Starší klasický naháč od značky Kawasaki.
37kW, 6 rychlostí.
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GS 500E: důvod neuveden
První dojmy - Starší, ale pohodlná motorka. Výkon dostačující pro začínající jezdce. Originální řídítka jsou dost úzká.
Doplňky na motorce - Padací rám a širší řídítka.
Recenze
Chtěl jsem něco menšího a ne moc výkonného, protože jsem několik let nejezdil a předtím jsem sedlal hlavně Jawy (175, 250, 350).
Za ty peníze super stroj, skoro bez investic.
Dost toho nezkušenému jezdci odpustí.
Původní řídítka na můj vkus celkem úzká, s širšími se lépe ovládá.
Přední brzda OK, zadní bubnová...
Celkem úzké gumy, ale pro pětistovku asi stačí.
Úložný prostor skoro žádný, ale to není nic divného.
Motorka vhodná na silnici - okresky.
Vzhledem k váze není rychlejší jízda po dálnici nic moc.
Jsou to krásné stroje. Nástupce slavné GPZ po které jsme jako kluci šíleli. Dnešní fajnovosti s displejem a ledkovým proužkem místo světlometu můžou této Kawě jen tiše závidět krásný dizajn světla a budíků. A v zadu buben vůbec nevadí, stejně tím nikdo nebrzdí , tak kolama dolů a pořádně si to užít.
Dobrá volba Motorka vypadá ve velice slušném stavu, ať dělá radost svého času (asi před 15ti lety) jsme se na ER5 vraceli ze 14ti denní dovolené z pobřeží Jadranu, poslední den jsme jeli po okreskách 850km v dešti na jeden zátah. Doteď si pamatuju, jak borec na velkém GS co si vyjel 50km za Prahu na benzínce pronesl něco jako "docela dobrý mladej, ale chtělo by to něco pořádnýho, na tomhle nikam nedojedeš" a odjel zpátky do Prahy Ale jo, dojedeš a hodně daleko, tak ať Tě to na ní baví