renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi V85 TT (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník birddog
Vloženo 22.5.2021
Aktualizováno 1.5.2023
Zobrazeno 5 802x
HODNOCENÍ PROFILU OD 24 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


V 85 TT byla od začátku jasná volba, sázka na jistotu.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Moto Guzzi CZ - První kozí (Sušice - Profesionalita, poctivost, individuální a lidský přístup. Naprostá spolehlivost. Majitel Honza Průcha i šéfmechána Jirka jsou opravdu lidi na svém místě. V tom nejlepším slova smyslu. (Toto není PR, ale moje osobní a dlouholetá zkušenost s touhle firmou!!)

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - Motorka splňuje vše co jsem od ní očekával. Již zkušební jízda cca 120 kilometrů na předváděčce mně dala dostatečnou referenci o stroji a najetí zatím necelých dvou tisíc kilometrů na mé nové hračce mě neustále a znovu utvrzuje, že tato volba byla tou nejlepší.

Recenze

Již po spatření první fotky z představení V 85TT veřejnosti bylo jasné, která že to mašinka rozšíří počet Koziček v mém chlívku. Po dlouhých letech soužití s Nevadou 750i, kdy nás s manželkou tahle chopper kolobrndička spolehlivě vozila po vlastech českých, bylo jasné, že na delší cesty musíme na tuhle novou fešandu ušetřit a dopřát si ji. Jen bylo otázkou kdy to dáme. Letos v zimě se to nějak vyvrbilo, řešil jsem si také samodárek ku svým padesátinám a když ještě navíc Guzzi přišla s nabídkou doprodejů modelů ročníku 2020 v normě Euro 4 podepřené luxusní cenou a také sadou origo kufrů z hlíny a s držáky k nim gratis, nebylo už o čem. Spustil se současně i můj syn, takže jsme u Honzy Průchy v Sušici objednali rovnou dvě. Byly to jedny z posledních dostupných V 85TT Evocative v barvě Rosso Kalahari. Ověsili jsme je řádně, padáky motoru, kardanu, teplý hefty, centrál stojan a i blatníček předního kola - ten fakt doporučuji, dost chrání motor před zaděláním. Co se dosavadních zkušeností týká, tak jen spokojenost. Lehce jsem si i já, stará konzerva zvykl na LCD palubovku, je tam vše co tam má být a to čitelně, logicky a díky senzoru který reguluje intenzitu podsvětlení, je vše k přečtení i za ostrého slunečního svitu. Stejně i tak u přepínače blinkrů, kdy někteří recenzenti strašili jeho problematickou funkčností není chyba. Jen lehké ťuknutí a je vypnuto. Paráda a návykové.
K charakteru motoru asi nemá cenu nic dodávat, Guzzisti přesně vědí o co jde. Jízdě na motorce tohoto výrobce lze jen za: a) bezvýhradně propadnout, nebo za b) to dotyčnému nic moc neřekne a jen se diví a diví charakteristickým vibracím, průběhu krouťáku, jen srovnává s kde čím a vůbec... Takže tahle Koza funguje přesně tak jak Guzzi fungovat má a fertig! Spotřeba je někde kolem 4,5 litru, snad bych se jen přimlouval za sevis oleje v každých 5 tisících km, neb necelé dva litry oleje v motoru není zas až tak moc na delší lhůtu výměn. K podvozku se dá říct jen to, že je vychytaný až běda, motorku nerozhodí nic, ani podélné nerovnosti. Je naladěn tvrději, ale mně to vyhovuje. Je plně seřiditelný, takže kdokoliv má dost prostoru pro individuální nastavení. Brzdy - radiální čtyřpístky od Bremba zakusují jako o život, tam chyba snad nejde najít i kdyby se člověk sebevíc snažil. Motorce vyhovují zatáčky, okresky, nemá problém ani se šotolinou a lehkým terénem. I jízda ve stupačkách je radost. Opět po pár letech mého endurového půstu jsem si s chutí projel všechny důvěrně známé polňačky a Šumavská zákoutí, které byly jinak pro Nevadu 750 zapovězeny. Mooc hezký labůžo
Sériové plégo mně osobně dostačuje, naopak když jsem ho nastavil na vyšší polohu, tak se ozvaly turbulence kolem helmy, takže jeho nízké nastavení je na mých 176cm výšky tak akorát. Zvažuji ještě dokoupení zadního blatníčku, protože při ježdění v mokru či blátě trochu trpí kyvka na zbytečné zaprasení. Také mě ještě nenechávají v klidu tuze pěkné hliníkové cetky od MyTechu na tento typ. Alespoň bude co domontovávat. Boční kufry byly k motorce, řešil jsem jen zadní hlínovej topkejz a nerez plotnu k němu. Měl jsem dobrou referenci na firmu ST motokufry pana Slouky. Po dohodě s ním, mně poslal svoji parádní nerezovou plotnu k vyzkoušení a doměření. Tu jsem mu zaslal zpět a do pár dní mně přišla plotna nová, již přizpůsobená přímo na TT a pasovala jako prdel na hrnec. Takže TTéčkáři, máte tip. Další firma, která funguje k plné spokojenosti. Jo a také vyrábí luxusní vozejčky pod hlavní stojan, takže manipulace s motorkou ve stísněném prostoru v garáži je úplná hračka.
TTéčko bych asi nedoporučil lidem, pro které jsou modlou slova jako výkon, rychlost a uječenej žaponskej čtyřvál s 15ti tisíci otáček na budíku. Ti maj na výběr ze spousty jiných modelů jiných výrobců. Tuto Terreno udělá maximální radost všem, kteří chtějí od motorky skvělé jízdní vlastnosti, pohodlné cestování, nízkou spotřebu, jednoduchý servis, neokoukanost a hlavně lidem, kteří potřebují mít motorku s jedinečným CHARAKTEREM. Tady jsou totiž na dobré adrese.

přeji jen šťastné kilometry Vám všem

Míra z Klatov.

P.S. Na rozdíl od všech mých byvších GS, KLE, KLR a spousty dalších, s kterými jsem se za ty roky bez výčitek svědomí rozloučil a poslal je dál, samozřejmě Nevadička zůstává nafurt doma, protože...
Guzzíci však Vy víte..

Doplnění textu po cca 60 000 najetých kilometrech a dvou letech společného života:

Za ty dva roky co TT vlastníme, máme já i můj syn (včetně jeho nevěsty, která si svoje vlastní TT pár měsíců po nás koupila také), najeto dokopy již cca 60 tisíc kiláků. Podnikli jsme několik dlouhých cest, vloni jsme během tří týdnů projeli 8 zemí, včetně Albánie a Řecka. Musím říct, že nás žádné zásadní problémy nepotkaly. Jedinou věcí byl typický TTéčkový nešvar - při velmi vysokých teplotách 40 stupňů a více, se občas, zvlášť po natankování nekvalitního benzínu v Albánii, ozvalo z našich motorů zacinkání při zatížení. Dle výrobce se jedná o detonační spalování ve výfukových svodech. Ničemu to neškodí, motorka je takhle nastavená. Jen ten zvuk je trošku znervozňující. Ale je to záležitost opravdu jen v extrémních podmínkách. Fabrika to řeší, letos na jaře mně v Kozách v Sušici přehráli origo nový tovární software, mělo by to zmizet. Tak uvidíme. Jinak nás naše TTéčka odvezla spolehlivě uplně všude bez závad. Dost mě překvapily pneu z prvovýroby, Micheliny Anakee drží na všech površích jako přibité a hlavně snesou nájezd téměř 20 000 km. S dlouhodobou spotřebou se pohybujem kolem 4,3 litru na sto. Motorky jsme doplnili ještě nástavcem předního blatníčku od britské firmy Pyramid a také zadním blatníčkem stejného výrobce. Sice to není levná záležitost, ale mašina je výrazně méně zadělaná při jízdě v terénu. Servis oleje děláme striktně po pěti tisících kilometrů. Doplnil jsem také hliníkové kryty vstřikovačů od My Techu, pomáhají velmi výrazně odvést teplo od motoru. Fajn věcí jsou přímé a homologované!! svody od Mistralu, které kupodivu obsahují i katalyzátor splňující normu E4. Motorka je výrazně živější, no a ten zvuk při podřazování... Mlaďas si namontoval navíc i koncovku Mistral a to je už potom pane nějaká muzika!
Takže hodnocení po letech a spoustě najetých km: Lépe jsme si vybrat nemohli, TTéčka nám dávají přesně to, co jsme od nich chtěli a proč jsme si je koupili. Spokojenost, zážitky a spousta emocí.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
KajinTheRuber
KajinTheRuber napsal 11.10.23 v 09:35 10b.

Ahoj, díky za recenzi. Mám taky Guzzi V85. Moc by me zajímalo srovnání s GS 1250. Máš takovou zkušenost?

TRA
TRA napsal 01.05.23 v 19:32 10b.

Pěkná rodinná sbírka, paráda

sdr65
sdr65 napsal 20.09.21 v 15:33 10b.

No co dodat, Guzzi je Guzzi.Tak hodně šťastných kilometrů.

kundatrak
kundatrak napsal 29.05.21 v 20:10 10b.

Pěkná!

abbany
abbany napsal 29.05.21 v 08:26 10b.

Naprostý súhlas, keď som mal svoje Stelvio, tak som chodil na servis zo Slovenska do Sušice . Taký prístup aký majú chlapi v Sušici, tak taký na SK nenájdete. Sú pre mňa príkladom , a vždy ich doporučujem. Nr.1

Více komentářů



TOPlist