rebelhorn_kveten_borg



PROFIL MOTORKY

KTM 690 SMC R (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník wil
Vloženo 29.4.2021
Aktualizováno 4.5.2021
Zobrazeno 947x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Nejspíš ten nejlepší stroj do zatáček.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Kmoto (Vlašim) - S Radkem Kuklíkem je vždycky skvělá domluva. Starají se o mě bezvadně.

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Za ty prachy je to nějaký malý?! To je první, co mě napadlo, když jsem jí poprvé uviděl. Snad je tedy pravda, že na velikosti nezáleží:)

Motorku bych doporučil pro - Koho nebaví jezdit rovně.

Doplňky na motorce - Vyhřívané hefty už musím mít na každé silniční motorce. Holt už jsem rozmazlenej. Akorát ten ovladač je fakt hnusnej.
Plastový kryr motoru. Ne že bych se s ní chystal na off-road, ale nechci se dívat na omlácený motor od kamenů, které odletí o předního kola.
Kratší držák Spz. Raději jsem koupil homologovaný.

Menší zrcátka z Číny. Za ty velké originál by se nemusela stydět kdejaká dodávka.
Pak už jen pár oranžových deklíků pro radost. Slidery na konce stupaček a os kol.
A to nejlepší je výfuk Arrow. Z toho mám radost. Vypadá rozhodně lépe, než ta strašná bambule z výroby. Je o víc jak dvě kila lehčí (vážil jsem to) a hlavně k supermotu patří i pořádný zvuk. Akorát ten dbkiller jsem tam musel nechat. Už jen kvůli svým uším a dobrým sousedským vztahům.

Recenze

Asi před 15ti lety jsem si pořídil Ktm Duke ll a potom Ktm 690 Supermoto s kachním zobákem. Byla s nimi skvělá zábava, tak teď po deseti letech od prodeje, jsem se rozhodl vrátit zpátky do kategorie jednovalcových supermot. A dobře jsem udělal. V dnešní době omezování svobody pohybu, kdy nemůžu vyrazit na pořádný výlet na cestovní motorce, tak tenhle typ motorky mi pomůže zvednout náladu i obyčejnou cestou do práce. Vyberu si klikatou silnici s pěknejme vracečkama a po pár kilometrech je vám úplně jedno, co říkal ministr zdravotnictví ve večerních zprávách. Tahle motorka je neskutečný zdroj zábavy. Akorát se musíte vyhýbat rovné silnici. Je úžasně lehká, nad 7000 otáček se motor rozezní a já si užívám každou zatáčku jak malej kluk. Tahle motorka vás nutí víc a víc si v zatáčkách dovolovat. Tomu bezvadně pomáhá quickshifter. Na téhle mašině má smysl, protože kvalty jsou docela nakrátko, tak je třeba tam pořád kopat rychlosti. Funguje dobře, takže je to radost. Na Duku a staré 690 se dost často stávalo, že tam při ne dost důrazném zařazení, skočil falešný neutrál. Na téhle nové se to už nestává. Antihop spojka taky funguje dobře. I když mi občas chybí, že při podřazení o dva kvalty před zatáčkou nejde kolo do smyku. Stará 690ka to dělala a krásně pískala guma. Cítil jsem se u toho hrozně racing:) Kontrola trakce a ABS pracují taky dobře. Na druhý jízdní režim, kdy je Abs omezeno na přední kolo a trakce potlačena, se dá jezdit dost divoce a člověk má i trochu pocit bezpečí, když je po zimě ještě bordel na cestě. Na elektronických pomocnících se tady nešetřilo. Zato na přístrojovce se moc nezapracovalo. Číslice jak z digitálek ze SSSR a přehlednost zoufalá. Má sice dost funkcí, ale přepínat mezi nimi za jízdy je o život. Zobrazení zařazeného kvaltu a rychlosti ještě dobrý, ale ten otáčkoměr je otřesný. Musel jsem se dokonce podívat do manuálu, abych pochopil. Otáčky se zobrazují formou osmiček. Jedna osmička je 1000ot/min, dvě osmičky 3000, tři osmičky 4000, čtyři osmičky 5000, pět osmiček 7000...atd. To už by snad bylo lepší tam vrazit klasický flashlight a bylo by jasný, že jsem v omezovači. Další malá piha na kráse je klíček, který je klasický vyřezávaný, jak na starých Ktm z roku 2005. A při odemykání nádrže mám pocit, že se musí každou chvilku ulomit. Poslední věc, co ještě stojí za malou kritiku, je sedlo. Po cca 200km ho začínám nenávidět a moje prdel je na tom hůř, než po noční návštěvě baru Modrá ústřice. Ale holt to není cestovní stroj, takže to nejde počítat mezi zápory.
To je asi vše, co mě napadá k téhle úžasné motorce napsat. Krásně brzdí, krásně tahá a krásně zatáčí. To mi bohatě stačí.
Jsem nadšený.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Krakatau
Krakatau napsal 04.05.21 v 17:36 10b.

Musí to byť úžasné zvezenie, keď na to človek má "gule".

jahan
jahan napsal 04.05.21 v 12:57 10b.

jj, mám ji už druhou sezónu, najeto 10K. Moc dobrej strojek. Jezdím s ní do práce do Prahy. Nic lepšího na ten tankodrom nenajdeš:) Já dal full Remus, taky parádní zvuk. Ať slouží!

Brukev
Brukev napsal 30.04.21 v 07:17 10b.

Pěkný kousek a super recenze ... jednou to musím taky skusit, bo skutečně do zatáček se udržet SM byť s polovičním výkonem je oříšek a navíc se na tu jízdu krasne kouká

Více komentářů



TOPlist