PROFIL MOTORKY

KTM 790 Adventure (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Martin1042
Vloženo 6.6.2021
Aktualizováno 9.6.2021
Zobrazeno 2 464x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Puberťák pro všechno. Motorka s velkou chutí upalovat vpřed. Na kochání jsou jiné!

Více fotografii

Motorka koupena od Motorrad Dirnberger Cham

Výška jezdce: 179 cm

První dojmy - Předváděčka 790 už nebyla. Musel jsem se spokojit se svezením na 890 Adventure.

Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo chce vše v jednom. Samozřejmě u každé disciplíny s kompromisem.

Doplňky na motorce - Quickshifter+, origo vyhřívané rukojeti, origo držák navi, plotna Bumot, hlavní stojan. Řeším kufry a padáky.

Recenze

Po jedné testovací sezóně na 1200gs jsem věděl jakým směrem chci jít. Něco hubenějšího, ať to pěkně zatáčí a zvládne to i mírný terén.
Myslím, že byl rok 2019 kdy jsem vyrazil na motosalon celý nedočkavý si sednout na V85TT. Italská kráska z Mandella.
Než jsem došel na stánek MG, potkal jsem stánek KTM s novou 790. Sedl jsem si a od té doby byla někde vzadu v hlavě. Když dorazila do Sušice V85TT, jel jsem se ihned svézt. Po projížďce byl první pocit- nic.. prázdno. Jasně, je to určitě super, krásně se to vodí, ale ten motor. Koule mé bývalé Brevči to nechalo někde pod ponkem v Mandellu.
A teď k té 790ce. Nejsem žádný fanda oranžád. Po přečtení všech možných článků, recenzí i tady majitelů mi vycházelo, že vše ostatní bude kompromis. Tak když jsem po stoprvní otočil v ruce ty nehorázný peníze (pro mě) za novou, bylo rozhodnuto. Problém byl, že už jich moc není. V Chamu příjemně vybavená předváděčka s 1800 km za super cenu, ale než jsem se rozhoupal, byla pryč. Nabídli mi novou o pár zlaťáků dražší. Zkušební jízdu jsem absolvoval na 890ce. 790 už předváděcí neměli. Hned jak jsem se rozjel, bylo to tam! Ten wow efekt. To co přesně u V85TT nebylo. Jasně, 890ka je trochu jinde, ale říkal jsem si, že když to bude o deset procent horší, bude to pořád výborný. A je to opravdu výborný !! Pubertální darebák.
Motor mi pořád našeptává - vem za mě, dělej jedem, nebudeme se courat . Neskutečně agilní s obrovskou chutí akceleruje. Velké GS jede, ale tohle letí úplně jinak. Asi váha, velikost, tak to člověk vnímá jinak. Od čtyř tisíc otáček krásně tahá, kolem sedmi tisíc přesně zaklapává quickshifter a tradá. Kvalty padají jak mají asi zrovna náladu. Někdy úplně jemně, jindy trochu hůř. Ale nevidím v tom problém.
Zvuk. Jsem alergický na ty euro vysavače, tak jsem myslel, že to bude první co vyměním, ale jsem překvapen. Ve čtyřiapůl tisících to začíná být celkem pěkná pubertální symfonie. Řekl bych že se to hodí k celkovému projevu motorky. Takže laďák až někdy..
Podvozek. První moto, kde neřeším po jakém povrchu jedu. Určitě je to jednadvacítkou, kterou jezdím poprvé, tak jsem překvapený co to přejede aniž bych to zaregistroval. Do zatáček jsem měl prvních pět set km pocit, jakoby mi to velké kolo nedovolilo to pořádně položit. Už je to dobrý, poser pruh je tak dva milimetry.. V testu u Jindry byla vítka na odskakování zadního kola v terénu. To jde mimo mě. Limit podvozku já nikdy nepoznám. Takový jezdec nejsem a ani nebudu.
Vzhled. To nechám na každém. Kamarád mi řekl, proč si vždycky vyberu tak ošklivou motorku !?.
Ty moderní fyčury - mapy, trakce a já nevím co všechno.. No nějak to neřeším. Já chci jezdit a ne mačkat čudlíky. Až seberu chuť, zkusím mapu off road. Páč ten full gas na šotolině je takovej nevrlej. Displej je ok. S ovladačema nemám problém, naopak u gs jsem nemohl bez podívání najít klakson, tady na první dobrou.
Četl jsem že měl někdo problém se starty a já nevím s čím vším. Já naprosto bez problémů. Vše funguje jak má.
A teď co se mi nelíbí.
Sedlo- takhle nějak si představuji sezení za trest! Hrůza! Budu řešit, ale bohužel do dovolené nestihnu, tak snad to prdel přežije. Zatím si nedovedu představit na tom čtrnáct dní sedět. Palivoměr- asi si chtěl nějaký soudruh v Mattighofenu udělat pomník. Ukazuje až od poloviny nádrže !??
Uvidíme co přinesou další km. Dovolená se blíží a tam se ukáže. Dopíšu poznatky.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
hansdorf
hansdorf napsal 13.06.21 v 07:51 10b.

Proti gustu žádný disputát , hlavně, že jsi spokojený a líbí se ti to .

Motorrad Dirnberger Cham - mají teď dobrou nabídku ojetých - KTM 690 Duke za 4995 € ,ale nejvíc mě oslovilo BMW R 1100 R

Tak kolmý start a užívej si

nikod
nikod napsal 11.06.21 v 13:30 10b.

páráda, taky mám v R.. Se zvukem ti pomůže prostý decat např od dominator za tři tis..

Mig_35
Mig_35 napsal 11.06.21 v 08:21 10b.

SJ90: nevím, jak 790ka, ale 890ka:
- po nastartování do tří sekund chcípne - i v současných horkých dnech
- po druhém nastartování chcípne znovu - prostě musíš držet plyn aspoň minutu - to jsem ještě u žádné motorky asi nezažil
- topí do stehen jako prase - myslel jsem si, že řadový motor takový problém nemá
- má vážně protivný zvuk, nehezký, a to i s Akrapovičem...
- celkový projev motoru je nudný, možná to nad 6000 otáček vypadá jinak, ale mě přijde, že motorka do terénu by měla být hlavně o projevu dole...

SJ90
SJ90 napsal 10.06.21 v 22:16 10b.

Jistě dobrá volba, těším se na 890 R. Jinak palivoměr bych neřešil, BMW to tak má roky a je to v klidu. Stejně ti to ukazuje dojezd, můžeš si stopovat na některém tripu km od plné nádže a pod.
Tak ať to jezdí!

Splatterhouse
Splatterhouse napsal 09.06.21 v 17:17 9b.

Užij si ji ať ti dělá radost

Více komentářů



TOPlist