Na svou kubaturu svižná, lehká, celkem dobře ovladatelná.
Výška jezdce: 189 cm
První dojmy - Oproti autoškole jsem si zvykal na vlaštovky a také celkem na výkon. Všude se píše, že celkem umí odpouštět. No ještě jsem ji nepoložil ale že by odpouštěla to se mi zrovna nezdá ale je to asi tím, že už je to přeci jen youngtimer a ve své době na své poměry odpouštěla. Dnešní moderní motorky bych řekl, že mají lepší jízdní vlastnosti.
Motorku bych doporučil pro - Začátečníci kteří ale přesto mají rádi svižné motorky.
Doplňky na motorce - Nosič na topcase a samotný topcase.
Recenze
Říkal jsem si, že na nějaké motorce začít musím a tak jsem hledal nějakou do 600 ccm tak abych na začátečníka to úplně nepřepálil. Zároveň jsem nechtěl ani moc drahou. ( Co kdybych to někde položil. ) No a v poslední řadě, jsem dodělal autoškolu v srpnu a nechtěl jsem čekat na další léto a vlastně se na novo učit řadit a celkově řídit motorku. Shodou okolností se mi naskytla tato, celkem zachovalá motorka s malým nájezdem a za dobrou cenu. Nicméně za jednu sezónu jsem s ní stihl zajet do Krkonoš, Orlických hor, Jeseníků, Červenohorské sedlo a samozřejmě po celé Jižní Moravě. Musím říct, že s motorkou jsem se dobře sžil a celkem mi sedí. Na 500 ccm a výkonem 43 kw jsem byl překvapen jak je svižní, výrazný odpich má v otáčkách nad 7 tisíc. Aerodynamický odpor je vynikající, po dálnici to umím hnát dlouhou dobu 160 km/h a za předním sklem to dobře rozráží vítr.