Tento motocykl je druhý, který jsme zrenovovali.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Vzhledové již připomíná klasickou motorku. (Oproti pinckovi) Po složení při renovaci překvapivě naskočil jako hodinky. Výsledek renovace hodnotíme jako pěkný :-)
Doplňky na motorce - Bez doplňků !!!
Recenze
Motocykl Jawa 50 typ 23 Mustang vznikl v roce 1968 jako poslední sériově vyráběný model „Pionýrů“. Jeho vývoj nastal po průzkumu trhu, kdy se ukázala potřeba přiblížit se konstrukcí pionýra ke klasickému motocyklu. Protože konstrukce nového motocyklu včetně zkoušek trvá několik let a vyžádala by si nemalé investice, bylo rozhodnuto použít součástkovou základnu souběžně vyráběného pionýra. Tvůrci se inspirovali italským výrobcem, který již motocykl odpovídajících parametrů postavený na podvozku Jawa 50 prodával. Mustang měl být pouhým zpestřením nabídky do doby, než se zavede výroba nového pokrokového typu padesátky. Režim měl ale s výrobou jiné úmysly a důstojné náhrady se Mustang ani Pionýr nedočkal. V roce 1982 tak tento model završil motocyklovou výrobu a zůstal smutnou připomínkou zašlé slávy motocyklové výroby v Považských Strojárnách.
Tym dôstojným nástupcom Jawy 20/21/23 mala byť Jawa 50 Mistral typ 238. Aj keď všetko bolo pripravené na spustenie seriovej vyrobi, bohužiaľ nebolo jej dopriane. Fascinujú ma komentáre v ktorych diskutujuci píšu o Mistrale, ako len vylepšenom Mustangu, alebo kopii Simsona.
Za krasnu renovaciu a záchranu ďalsieho kultoveho stroja udeľujem desať bodov.
Tak jsem docela na rozpacích, jak tě hodnotit.
Pincka jsi zrychtnul pěkně,ale má se hodnotit pokec o stroji, takže coby posel špatných zpráv o Mustangovi (v textu) jsi odsouzen max. k jedné hvězdě.
To máš za to, že tu pouštíš do éteru pravdy.
Krasavec !