renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 600S Bandit (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Pádecký
Vloženo 10.8.2021
Aktualizováno 16.3.2024
Zobrazeno 1 291x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Můj první velkej bajk , je to hodná ,,střela"

Více fotografii

Výška jezdce: 207 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZR 7: Bandit byl dostupný v covid době, resp. v zavřených okresech :-D
Yamaha XJ 600: Už je přeci jen starší a přišla mi už z fotografií menší. Což je pro mě problém.

První dojmy - Motorka se čtyřválcem má prostě svoje kouzlo. Je dost velká, i když na mě je to ještě málo :-D

Motorku bych doporučil pro - Ideální na výlety po republice a občas svižnější projetí zatáček taky snese a vy si to užijete. Doporučil bych jí i začátečníkovy co má větší rozměry. Motor je hodný a až po vytočení se projeví jeho síla, celkově motorka odpouští chyby a je vhodná i na denní ježdění.

Doplňky na motorce - Olejový teploměr místo víčka oleje
Padací rámy RD MOTO
Sedák pro větší komfort posedu a lepší úhel kolen. Každý stupeň se počítá
Gear Indikátor (Kopie Gipro z Aliexpresu)
Vyhřívané hefty od Oxfordu
Dvojitá USB zásuvka
Nové plexy s Ali expresu
Wingrack s kufry GIVI + Topcase s brzdovým světlem
Držák na telefon Celular
Tankvak Oxford objem 1L na doklady a kablíky

Recenze

2021
Bandita jsem měl v hledáčku od začátku výběru. Chtěl jsem velkou motorku s čtyřválcem. Jelikož jsem se svez po autoškole, kde byl výukový Gladius, na starší Kataně 600 v přímém porovnání motorů jsem měl jasno, bude to čtyřválec.

Mám najeto cca 4000,- Km a celkem se projevili klasické vady Bandita. To jest tlumiče. Při běžném provozu se nic zásadního neděje. Problém je při ostřejším brždění kdy se motorka potopí na doraz a když v tomto momentě přijde díra , rána do řízení a rukou je nevyhnutelná a nepříjemná. Moto je ve spodních otáčkách hodný a nepřekvapí nijak zásadně začátečníka , jede to od cca 6-8tis už hezky svižně a od 8 tis.+ no, je to teprve hukot. Takže na běžný ježdění i trochu blbnutí. Je to v tomhle celkem univerzální stroj. Dá se s tím dojet i dále. Posez je celkem pohodlný, a kdybych neměl 207 cm , bylo by to ještě o kus lepší, pro člověka do 190/195 cm úplná pohoda. Mám celkem dlouhé nohy tak mám po 200 km už celkem dost a musím si dát delší pauzu (třeba oběd )...Sedlo by mohlo být měkčí ale to se dá doladit např. u RUTANa takže to je na každém... a jsem těžkej, tak i proto mě bolí zadek dřív než ostatní
Ovladatelnost je dobrá, od 140 km už to není stabilitou ono a to mám verzi S, ale já s ní ani tolik nejezdím a hlavně se na to neposkládám kvůli výšce a prostorové výraznosti mé osoby tak abych se schoval tak jak bylo předpokládáno při konstrukci.
Není to ale úplně tak obratná motorka, oproti Glaudiusu z autoškoly je to autobus ... už jen tím rozvorem. Taky už není nejmladší a desing/ergonomie a stavba podvozků dnešních motorek je jinde.

Motorka na začátek ideál, aby člověk hned nehledal silnější stroj. Já tedy po dalším koukám, ale je to z hlediska pohodlí , hold nejsem rozměry ideální Japonec a vlastně ani Evropan Ale určitě si ji ještě rok dva nechám a když budou finance, tak jí ani prodávat nebudu.

Jaro 2022
Zajel jsem na velký servis a bylo dobře že sem to udělal. Dělalo se toho dost. Kontrola vůle ventilů a rozvodů. Čištění karburátorů a jejich seřízení. Nová spojka, ta stará už klouzala. Jen moje šlachy protestují. Ztvrdlo to a bolí mě z toho šlachy v zápěstí. Nové náplně brzd a oleje, kontrola ložisek v krku. Doplnění chybějících šroubků v kapotáži a pár dalších drobností. Celková cena 17 000,- a velká spokojenost v Trottlepunks na Palmovce. Přes zimu pak namontovány padáky RD MOTO, Vyhřívané hefty OXFORD a USB , to pak pánové v servisu přepojovali ,,za klíček" jelikož mi vybilo baterku a samo sebou před odjezdem na servis . Jo a ještě instalovali GEAR indikátor. Na ten sem si netroufl.

Letos zatím jen menší vyjížďky kolem komína. Tak uvidíme kam se letos dostaneme. a jednou na Štemberk a zpět

Červen 2022
Tak jsem si zajel i delší výlet na sever Čech a celkem jsme dali 370 km, bylo to parádní, v osmi už je to celkem organizačně náročnější ale myslím že se povedlo.
Gumy se už odporoučeli a tak jedu na přezutí, zvolil jsem MITAS Touring Force a tak jsem zvědavý zda budou v pohodě a že touring bude více než 7000km,které mám teď na Dunlopech Sportmax Roadsmart II. Ty byly super na mokru i suchu a nikdy jsem nepocítil zaváhání z jejich strany. Mitas zkouším proto že jde o český výrobek. (i když už nejsou v českém vlastnictví, fabriku mám pod barákem) a jsem zvědavý, jak se jim povedli. Další věc na co se v Trottlepunks na Palmovce kouknou je tvrdá spojka, od výměny je to fakt peklo. Tak doufám že se jim povede to trochu změkčit Moje karpály, které od té doby těžce protestují, to jistě ocení.

Srpen 2022
Tak hned po gumách jsem musel i na vidle. Začali téct a tak jsem už zase volal svoje servisáky z Trottlepunks. Dali tam hustčí olej, jelikož to už nemlátí do krku a celkově je to tvrdší. Což je příjemná změna z toho bláta co tam bylo před tím. Gumy MITAS jsou tvrdší. Podařilo se mi přebrzdit přilnavost při krizovém brždění a začalo se mi to zavírat. Tak jsem musel ubrat. Dobrzdil jsem ale bylo to jen tak tak. Tohle sem nečekal , u DUNLOPek se mi to nepovedlo...Celkově jsou gumy horší než předchozí směs. Ale za tu cenu je to minimální rozdíl. A hlavně jsou cestovní. Takže při běžném ježdění rozdíl není. Jakmile ale zatlačím na pilu tak je cítit lehká nervozita...Jestli budou mít dobrý nájezd, bude to přijatelná daň, uvidíme.

Listopad 2022
Tak sezóna pro mě už skončila. Letos o něco méně než loni , teda asi o 80 km , celkem cca 5000 km. Poslední větší výlet byl s partou z FB skupiny na hrad Sloup u České lípy, pak skok do Pekelných dolů a přes Kokořínsko domů. Měli jsme to od mlhy přes slunečno, oblačno zataženo až po večerní mlhu. Byli to prima lidi. Tak příští rok snad něco s nimi zase spáchám .
Chystám se na výměnu oleje a filtru a zkouknu destičky ve předu. Jsou tam už nějakou dobu a není na ně dobře vidět. Takže musím sundat třeny a okouknout to. Jinak mě snad letos nic většího nečeká. Doufám že příští rok se povede nějaká ta větší cesta do Rakous na Alpy. Přece jen kolem komína je to prima ale zrovna okolo Prahy už to mám fakt prolítané. Takže doufám že postupně prolítnu naše pohoří. Sice je to z ruky a chce to aspoň část cesty po dálnici ale co už.

Únor 2023
Ač bylo pár hezkých dní. Udržel jsem se a nevyjel bez servisu. Výjimka byla na Silvestra. Vyčistil jsem ovládání spojky aby nešla tak ztuha ale mám pocit že to moc nezabralo. Ty nový pružiny jsou fakt zlý. Druhý den jsem se byl projel s bandou asi 20ti motorkářů velmi výletním tempem ze Strahova na Rabyňskou vyhlídku, kde jsem se bohužel minul s bratránkem asi o 15 minut, škoda. Cesta zpět už byla trochu studená ale dalo se. To už jsem jel jinudy a trochu se i svezl...No a bylo potřeba motorku před novou sezónou za servisovat. Letos sem se rozhodl udělat servis sám. Dělal jsem destičky vepředu, filtry a olej. Nakonec nejvíce trápení bylo s nádrží. Obtoková hadička byla už kratší než původně měla být a tak s plnou nádrží se fakt blbě malou škvírou dávala zpět, ale šlo to. Budu jí ale muset vyměnit za delší. Pak sem našel povolený šroub na padáku. Vypadnout nemohl ale zadní destička se závitem ano a je pryč. Budu tam muset dát matici a asi to zalepím lepidlem. Poutahoval sem zbylé šrouby na padácích a další co mi přišli pod ruku.
Tak a jsem připraven na pěkné počasí

Duben 2023
Zúčastnili jsme se s Švagrem akce ,,Den otevřených řídítek" na Letišti u Mnichova Hradiště. Cesta tam po dálnici za vyloženě studeného počasí byla dlouhá a když jsme dojeli, byli jsme celkem promrzlí ale rádi že jsme tam. Dostalo se nám příjemného uvítání a skoro teplého čaje , ale pomohl se trochu prohřát. Bohužel mě nenapadlo si ho uvařit do termosky. Po úvodu následovalo rozřazení do 4 skupin tak přidělení výchozího stanoviště. Ty byli zaměřeny a různé aspekty jízdy. První byla tzv. Garáž tedy pomalá jízda s obraty o 180° v malém prostoru. Následoval improvizovaný okruh, kde jsme si vyzkoušeli trochu rychlejší tempo a dostali spoustu cenných rad. Udělalo se mezitím celkem hezky a tak jsme už zimou netrpěli Třetí stanoviště bylo zaměřeno na brzdění. Zde jsme zkoušeli nejdříve předek pak zadní brzdu a pak kombinaci. Musím říct že bez ABS bylo brždění zadní brzdou celkem zážitek. Učil jsem se nohou nahradit ABS aby nebylo kolo vzadu v soustavném smyku. Poslední pro mou skupinu byl slalom v pomalé rychlosti se spojkováním a prací se zadní brzdou. Cesta zpět na začátek stanoviště byla také slalomová ale v trochu svižnějším tempu. Jelikož se jednalo o konečné stanoviště byli jsme tu celkem dlouho. Přestalo mě to už bavit a tak jsem jel na kávu ...Rozloučení a poděkování a organizaci. Pokec s machrem přes helmy a kolegy účastníky a hurá domů. S jedním klučinou jsme se domluvili že pojedeme do Prahy spolu přes Dubou. Nebyl jsem z toho úplně nadšen byla to celkem zajížďka ale vidina zatáček mě lákala a tak sem nakonec souhlasil. Cestou za Hradištěm nás to vyhnalo na cestu a která byla dost špinavá. Jeli jsme pomalu a já blbec jsem najel na Ypsilonové křižovatce moc do kraje jelikož prostředek byl zasraný od bordelu z lesa po dešti. Neustál sem to optimálně a zadní kolo šlo za krajnici. Takže jsem se sklouznul a utrhnul jsem vestu. První test proběhl dobře ...Funguje to, mě nic nebylo, jeli jsme fakt pomalu a motorka naštěstí měla jen minimální škody. Prasko plexy z Ali a blinkr. Poškrábal jsem padák ale jinak dobý. dokonce ten blinkr i blikal ...Takže cestu na Dubou jsem vzdal a švagr se ke mě připojil a jeli jsme podél dálnice zpět na Prahu, byla to celkem hezká cesta už jsem ji párkrát jel a dobrý. Klučina se po pádu odpojil a pokračoval na Dubou... Chtěl se projet, chápu ...V neděli po návratu jsem šel do garáže. Vyměnil plexy zpět za originál, zalepil blinkr, srovnal jsem a nastříkal padák, ten byl ohnutý, jelikož z jednoho místa se uvolnila matice a já na to blbec zapomněl že sem ji tam nedal a tak tam nedržel optimálně. Sjel sem tedy do obchodu a koupil nový šroub a matici a černou barvu ...Večer jsem objednal sklíčko blinkru. Jelikož po kontrole sem zjistil že tělo zalepené páskou drží a není třeba to měnit.

No a odpoledne jsem odvezl bandita k tchánovy na Smíchov...a přivezl si domů jeho TDMku, ale to už bude zase úplně jiný příběh.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Leatherboy
Leatherboy napsal 09.06.23 v 15:31 10b.

Sice nechápu, jak se na B6 pri svoji vysce poskládas, ale podle toho, co píses, tak si ji uzivas Ja kdysi dělal na B6 (nahaté) motoškolu a byla opravdu jen tak tak a na delší výlety bych s ni při svých 208 cm asi nejel

Kazdopadne: když ji miluješ, neni co resit

Pádecký
Pádecký napsal 20.02.23 v 19:26

Díky

Milanosh
Milanosh napsal 29.09.22 v 19:51

Ať šlape

Čadil
Čadil napsal 10.08.21 v 15:41 10b.

SUPER

Pádecký
Pádecký napsal 10.08.21 v 15:21

Jo není to ideální postava motorkáře ...ale co nadělám

Díky a i tobě přeji spoustu super km.

Více komentářů



TOPlist