renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Vespa GTS Super 300 (2021)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník MaloPes
Vloženo 24.5.2021
Aktualizováno 20.3.2024
Zobrazeno 2 862x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Malá, mrštná, svižná...Taková sexy dělová koule...

Více fotografii

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - Dobrý, věděl jsem do čeho jdu... Zajíždění je vždycky nuda... Ale to se vždy nějak přečká...

Motorku bych doporučil pro - ...to si musí každý rozhodnout sám, klidně pro někoho na cestu kolem světa, pokud to má v hlavě tak nastaveno, že mu to bude vyhovovat...

Doplňky na motorce - Nic, je krásná sama o sobě, občas je nainstalován jezdec, který designu nepomáhá...
Po úvaze koupen nosič SIP 70's, nehyzdi design a možná bude i trochu praktický...

Recenze

Po 15 letech na Cagiva Canyon 500 jsem měl 3 roky vysněný bajk Versys 650, MY 2017...Lítalo to všude jak člověk chtěl, jen jsem došel k tomu že na okreskach nechci jezdit přes kilo něco...

...no a brácha má Vespu GTS 300...

Takže došlo k výměně strojů s bráchou na pár dní a dopadlo to tak, že:
- ve čtvrtek jsem dal inzerát na Versyse na prodej
- v pátek - došel do Vespa centra (Motoluky) a koupil
- domluvil na první prohlídce Versyse
- v sobotu prodal Versyse
- ve středu přebíral mojí novou Vespu!!!
Od rozhodnutí k vykonání to šlo velice rychle...

Tak a teď k Vespě, není to obyčejná Vespička, je to Racing Sixties!!!

...v čem se liší od běžné Vespy: ničím, jen má sakra sexy lakování ???

Při zajíždění je to nuda, ale jak si motor sedne, bude to pecka...

Technicky: 24koní a 26Nm, top speed cca 120 - nevím zajíždím
Oproti velkému bajku: neskutečně obratná a mrštná věc, kdysi někdo napsal že jezdit na Vespě je jako sednout na masařku, co si dala lajnu... Je to tak, ochota měnit směr je neskutečná, no a když chcete rovně, tak to taky zvládne ?

Je neskutečná pohoda přijít k Vespě, sednout si na židli a vyrazit...
Žádné přehazování nohy k oblakům a zpět, jen přijdu, sednu, jedu...

...jedu, ale žádná spojka, žádný kvalty...jen točíme plynem...a dělová koule je na světě, ne: Sexy dělová koule je na světě ???

Měl jsem spoustu nápadů, co vše na Vespu koupím: laděný výfuk, plexi, nosič top case, přední nosič, středový nosič, nosič nosiče atd... A všechno, co bych na ni dál, by jí jen hyzdilo...takže zůstává v původním stavu...

Vzkaz do Vespy Itálie, proč je ten origo topcase tak ošklivý...
...když dokážete udělat i jednou designovou helmu v barvách skútru..?

K zajíždění, je to nuda, naštěstí po ujetí 200km jsem jel zajíždět s Vespa Clubem České Středohoří a to pomohlo nájezdu dalších krásný kilometrů...

Dokážu si ji představit jako doplněk k velké motorce, ale největší trabl je místo ve společných garážích, proto došlo k radikálnímu řezu...

EDIT 1:
Po 2 měsících a najetí přes 2000km přišel malý trabl, po vložení klíče do zapalování nešel vyndat... To velice zkomplikovalo plán daného dne a po odborné opravě v podobě WD-40 jde zase vyndat...no a co víc, vyjíždí ze zapalování sám i v poloze ON, jen kousek, ale to pak zase nejde vyndat... Takže, když chci klíče ven, musím je nejprve pořádně zastrčit a pak otočit zapalováním do polohy OFF a pak jde klíček ven... ( Ach ty Taliáni)

Spotřeba: 3-4 litry (podle stylu), když se rozsvítí hladové oko, tak ujedu ještě cca 40km...

Poznatek: strašně ten motůrek topí, takže pod sedlem se Vám vše ohřeje, stejně tak jako v kastlíku před nohama... Nanuka bych v tom raději nevozil ???

EDIT 2:
Dalších pár poznatků:
hodně mi vadí, že se pod sedlo nevejde přilba...Mám open face a nic...nechá se pověsit a zamknout k sedlu, ale naprší do ní...

Existuje relativně hodně doplňků, ale víceméně vše co můžete potřebovat a chtít najdete i na druhých Vespach a vše koupíte na SIP

Vyzkoušel jsem jízdu ve dvou a není to žádná hitparáda, ale vydržet se to nechá...Jsem líný nastavit tlumiče na maximální zatížení..
Přitvrzení o jeden klik pomohlo stabilitě za sólo jízdy...Už je výrazně stabilnější a není trabl jezdit ostřeji...pomohlo to taky tomu, že už neškrtá stojan v zatáčkách ( většinou) ...toho se dost bojím, že se jednou zakousne do asfaltu a já půjdu do kytek...

V zatáčkách není potíž držet krok s 500-600ccm bikem, dokonce se mu nechá i trochu odjet, jakmile jde o TopSpeed je rozdíl zase smazán...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
erix7
erix7 napsal 21.03.22 v 16:59 10b.

pekna Racing 60

MaloPes
MaloPes napsal 29.05.21 v 12:53

@WobRetnuh - srovnavas nesrovnatelné, Vespa má kola 12", Versys 17" a teď ten pohled jo...

Na Versysu jsem se spoustě děr nestihl vyhnout, na Vespě do ní nevletis protože se jí na poslední chvíli vyhnes...Jinak když už do ní vletis, tak vede Versys...

Na Versysu jsem dal za den asi 800km, na Vespě jsem najel zatím prd, tak nemohu srovnávat, ale mrkni na Pes 69, který na ni jel do Norska, cestopis zde na Motorkari.cz, ten ujel cca 700 v kuse...

@ Hery22, díky za pochvalu... krásnej Sloník v nejlepších barvách co kdy byly!!!

Hery22
Hery22 napsal 29.05.21 v 12:12 10b.

Parádní skutr a chápu proč jako jediný stroj jsi si vybral zrovna tohle
Sám mám teď 4stroje a na velké jezdím nejméně, protože na cestování nemám čas a na krátké popojíždění mi stačí Babeta, pro radost a z nostalgie pionýr a na trochu delší beru skútra, i když jen čínskou 125

WobRetnuh
WobRetnuh napsal 29.05.21 v 08:38 10b.

Pekny stroj, rad bych ho nekdy zkusil . Ja jdu presne opacnou cestou. Mam skutr, ale koupil jsem moto a chystam se skutr prodat. Jasne do mesta do prace na ucpanou magistralu je skutr lepsi. Taky na nem odvezu nakup ( ja mam rekord 20 piv bez topcas). Ale na delsi cesty po okrskach to podle me hrozne drnca. Ja se skutrem ( a ted i s moto) najel i nekolik set kilometru za den, ale motorka je proste mnohem pohodlnejsi. To jsem se chtel zeptat. Jak je na tom (poctive) Vespa v porovnani s Versysem v zehleni rozbite silnice?

MaloPes
MaloPes napsal 28.05.21 v 13:53

I ten (RE) se objevil na chvíli v hledáčku, ale došel jsem k tomu, že se mi líbily doby, kdy jsem měl MZ ETZ 250, a snil jsem, kdyby to tak byl 4 takt...no a chtěl jsem designový stroj...výhoda malého objemu v mých očích: mohu ho držet pod krkem a je to stále hodný beránek...???

Více komentářů



TOPlist