Na Áčko je to bestie ...reakce na plyn je přímočará a striktní . Neodpouští špatnou dávku . Dole to jde za plynem okamžitě až může zaskočit . Platí pro mou moto viz úpravy 183.Hp a převody -1+1 .
Výška jezdce: 203 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 1000RR Fireblade: Velikost
První dojmy - Překvapivě delší na posez než RN 12 a víc kopnutá na předek . Což díky mě výšce lepší . Nemá tendenci oproti 04-06 jet pod plynem v náklonu ze široka . Brzdy brzdí s RCS 19 . Ale čtyřpístek byl na dávkování lepší . Motor spodek - střed je bomba . Vršek po odladění neurazí , ale 07 na tom bude lépe , co vím dá se na 190-195 hp . Naladit .
Motorku bych doporučil pro - Okruh a nebo střelec .
Doplňky na motorce -
Video z kvaldy na Sosnové , závod zrušen pro počasí . Nějakýho volá napadlo že se půjde svézt ještě pak za jemného deště .
Zlomená klíční kost , lopatka na 6x , hrudní koš hnuty , zebra naražena . Vypadá to že budu rád jestli se letos svezu
Arrow titan svody , koncovky Sharon , Rapibike 2 ECU , -1 pastorek zatím . Pumpa Brembo RCS 18-20 , pancíře , QS , Antihop , závodní plego , široká řidítka .
Recenze
youtube]https://www.youtube.com/watch?v=EqVz6Z-FY_M[/youtube]
Protože jsem v minulosti vlastnil pár litrových dvouválů , motor mě vyhovuje . Je potřeba nehledat kone kde nejsou a řadit trochu dříve .
Motorka má otevřené titan svody Arrow , Sharon koncovky , Rapidbike 2 jednotku , QS , přepákovani PP , pumpa Brembo RCS 18-20 , pancíře apd .Motor a QS ladil Murkin . 183 hp bez náporu s 117.nm viz foto .
Podvozek zrepasovaný a nastaven na váhu Tomáš Kopecký .
Druhý nejkratší kroužek rychlopal Domino .
Jsou to dva dny , kdy jsem se poprvé svezl s novou motorku na své oblíbené Sosnové . Vyrazil jsem na mapu Standart . A byl jsem trochu zklamaný , má předchozí RN 12 motor Stock pouze akrapy , s převody -1/+2 byla podobná . Na big Bangu zatím pouze -1 předek .
Nuže po pár kolech přepínám na pověstný a strašidelný režim A , otáčím trochu heftem a za zvuku Moto GP biku skáče Bang vpřed s razanci kolem 5000.ot až jsem překvapen . Rozuměj od Murkina naladěná Aprilia RSV 1000 RR V2 2005 na 147.hp si může o takovém spodku zdát . Kolem 6-7.000ot se nadechuje aby od 8.000 předvedla to nejlepší co v sobě má .
Pásmo 8-13 000 je masité a navíc díky krátkému zdvihu se ukrutně rychle vytáčí . Platí pro litrový objem . Další překvapení je decelerace motoru na režim A. Opravdu to moc není na korekce plynu ve větším náklonu , to si prostě uklapneš víc a velmi snadno se ti to rozvlni , a pak plný ruce práce . Ale připisuji to prvnímu ježdění s novou motorkou , to si časem sedne .
Pro klopiče dobrá zpráva díky reakci na plyn a silnému spodku , se motorka krásně zasekavá v náklonu , rozuměno plynem zastavuje náklon . Stačí fakt půl centimetru .
Antihop nebyla zatím šance ozkoušet , na to dojde v Mostě , Brně případně Rijeka . Určitě topí méně než má předchozí 06 a 07 . Přitom chladič je sériový . Je dost možné že tam bude závodní kapalina.
Chystám se dořešit převody , a osadit karbon destičkami . Pak to asi bude brzdit , trochu budu laborovat s brzdovou pumpou . 18.ka je opravdu lepší v dávkování ale prvotní reakce na brzdění je celkem mdlá , 20.ka zase kope hned . Tak nevím jestli brzdit dříve a méně a nebo až o 20.ku někde cvrknu víc než je zdrávo a bude držka .
Cítím z toho potenciál na super časy protože ten podvozek je opravdu povedený a motorka krásně drží stopu a celkem ochotně se nechá v náklonu tělem , nohou přitáhnout směrem dolů .
Další info doplním během sezony , spolu s nějakým videem ze závodu a dromu .
Ozzy já si říkal že mě komentuje a Gixero co dávno nemám ? Letos bych chtěl začít zrychlovat . Minulou sezonu jsem se rovnal z toho pádu .
Mnojooo vlastně, tudle motorku asi znááám
jo, tohle nejspíš dokáže vykouzlit hodně radosti. Lítat s ní v omezovači na Sosnový už chce teda sakra koule.
Paráda!
Tywe, smekám hlavně že tomu dokážeš dát pokouřit na Sosně
Nedá hele 11 500 -12 000 max když se chceš vejít do zatáčky po cilovce ?