renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Kawasaki GPZ 500 (1989)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník SamanJAJU
Vloženo 17.5.2021
Aktualizováno 17.5.2021
Zobrazeno 390x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


500 Kawasaki. Původně kapotovaná, předchozí majitel ji však po nějakém karambolu překopal na naháča.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Už v inzerátu se mi velice líbila, protože vypadala jinak než ostatní naháči. Jelikož se jedná o můj první stroj, nemohu ji až tak úplně objektivně posoudit, ale je lehká, skvěle se ovládá a na malý obsah je i dost silná.

Motorku bych doporučil pro - Začátečníci a obecně ti, kteří chtějí lehký, nízký stroj.

Doplňky na motorce - Kufry
po domácku dělaná přístrojovka
sací košíky

Recenze

Celá sranda začala tak, že mě kámoš se Suzuki GS 500 uvrtal do motorkaření. Inu, jal jsem se hledat stroj s malým obsahem do 20 000,-. Nakonec se u Frýdku objevil inzerát na Kawu překopanou na naháče v "možná pojízdném" stavu za 11 000,-. Pán vypadal jako Mário a v garáži měl nějaký Mercedes se vstřikováním Jetronic plným kuřinců. Začalo nám být jasné, že se jedná spíše o záchrannou misi než nějaké velké nakupování. Nakonec byl pan Mário vstřícný a k motorce nám dal ještě půlku druhé GPZ jako zdroj náhradních dílů.

Po dovezení jsme se pustili do základních oprav. Bylo třeba koupit a vyměnit rotor alternátoru (na to jsme byli upozorněni již v inzerátu a je to velká bolest těchto motorek). Dále jsme dali dohromady vidlice, seřidili ventili, vyčistili a zesynchronizovali karburátory a v neposlední řadě vyhodili starý otáčkoměr, přidělaný fofrpáskem a vyrobili novou přístrojovku. Všechny opravy vyšly zhruba na dalších 10tis, takže se pořizovací cena udržela okolo těch zamýšlených 20-ti.
Musím říct, že investice se opravdu vyplatila, motorka mě nikdy nezklamala a v mnoha případech mě i podržela když jsem udělal nějakou blbost (tu jsem ji postavil na zadní ve Zlíně; tam jsem si zasmykoval na dálnici; a tak).

Další rok dostala motorka nový kabát. Původně byla bílá s červenými pruhy, ale to se asi někomu nezamlouvalo, tak ji přetřel (nejspíš válečkem) na AVIA modrou. No a když už jsem dělal lak, tak jsem si ho udělal jo po svojem.

Motorce je nejlépe na zatáčkovatých okreskách. Na delší trasy jí ale chybí pohodlí, takže těch 300km denně je akorát.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
p.epanica
p.epanica napsal 17.05.21 v 17:45 10b.

...

Více komentářů



TOPlist