Čistě mechanický dinosaurus, láska na první pohled.
Výška jezdce: 198 cm
První dojmy - Při první víkendové projížďce najeto zhruba 1000km, mechanické zvuky linoucí se odevšad, chvíli trvalo zvyknout si na tuhou spojku a tvrdé řazení. Na tvrdost originálního sedla jsem si zatím nezvykl. Originální koncovka by rozhodně mohla být hlasitější.
Doplňky na motorce - Touratech Hard parts (obě stupačky), kryty hlav válců, vario plexi, přídavé halogeny
Recenze
Dovezeno z Německa. Skvělý poměr ceny a stavu motorky a množství příslušenství (hardparts, plexi, navigace, ...).
Překvapivě dobrá ovladatelnost v jakékoliv rychlosti, v klidu je to trošku horší. Brzdy chtějí trošku víc razance, ale to je i váhou jezdce (100+ kg).
Při mojí výšce bych potřeboval pořešit snížení stupaček/zvýšení sedla pro pohodlnější posaz.
Ochrana proti větru je s vario plexi dostatečná, ale 130-140 dálnice už není přiliš komfortní.
Jízda ve tmě není žádná sláva, počítám s HID konverzí, nebo další přídavné lampy.
Spotřeba do 5.5l
Super motorka. Pokud se ti zdají vlažnější brzdy vyměň brzdové hadice za pancíře a nebudou mít konkurenci, ubrzdíš vše jedním prstem. Staré gumové hadice se ti nafukujou a proto to tolik nebrzdí.
Jestli se ti zda tuha spojka, kup novy lanko i s bowdenem. Ja daval novej original a litoval jsem, ze jsem ho nevymenil hned po koupi, nybrz tesne pred prodejem Pak sla zmacknout dvema prsty...