Moje první motorka, na které jsem mohl jezdit po silnici. Zbyly jen vzpomínky. (Foto je ilustrativní)
Výška jezdce: 170 cm
První dojmy - Lepší jak pionýr, ale ti co jezdili na Simsonech, ti byli frajeři. Sice to moc netáhlo, rychlost také nebyla nikterak závratná, ale většinou nás dovezla kam jsme chtěli. Případně jsme si to po cestě opravili.
Recenze
Co po těch letech napsat? Byl jsem rád, že jsem se od 15 let mohl přesunovat na motorce. Sice v terénu jsem v té době jezdil na mnohem silnější motorce, ale papíry jsem měl jen na padesátku. Pokud jel na Mustangu člověk sám, tak to šlo. Ve dvou to byla katastrofa. Jelikož Mustag neměl moc najeto, tak byl i stabylní. Vzpomínám si, že se většinou řešili fajfky, svíčky a předstih.
Jó Mustang. A ještě když měl řídítka s hrazdičkou, to byla největší frajeřinka. A koženková bunda s vyhrnutým límcem a hurá na disco. A mladí netuší, o čem píšu
Hansdorf
Byla to skvělá doba, protože jsme byli mladí, chytří a krásní.
Teď už jsme jenom krásní.
Tedy pokud nás nenapadne se po ránu podívat přes brejle do zrcadla. To se vždycky leknu, jak se ten hnusný dědek dostal do mé koupelny.
Mustoš nebyl špatný, ale mne více oslovovala 21. Dodnes nevím, proč. A je pravdou, že ty "nové" Jawy byly náchylnější na kvalitu svíček (vyšší výkon oproti pařezu znamenal vyšší provozní teplotu) a celkové seřízení.
Brácha byl o dva roky starší a sehnal si Mustanga, mně zbyl pařez. , na to se mu holky chytaly jak mouchy na mucholapku. Spolehlivý pařez mi tady nepomohl.
Byl svátek, když Mustang jel bez problémů , pořád nějaký prkotiny - asi jak píšeš, ale byla to skvělá doba.