Po skvělém období s MM Corsaro jsem chtěl jen a pouze italský dvouválec. Jen s troškou vlídnosti pro cestování ve dvou.
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Je pěkná, zejména v této "S" verzi. Podvozek je opravdu parádní a musím říct, že Corsaru se takhle ochotně do zatáček nechtělo. Zpracování, použité materiály dílenské provedení - jo, líbí se mi to.
Motorku bych doporučil pro - Kdokoliv, kdo má rád vyzrálé motorky a charakter dvouválce.
Doplňky na motorce - Preferuji naprostou originalitu u všech svých motorek, takže bez doplňků.
Pouze brašny na cestování po nezbytně nutnou dobu a rychle sundat...
Recenze
Převodovka trošku zklamání, jde to určitě líp. Tu a tam falešnej neutrál mezi 4-5-6 prostě dáte a mohli by to za ty dlouhé roky už umět vyrobit dobře, ne? A to má najeto pouhých (poctivých) 15tis.
Je zajímavé, že i po těch letech funguje elektronické nastavení podvozku bezproblémově. Mezi čtyřmi jízdními režimy jsou opravdu rozdíly, ale prakticky jezdím jen SPORT.
Spolujezdec spokojenej, pohodlí i komfort má a fakt jí to ježdění baví.
Štve u displeje znázornění otáčkoměru. Je to lineární stupnice, mám rád klasiku do kruhu. A hodiny nemají 24h formát.
Za mě největší výtka k způsobu uchycení přední sedačky k nádrži na čepy. Zase by to šlo určitě líp a přesněji. Na druhou stranu pod zadním sedákem je celkem slušné úložné místo.
Je to samozřejmě už babička, ale notoricky známý stroj, asi nemá cenu popisovat takovouhle legendu.
Suma sumárum je to povedená, skutečně povedená motorka a nelze za ní Italům nic jiného, než poděkovat a smeknout přilbu.
V červené krasavice