renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yuki Sport 125 (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pablo_U
Vloženo 10.8.2021
Aktualizováno 22.9.2021
Zobrazeno 625x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 6

Popis motorky


Kupoval jsem na dojíždění do práce. Lehká ovladatelná motorka za nízkou cenu, spolehlivá.

Motorka koupena od Moto Procházka Pavel

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Dobře padla do ruky, výborná ovladatelnost. Nepříjemně překvapily poměrně silné vibrace a nízká účinnost zadní brzdy. Zrcátka bylo třeba prodloužit. Zpracování má své mouchy.

Motorku bych doporučil pro - Na ježdění po městě, pro mladé jezdce od 16-ti let (A1)

Doplňky na motorce - Plexi Puig, chrániče rukou, akustická indikace zapnutých blinkrů, teploměr s hodinami

Recenze

Potřeboval jsem motorku, která by byla alternativou k dopravě autem po městě a okolí. Vybral jsem Yuki 125 Sport, protože pro dojíždění do práce se mi zdála dostačující a raději mám klasické motocykly než skútry. Yuki se mi zdála nejlepší v poměru užitné hodnoty a ceny. Jedná se o faceliftovaný model, s dvoudílnými řidítky a leteckým uzávěrem nádrže.V současnosti mám najeto skoro 18000 km (několik let jsem jezdil minimálně, protože děti na motorku nenaložíš a pořád spolehlivě slouží...
Pár závad se objevilo, ale nikdy nebyla motorka nepojízdná. Občas praskají žárovky, zejména v zadním světle (tam už je minimálně pátá), asi dvakrát v hlavním světlometu (přisuzuji to hlavně vibracím). Měnil jsem i žárovky u podsvětlení přístojů a kontrolky. Jednou prasklo spojkové lanko (lze použít z Jawy), ulomila se páčka palivového kohoutu (výměna za originál, ale s filtrem paliva). Dvakrát jsem zalepoval prasklinu v potrubí pod karburátorem, protože motor přisával vzduch a nedržel volnoběh. Namontoval jsem větší řetězové kolečko sekundáru, protože standardní převody se mi zdají zbytečně dlouhé. Dále mám namontováno plexi, chrániče rukou, akustickou indikaci blinkrů. Zadní nosič byl standard, to je fajn věc. Moto má hlavní stojan i "policajta", ale u policajta je potřeba dávat pozor na správné postavení motorky - v předozadním směru není moc stabilní, takže stavět moto po svahu jenom na hlavní stojan.
Spotřebu paliva mám dlouhodobě kolem 2,5 l/100km, povinné ručení kolem pětistovky - prostě nízkonákladové přibližovadlo na ježdění do práce. Výkon není nic moc, ale většinu řidičů na mojí trase rozhodně nezdržuju... Absolvoval jsem i trasy přes 150 km, ale na ty už motorka není ideální - ve městě je s ní ale člověk král, je lehce ovladatelná a do limitu povolené rychlosti i dostatečně dynamická. Přední vidlice mi přijde příliš měkká, ale zvyknul jsem si (možná by se hodil hustší olej do tlumičů). Zadní kyvka je na nerovnostech trochu nervózní, ale nic, co by nebylo v téhle kategorii očekávatelné. Přední brzda je výkonná, ale na zadní je potřeba šlapat víc. Přední světlomet je dost bída, svítí slabě a má špatné rozdělení světla. Když se nastaví jakž takž tlumené, tak dálkové svítí hodně nahoru. Používám halogenovou žárovku, s ní je to trochu lepší. Spolujezdce jsem naložil jenom párkrát, to je spíš nouzovka (trpí hlavně řidič kvůli ztrátě dynamiky)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Properitus
Properitus napsal 19.09.21 v 13:47 6b.

Yuki je docela dobrá a spolehlivá motorka, sám jsem ji měl a měl jsem ji rád, akorát v té přední vidlici ti nepomůže hustý olej, spíše doporučuji po otevření horních zátek vidlice podložit pružiny ve vidlici podložkami pro větší předpětí. Ono je to asi děláno pro lehké vyhublé asiaty nebo děti kolem cca 50kg a když natom jezdí dospělí, tak je to moc měkké. Měl jsem ji taky a toto je moje osobní zkušenost.

Více komentářů



TOPlist