Dvěstěpadina. Cvičené ucho dodnes pozná ten zvuk, když náhodou nějaká jede okolo. Ale moc často se to nestává.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Zaprášený, zanedbaný zuboženec, když mi ji kámoš přivezl na vozíku. Jezdila kdysi ve službách lesního závodu někde na jihozápadě Čech, tak taky podle toho vypadala. Chromy většinou pryč, svařovaný zadní blatník, domlácené výfuky, všude hlína, elektrika natažená z nějaké CYKY 2,5 mm. O brzdách radši nemluvit. Ovšem pohyblivý motor, to byla ta lepší zpráva.
Recenze
Od doby, co se mnou začala na motorkách výletit Irča, přemýšlel jsem o větším stroji, než byly dosud k dispozici. Devadesátky na delší jízdy ve dvou moc vhodné nejsou a stopětadvacítka kývačka je sice fajn, ale občas by člověk ocenil o pár koní pod zadkem víc. Přece jen, naše okolí je kopcovité a to děvče roste a poroste, to je prostě fakt. A až si za čas udělá řidičák, nejspíš tu stopětadvacítku osedlá sama a co já? Chvíli jsem uvažoval o indické Jawě 300 CL, nakonec ale zvítězila československá klasika. Sice to nebude ježdění bez práce, jako u nového stroje se startérem a zárukou, a nějakou korunu taky ještě spolyká, než bude k něčemu vypadat, ovšem je opravitelná doma. To rozhodlo.
Bohužel těch trénovaných uší již ubýva...Správně naladěná panelka 250 na origo tryskách jede úžasně Někteří ještě teď kroutí hlavou, když je beru na dálnici v kopci z Brna na Rosice a to ještě s revmaplechem a plexi
Držím palce a přeji mnoho krásných zážitků
Krásná ten zvuk taky poznám už z dálky a siluetu tyhle motorky i v mlze
klasika panela! hezká
Přeji úspěšné znovuzrození. Měl jsem 559 a jako jedna z mála Jaw, velmi spolehlivá.
Až na to plastový zrcadlo pěkná