách se dá krásně klopit a člověk nemusí mít zařazeno úplně přesně, pobere skoro každej kvalt. Má vcelku sportovní posez na nohy, ohnutí kolen je dost v úhlu, oproti třeba Versys 650 - proto to taky předchozí majitel prodával. Hlavně pro dlouhý lidi jako já to asi na starý kolena nebude nejlepší.

Motorku bych doporučil pro - Dojíždění do práce, na chalupu, výlet.y, dobrý taky pro někoho kdo rád sám udržuje jednoduché moto.

Doplňky na motorce - Blastery Barkbusters
Tankvak givi
Velké padáky se sliderem
Malý kryt olejové vany
Kryt chladiče
Hlavní stojan
Rozšíření bočního stojanu
Zvýšená řidítka
Sedlo shad a jeho zvýšení
Přední prodloužení blatníku
Zadní blatníček
Nosič, držáky topcasu a postranních kufrů
Givi postranní kufry s hliníkem a topcase s hliníkem.
Držák navigace s nabíjením
Zástrčka v přihrádce
Padák u výfuku
Zvýšení plexiskla posuvným systémem
Hrazda na navigaci
Magnetická zátka oleje
Plastová ochrana vidlic od much
Oxford touring vyhřívané hefty
Elektrika pro dotatecné příslušenství (sub harness), spínání příslušenství jen s klíčkem, jako z výroby.

Recenze

Encéčko jsem zvolil kvůli spolehlivosti, nízkému těžišti, pohodlnému posezu na záda, dlouhým intervalům servisu, jednoduchosti motorky a servisu bez nutnosti jezdit do dílny, vše lze udělat doma.
Brzdy jsou trochu slabší, až budu naložený, tak asi nic moc, chtělo by to dva kotouče vpředu, ale to lze možná částečně vyřešit tím, že budu časem lepším řidičem, co lépe předvídá.
V malých otáčkách jede nesmyslně ekonomicky, za 3.4l, skoro stejně jako moje malá KLX 230. Nechá se i vytočit a pak pěkné zabere, s výkonem já nemám problém.
V zatáčkách se na ní cejtim fakt dobře, stabilně. Drží stopu a naklápí se, až hobluju díly motorky.
Nejlépe jezdit jen asfalt, nebo štěrk, na díry to moc není.
Plexi je zvýšené a akorát mi teď litá na plexi u helmy bordel z much, možná to ještě vyladit a pak nebude fučet ani tam, ale jsem hodně vysokej no...
Na cestování je podle mě vhodná, autům člověk stačí bez problémů a zhodnotím znovu, až ji naložím po okraj plnými kufry.
Úložný prostor je bezkonkurenční, box na helmu místo nádrže a nádrž vzadu pod sedlem je geniální. Všude je místa na milion krámů, takže dobrý!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jojko
Jojko napsal 07.09.21 v 16:59

Buď rád, že V-Strom nebyl. Při 204 cm se na to neposkládáš.

Duster93
Duster93 napsal 07.09.21 v 16:00 10b.

Dobrá volba. S NC jsem také velmi spokojen.

Goodji
Goodji napsal 06.09.21 v 17:07 10b.

Pupi04
Pupi04 napsal 05.09.21 v 09:00 10b.

Skvělá volba , tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu

Více komentářů



TOPlist