renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 1400 (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Strycek_Fido
Vloženo 23.5.2021
Aktualizováno 29.5.2021
Zobrazeno 1 246x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Klasika, která nestárne a v dnešní době má pořád co nabídnout. V mém podání je to návrat. Je to moje druhé GSX, takže jsem věděl proč se vracím a hlavně k čemu?

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Velkoobjemová mašina co umí vykouzlit úsměv na tváři. Jeden z nejhezčích nahačů ve své třídě a v provedení dvou laufu prostě nemá chybu.

Doplňky na motorce - Sedlo DDT custom, ukazatel kvaltu, zadní nosič topcase, plus boční nosiče PLX. Dnes už v podstatě nesahnatelné, ale podařilo se mi objevit jedny v Polsku. Představce a širší řídítka mstyle. Prodloužení předního blatníku, zadní blatníček, kryt chladiče, stavitelné páčky, padáky os kol.

Recenze

Moje druhé GSX, takže v podstatě návrat zpět. Mezi oběma motorkami jsem mezitím vystřídal několik dalších s jiným zaměřením, ať už to byl Explorer 1200, 1200 GS LC, ale postupem času jsem došel k názoru, že se chci vrátit ke klasice. Na prvním GSX jsem projel půl Evropy, takže z vlastní zkušenosti vim, že můžu jet na GSX kamkoliv, nebo prostě jen v týdnu někam na couračku. A ta motorka to zvládne levou zadní a bude vás to stále stejně bavit.
Mašina je původně origo černá K5, provedení jednolauf. Po koupi proběhl poměrně velký repas všeho, aby byla motorka v nejlepším stavu. Takže komplet repas tlumičů a to jak zadních, tak předků, kde došlo k současně k výměně pružin za progresivní. Kompletní repas brzd, vyměněny všechny gumičky, nove pancéřové hadice, všechny provozní náplně, filtry, svíčky, napínání rozvoďáku, nová ložiska krku řízení a zadní rozety, nová plynová lanka, nová baterie atd. Bylo toho celkem dost, ale chci mít motorku v perfektním stavu a vědět, že je vše v pořádku. Další co přišlo na řadu je změna výfukového systému z původní 4/2/1 na verzi 4/2/2. Vše jsou originální díly. Svody jsou původní dvouplášťové provedení v chromu, plus origo koncovky. Poslední zásadní změnou je barevné provedení. Mašina byla v orig.černé metalíze, ale měla drobný ďolíček v nádrži od řidítek a protože jsem pacient, tak jsem chtěl nádrž opravit a přelakovat. A jak už jsem začal řešit nádrž, tak jsem si řekl, že to vezmu komplet a změním barevný koncept dle originálu verze K6. Prostě když GSX 1400, tak modrobílé. Výsledek je za mě perfektní a motorka prostě prokoukla.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Omar_Bomba
Omar_Bomba napsal 19.10.21 v 08:52 10b.

kombinace dvou výfuku a barevného provedení je TOP

Kaabo
Kaabo napsal 02.06.21 v 10:27 10b.

Klasická motorka bude vždy pěkná motorka Pěkně prokoukla

JirkaCL
JirkaCL napsal 30.05.21 v 18:45 10b.

Perfektní

hansdorf
hansdorf napsal 30.05.21 v 07:30 10b.

Poslední z velkých klasických motorek, které zůstal půvab krásné ženy. Mám-li si vybrat mezi Yamahou XJ 1300 , Honda CB 1300 nebo Suzuki GSX 1400 , potom všema deseti beru Suzinu.
Je prostě k sežrání.

Luocas
Luocas napsal 27.05.21 v 09:19 10b.

Nádhera . Dokonalá továrna na rohlík od ucha k uchu

Více komentářů



TOPlist