Klasika, která nestárne a v dnešní době má pořád co nabídnout. V mém podání je to návrat. Je to moje druhé GSX, takže jsem věděl proč se vracím a hlavně k čemu?
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Velkoobjemová mašina co umí vykouzlit úsměv na tváři. Jeden z nejhezčích nahačů ve své třídě a v provedení dvou laufu prostě nemá chybu.
Doplňky na motorce - Sedlo DDT custom, ukazatel kvaltu, zadní nosič topcase, plus boční nosiče PLX. Dnes už v podstatě nesahnatelné, ale podařilo se mi objevit jedny v Polsku. Představce a širší řídítka mstyle. Prodloužení předního blatníku, zadní blatníček, kryt chladiče, stavitelné páčky, padáky os kol.
Recenze
Moje druhé GSX, takže v podstatě návrat zpět. Mezi oběma motorkami jsem mezitím vystřídal několik dalších s jiným zaměřením, ať už to byl Explorer 1200, 1200 GS LC, ale postupem času jsem došel k názoru, že se chci vrátit ke klasice. Na prvním GSX jsem projel půl Evropy, takže z vlastní zkušenosti vim, že můžu jet na GSX kamkoliv, nebo prostě jen v týdnu někam na couračku. A ta motorka to zvládne levou zadní a bude vás to stále stejně bavit.
Mašina je původně origo černá K5, provedení jednolauf. Po koupi proběhl poměrně velký repas všeho, aby byla motorka v nejlepším stavu. Takže komplet repas tlumičů a to jak zadních, tak předků, kde došlo k současně k výměně pružin za progresivní. Kompletní repas brzd, vyměněny všechny gumičky, nove pancéřové hadice, všechny provozní náplně, filtry, svíčky, napínání rozvoďáku, nová ložiska krku řízení a zadní rozety, nová plynová lanka, nová baterie atd. Bylo toho celkem dost, ale chci mít motorku v perfektním stavu a vědět, že je vše v pořádku. Další co přišlo na řadu je změna výfukového systému z původní 4/2/1 na verzi 4/2/2. Vše jsou originální díly. Svody jsou původní dvouplášťové provedení v chromu, plus origo koncovky. Poslední zásadní změnou je barevné provedení. Mašina byla v orig.černé metalíze, ale měla drobný ďolíček v nádrži od řidítek a protože jsem pacient, tak jsem chtěl nádrž opravit a přelakovat. A jak už jsem začal řešit nádrž, tak jsem si řekl, že to vezmu komplet a změním barevný koncept dle originálu verze K6. Prostě když GSX 1400, tak modrobílé. Výsledek je za mě perfektní a motorka prostě prokoukla.
kombinace dvou výfuku a barevného provedení je TOP
Klasická motorka bude vždy pěkná motorka Pěkně prokoukla
Perfektní
Poslední z velkých klasických motorek, které zůstal půvab krásné ženy. Mám-li si vybrat mezi Yamahou XJ 1300 , Honda CB 1300 nebo Suzuki GSX 1400 , potom všema deseti beru Suzinu.
Je prostě k sežrání.
Nádhera . Dokonalá továrna na rohlík od ucha k uchu