renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLE 500 (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Standa_Toman
Vloženo 2.9.2021
Aktualizováno 18.9.2023
Zobrazeno 2 105x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


KLE 500 jsem si vybral pro její univerzálnost (a nebudu lhát, taky proto, že nejsem žádnej rampa a potřebuju něco, co když mi naložený upadne, tak budu schopnej to postavit zpátky na kola ;)) Stroj je to vhodný jak na silnici, tak i na nějakou tu šotolínu

Výška jezdce: 170 cm

První dojmy - Myslím, že mi KLE padla dobře do ruky hned od začátku a tušil jsem, že si budeme dobře rozumět. Jedním z důvodů proč jsem si KLE vybral byly její (pro cestovní enduro) menší rozměry a váha.

Doplňky na motorce - Padáky a hlavní stojan SW motech
Blastry M-style MS05
Vypínací usb zásuvka s voltmetrem
Přední progresivní pružiny Wirth

Recenze

Na KLE se mi líbí, jak už jsem uvedl výše, její menší rozměry a váha vhodná pro menší borce a borkyně. Samozřejmě toto je například na úkor relativně malé nádrže (jen 15 litrů) z čehož jsem měl strach, ale vyzkoušeno mám, že při cestování stejně nedáváme v kuse víc jak 250km (na což 15l bohatě stačí i když tomu dávám kopr). Takže 15l nádřž - no problem, na benzinu jsem zatím vždycky dojel. Při cestování je výhodou šestý rychlostní stupeň díky kterému na dlouhých přejezdech taky nějakou tu kapku benzínu ušetříte, když nemusíte mít přetočenou pětku a můžete si ševelit v klidu na šestku..
Co mi u KLE vadí a je třeba řešit jsou hodně měkké přední vidlice. S originální pružinou a doporučenou náplní 10W (bez foukání) jsou hrozně měké a při brždění se motorka na mě moc potápí.. Zkusím dát progresivní péra popř. hustší olej a uvidíme.
Věčné téma u KLE je samozřejmě ROTOR a jeho ulétávající magnety. Preventivně dám Electrex R05_04, což je v současné době asi jediná dostupná alternativa.

Edit léto 2022: Před sezonou nainstalované do předních vidlí progresivní pružiny Wirth a potápění při brždění se zlepšilo o 100%, celkově spokojenost.
Pro jistotu taky výměna rotoru za Electrex R05_04. U origoše se už začínalo drolit to oranžové lepidlo co drží magnety...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Standa_Toman
Standa_Toman napsal 26.04.22 v 07:50

@mirapulec, není to pravda... po celou dobu výroby KLE tam montovali stejný typ rotoru Kokusan Japan, tedy ten co se rád sype... já mám ročník 2005 a po otevření víka tam byl ten origoš Kokusan, oranžová pryskyřice co drží magnety se už místy začínala drolit a odlupovat... Takže jak už tady někde taky zaznělo, pokud tam má někdo něco jiného, tak už to před ním někdo vyměnil.. měnili jsme za Electrex R05_04

Beny73
Beny73 napsal 30.09.21 v 12:56 10b.

Krásná, ať dlouho vydrží Super univerzál

KAWAHAB
KAWAHAB napsal 09.09.21 v 07:56 10b.

Pěkná Vypadá obratně Mouchy se vychytají dle potřeb jezdce

mirapulec
mirapulec napsal 02.09.21 v 11:18 10b.

Než budeš objednávat nový rotor,mrkni co tam máš.Od asi 96roku jsou už bezproblémové.

Více komentářů



TOPlist