renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Hypermotard 950 (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník DoktorARO
Vloženo 10.8.2021
Aktualizováno 2.2.2022
Zobrazeno 3 449x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


V recenzi fotky, video z 2022 a úprav.
Maličká, kompaktní, krásná. Moje vysněná od prvního hpm. Nad jinou moto jsem vlastně ani neuvažoval. Myslel jsem, že cestu už úplně pověsím na hřebík...

Více fotografii

Motorka koupena od Lukamot (Plzeň 26) - Koupě během hodinky se vším všudy. Jak řekl, tak bylo. Spokojenost.

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Ovladatelnost vyrazí dech. Změna směru jen pomyšlením. Na dvouvál a supermoto opravdu široké pásmo otáček. V 7tis už letí hodně a zbývají ještě 3 tisíce.

Motorku bych doporučil pro - Trochu vyježdění, vyklidnění. Hlavu to chce mít na správném místě.

Doplňky na motorce - Zard výfuky, luxuska. Quickshift, mega perfiš, nálepky krásné. Držák SPZ. V plánu mám to trochu pořešit, tak jak mám vždy ve zvyku. První se asi zbavím nádoru na výfuku nebo možná celé svody. Přepákování zrovna není úplně pěkné, mrknu, jestli někdo něco dělá. Carbon blatníček vpředu a vzadu bude nutnost, více už pak není pěkné. Už jsem pořídil ochranu olejového chladiče.

Dokoupeno - decat pipe od sc project. Hustý fakt hustý zvuk.
Zadní světlo s blinkry. Chci vyčistit zadek od všeho.
Vyrábí se držák SPZ nad kolo.
Kn vzducháč.
Power commander 5. Musím to ještě doladit a odbrzdit.
Nižší sedlo.
Nový quickshifter - origo normálně hodil error a bylo po něm.
Litiova baterka.

Recenze

Edit leden 2022 - tak jsem doladil pár detailů, hrubě spočítal kolik kg je asi dole a mohlo by to být od originálu kolem 8kg. Baterie, stupačky, kat, mezisvod, koncovky, nějaké držáky, blinkry atd. Vyčištěno. V létě zvážím. Doladil se taky PC V, odladěno na brzdě. U fotek je graf. Brzda vcelku pesimistická až reálná a dělá to 114k a 98nm na motoru. A jede to pekelně. Projel jsem to v cca 3st C a i tak je poznat změna v chování na plynu a ostrost celé motorky. Tak nějak jsem si to představoval. Líbí se mi ještě přelakování od Ducabike, ale ta cena:/ no prostě přes zimu v garáži jsem byl moc často a stálo to už dost peněz :). Při instalaci PC jsem to ulil, takže ještě nové svíce.
Prostě je to italská motorka, co zatím slouží k výstavě:) ale něco pojezdim a uvidíme jak to dopadne. Podle mě lepší, než nová. Tak jak je u mých moto zvykem. Video z brzdy zde.



Našel se kupec na streeta, kterého jsem vlastně ani prodat nechtěl. Ale byla to nabídka, co se neodmítá. Takže ve středu ve 14hod přepsání a v 17 už jsem jel směr Plzeň pro předem domluveného HPM. Koupil jsem bez projížďky, nebylo co řešit. Druhý den doma jsem na to sedl a popravdě jsem čekal vše, ale co přišlo mi vykouzlilo úsměv, jako ještě asi žádná cestovní motorka. Neskutečná ovladatelnost, jistota za každé situace. Motor táhne pořád. Proti streetu je medovější, jde rychleji do otáček. Proti starému hpm 1100 je to více točivé, musí se trochu držet pod krkem. Ve 3tis už chytá dech od 4 do 7tis je hutné střední pásmo a dá se takto jezdit velmi svižně. Nad 7tis letí jako kráva, chvilku jsem přemýšlel, že až zbytečně moc pro tento typ moto. Na trojku se roztočí až někde ke 180kmh. Ale koní není nikdy dost. Sedí se pohodlně, ovladatelnost kola, velký rejd. Digitální budíky krásné, čitelné. Naklikal jsem sport a wheeliecontrol na 1, trakce 1, ABS 1. Neskutečný záběr, vystřelí jak z praku. Žádné čekání, až se to rozjede. Jede prostě hned. Nádhera. Oboustranný QS nádhera, padá to tam jak Němci do krytu. Byl jsem nedůsledný, takže už jsem našel falešný neutral mezi 5-6. Chce to kopnout rozhodně. Jel jsem spolu s velkým streetem a vůbec neměl šanci mě dojet ve městě a mezi městem. Naprostá spokojenost. Mám pocit, že jsem našel, co jsem hledal.

Trochu srovnání : na starém HPM1100 mi někdy chyběly koně, tady je celá moto o galaxii jinde. Jistý, pevný podvozek, výkonu opravdu dostatek, posed pro mě úplně v klidu. Proti streetu použitelnost. Vytáhneš z garáže, hodíš nohu, jedeš. Klidně v žabkách a kraťasech pro rohlíky. Na cestě určitě minimálně stejně rychlý, utahováky nejrychlejší. Rovinka v klidu, ale od 160 se začne trochu vlnit. Prostě vlastnost. První 3 rychlosti přizvedává kolo, trochu se někdy rozkmitají řídítka. Nic co by se nedalo zvládnout, je třeba s tím počítat.
Zvuk je mega. Střílí při řazení i po zavření plynu, decentně. Spark na streetu dělal větší bordel.

Za mě spokojenost, krásný kus techniky.
Trochu mi vadí plyn, je tam nějaká prodleva, nejde to moc na zadní. Musím nějak pořešit. Zadní brzda má dlouhý chod. Třeba vymyslet.

Kdo přemýšlí, neudělá chybu. Ale radši si to nekupujte. Je to všechno nebezpečně samozřejmé, rychlé, brutální. Papíry jsou pryč hned, fyzika taky ošálit nejde.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Gulf
Gulf napsal 15.06.22 v 07:56 10b.

Nádhera, asi jediná Ducati do které bych teď šel. ,, asi odstraním taky ten nádor na výfuku,,

Max66
Max66 napsal 03.05.22 v 19:11 10b.

tohle jsem ještě nezkoušel! Rozjezd po zadním, brzdění po předním? To musí být fajn

Coffeeman
Coffeeman napsal 13.02.22 v 00:37 10b.

Sexy Ducati !

Isaac
Isaac napsal 05.02.22 v 16:10 10b.

kokpilot
kokpilot napsal 02.02.22 v 22:07 10b.

člověče máš to pěkný... palec nahoru za tuning ...

Více komentářů



TOPlist