Prodáno. Myslím, že doby kdy Ducati byla jen pro pozéry a machírky už je pryč, tak bylo na čase ji taky dát šanci
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Kompaktní a přesto pohodlná šikovná mašina s charakterem velkoobjemového L2 motoru Testastretta 11° a dobrým zátahem odspodu a už tomu nechrastí spojka jak když vysypete šuplík s klíčema
Recenze
Nikdy dřív jsem nechtěl velkej dvouválec, vždycky jsem měl za to, že jsou neukázněný a ucukaný, a že velí spíš oni vám než vy jim. Ale velké GS mi ukázalo, že to tak vůbec být nemusí, když je ride by wire dobře vyladěný. No a tak se mi do hledáčku zpětně dostala tahle italka, po který jsem (tehdejší moje motorka Z1000SX promine :) pokukoval už od jejího prvního uvedení v roce 2017. Když jsem ji pak naživo uviděl stát za bazarovou cenu v plné červené kráse, koupil jsem ji hned bez zkušební jízdy. A dnešní celodenní ježdění bylo skvělý zadostiučinění. Ani náznak utrpení, místo toho kopec charakteru a krásnýho rámusu a brblání při zavření plynu. Tak nepovažuju se za “dukatistu”, nemám ducati trenky ani povlečení na peřiny ani šálek na ristretto (ale už to všechno sháním :)), nerad říkám japonským motorkám rejže, protože je taky miluju. Ale tahle motorka je vážně super. V zrcátkách sice vidím jen impresionistický obraz, vždycky si myslím, že za mnou jede buď parta motorkářů nebo možná 4 auta, a ona je to jen jedna motorka mé partnerky. Ale člověk se má koukat hlavně dopředu, a tím směrem to jede sakra fakt moc pěkně a je to tak hravý a pohodlný, krásně vyladěná odezva plynu, a to i nízkých rychlostech, při popojíždění no a skvělý brzdy. A navíc jí to strašně sluší, teda do tý doby než si na ní sednu já. Tak pokud tahle motorka neuspokojuje fanatický ohlinso-dukatisto-panigalisty tak mě jo a jsem děsně rád, že ji pro mě vyrobili. Dokážu si představit docela brzo přesednout na faceliftovaný model 2021, který už mě dost bere. pecka motorka!
Krásná mašina