renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XSR 700 (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník LukySima
Vloženo 14.7.2021
Aktualizováno 4.3.2023
Zobrazeno 3 252x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moderní naháč v retro stylu. Lehká, ovladatelná motorka. Výborná pro další úpravy.

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Scrambler: Nízká výška sedla, drahý servis
Honda CB 650R: Sportovnější posez
BMW F 900 R: Vyšší cena
Triumph Trident 660: Nízká výška sedla, tvrdost

První dojmy - Pohodlný posez - výška sedla/řídítek vzhledem k výšce mé postavy. Po svezení - citlivý, hravý motor, vibrace dvouválce, ucukaný plyn :). Mám možnost srovnání pouze se čtyřválcem z autoškoly, tak berte s rezervou.

Motorku bych doporučil pro - Pro vyšší postavy, kterým se většina motorek střední třídy zdá malá. XSR ma nejvyšší posez v kategorii. Kdo hledá vzpřímený posez a měkký podvozek, sport heritage styl. Velké množství nabízených doplňků a možnosti úprav.

Doplňky na motorce - Zkrácené nastavitelné páčky, snížená řidítka, přepozicování budíku, přední tabulka pro číslo, směrová LED světla Plus, manžety na vidlici, kryt řetězu, kryty stupaček spolujezdce, ploché sedlo, zkrácený držák SPZ, kryty chladiče, padáky, výfuk, zkrácený přední blatník, kryty horní části vidlice, bar end zrcátka, ECU flash, all LED.

Recenze

Jak to vše začalo?
Chtěl jsem si po práci trošku "vyčistit" hlavu, tak mě napadla motorka jako dobrý nápad. Neměl jsem ale papíry, protože mě to k motorkám nikdy netáhlo. Byl jsem celou dobu pouze na auta, takže jediná možnost bylo zapújčení skútru - PCX 125 na víkend. Byla to pecka. Najel jsem asi 600 km a říkal si, tohle je ono. Tahle malá hondička fungovala skvěle. Po vyjetí z města už ale scházel výkon a taky mě lákalo manuální řazení a větší pocit z řízení stroje. 2020 jsem si udělal papíry.

Proč jsem si vybral tento stroj?
Jako začátečník jsem hledal naháče střední třídy. Jaké modely jsem zvažoval naleznete výše. Ve finále jsem se rozhodoval už jen mezi novým Triumph Trident 660 a Yamaha XSR 700. Triumph je napumpovaný nejnovějšími technologiemi, cena/výkon je tady top a je to technicky asi nejlepší střední třída aktuálně. Jenže mi přišel v posezu malý a hrozně tvrdý. XSR byl opak, vyšší posez, pohodlná. Pro rychlejší jezdce toto asi nebude.

Zkušenosti po několika dnech?
Pohodlná jízdní pozice (mám jiná řidítka), po delší jízdě ( > 150 km na jeden zátah) cítím záda (tvrdší sedlo, ve standartu je měkčí) naháč na pohodu, Žádné závody, kochačka, po malém tuningu i stylovka. Ve městě se vodí jak ten skútr.

Motor - řekl bych, široké spektrum otáček. Ve měste 50 km/hod na 4, plynule táhne od spoda. Citlivá práce s plynem, jinak občas ucukaný. (jsou to jen mé pocity, zkušenější asi řeknou vlastnost 2 válce). Není to tak uhlazený jako 4 válec. Jiné srovnání nemám. Když zatáhnete tak to jede. Výkon pro začátečníka plně dostačující. Po ECU flash jeste linearnejsi nastup výkonu, hladsi odezva od plynu, vice výkonu ve strednim pásmu, menší nastup motorove brzdy.

Brzdy - přední brzda - snesl bych ostřejší, dávkování v pohodě. Zadní brzda - OK.

Podvozek - mám nastaveno na nejtvrdší a na blbým povrchu to ma tendenci me to vykopnout ze sedla. Predni vidle se dost potapi. Co se podvozku tyče, tady asi nejvetsi slabina.

Ovladatelnost - ve městě jako skútr. Mimo obec se krasne podklada. Dle diskuzi na tom maji velky podil pneu. Ty starší Phantomy pry stoji za pendrek. Nove uz Yamaha dava Micheliny PR5. Ja kupoval jiz s Pirelli Angel ST a zde s ovladatelnosti nemam problem. Aktuálně Pirelli Angel GT.

Spolujezdec - sedlo je celkem prostorné, místa dostatek (183/85 + 165/65). Mám ploché sedlo od Yamahy, je tvrdsi, ale celkem pohodlné. Žádný problém.

Spotřeba - 4.7 l

* * * * *

Update po 3 000 km. Zjistil jsem, že mám nastaveno na nejvyšší tvrdost, poloha 9. Občas nerovnosti podvozek nepobere a ma tendenci vás shodit ze sedla, když to kopne a silnice ja fakt tankodrom. Uvažuji, že zkusím shodit 2-3 stupně dolu pro porovnání.

Výfuk. Výfuk vám z toho 2 válce udělá konečně motorku. Po výměně výfuku to celé dává smysl. Vybral jsem tento SC Project - "Custom Vintage Motorcycle Exhaust", který dle mého vkusu sedí stylem k XSR dokonale ;).

Update po 6 000 km. Stylový naháč, mám upraveno trochu do caferacera. Perfektní na lítání kolem komina, na kafe, ve dvou, občas vetsi vyjizdka. Lehky, ovladatelny bike. Motor je skvely. Skvěle na individualni úpravy.

Update po 8 000 km. Zadní tlumič nastaven na stupeň 5. Měkčí, pohodlnější jízda, nekope. ECUflash - uvolnění sériově zadrženého výkonu, obohacení palivové směsi (lineárnější nástup výkonu, hladší odezva od plynu), menší motorová brzda.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Samíc
Samíc napsal 05.03.23 v 19:13 10b.

callowsick
callowsick napsal 28.04.22 v 20:42 10b.

Krásná kulatý světlo je zkrátka nejlepší

jawatar
jawatar napsal 01.11.21 v 09:48 10b.

Skvělá volba,ten motor si zamiluješ.Výfuk super!

marin35
marin35 napsal 31.10.21 v 19:24 10b.

Hmm... hezká moc, jako druhou v garáži bych si ji dal líbit, ať dělá jen radost

Šmod
Šmod napsal 18.07.21 v 14:45 10b.

Pěkná! Ať generuje radost.

Více komentářů



TOPlist