Pohodlný přibližovadlo co ještě moc nežere a trošku jede.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Skútr nejspíš stejný jako jiný. Asi minimální obsah a výkon potřebný k jízdě, jít níže, tak je lepší elektrokolo či kolobrnda.
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny
Doplňky na motorce - Zadní kufr
Recenze
Koupeno na zkoušku, zda tato kategorie motocyklů mne osloví a bude schopna něco nového přinést. Výběr byl celkem jednoduchý, minimální obsah a výkon splněn, rozumný nájezd, nebouraný, byl blízko ke koupi, dál než 50 km pro nic ojetého nikdy nepojedu, čas je cenný a lidé...
Začal jsem rozumnět, proč tato kategorie je tak populární. Když vynechám skupinu používající skútr na dojíždění do práce, pro něž je ekonomika alfa a omega, tak je to velmi rychlé, pohodlné a i něco z velké motky nabízející a to je radost z jízdy. Nasadíš blembák, žádné strojení a frčíš. Jediné čemu nerozumím, je to, že skůtristy a skutristé se navzájem nezdravi, pokud nejsou zrovna na nějakém sletu Na motce pomalu člověk levou rukou nedrží řidítko, kolik nás jezdí a skutristé nic. Mohli by třeba začít zvedat levé kopyto pro rozdíl, sem tam by někdo k tomu přibalil hozeni tlamy ať to není jednotvarný.
KawasakI alias Kymco startuje, do 120 docela frčí, pak už je to fronta na Karlovačko, podvozkově překvapivě funguje, i v limitnich rychlostech nemá pilot pocit ohrožení, brzdy stačí možná i proto, že vedení není v gumě . Opravdu stabilita je přikládná, až se při pohledu na přední vidlici s jedním kotoučem nechce věřit. Spotřebu jsem naposled řešil v mládí u šestiválcového Itala, tady to typuji +- tři litry. Výkon přední lampy je taky paráda, asi proto, že na potkávačky svítí dvě HS1. Bude třeba měnit pravidelně, možná dřív než se doporučuje motorový olej, přeci jen výkon 20 kW je na 300 cm3 velmi slušný u konstrukčně 10 let starého bucharu, který docela točí. Co na závěr, koupím černé plégo, užiji si ho, prodám a koupím nový výkonnější. Proč? Protože jsem debil.
Už se opakuji, je docela škoda že letos na jaře u nás nebyl nikdo ochoten tuhle krásku nabídnout a hlavně naživo předvést, asi kvůli všem euronesmyslům!?
Souhlasím plně se způsobem použití á la motorka, pravá-levá, do náklonu a výjezd pod plynem. Na to litrové supermoto není vždy potřeba. (Na Mostecký okruh bych ale mezi ně nelezl... )
No a s tím zdravením mám zkušenost podobnou, motorkáři zdraví jako diví, "skůtristi" jsou ale tak trochu jakoby zakříknutí. Druhého skůtristu si raději nevšimnou. Škoda! Proč?
Ostatně, v Německu jsou ale skůtristi asi všichni!
JInak popis moc fajn!
Skútraři se zdravěj, néžené.
Ale řekl bych spíš mimo město.
docela trefne a zvedl jsi mi naladu
V automobilním socialistickém pravěku se zdravili dokonce řidiči aut Škoda stejné značky a barvy. U motorek a skútrů zdravení chápu jen pokud je to na kochacích vyjíždˇkách pro zábavu. Při běžném cestování v hustším provozu je to kontraproduktivní.
Čau, asi jsem taky debil!! Tuhle kubaturu miluju, je to pak strašně lehké a jezdí se fakt jak na kole ...
Zdravení: moje soukromá teorie je, že mnoho skutrařů jsou 125ccm nebo sice 300, ale nikdy neprošli motorkou a tak nevědí, že slušný lidi při setkání zdvíhaj levici. Určitě je víc ignorantů mezi skutrařema než motorkářema...