Zajímavá a pěkná motorka, konečně něco, co mi sedí
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 600F: důvod neuveden
Moto Guzzi Breva 750: důvod neuveden
Moto Guzzi Breva 1100: důvod neuveden
Honda VT 750C Shadow: důvod neuveden
Suzuki M 800 Intruder: důvod neuveden
První dojmy - Větší než jsem čekal (což je dobře), krásný masivní výrazný motor, je to krásná motorka
Motorku bych doporučil pro - Motorku bych asi doporučil lidem, kteří už se vyřádili na rychlejších kusech a hledají klidnější jízdu a kteří chtějí spíše oslnit originálním kouskem než historkama o maximálce a odřených sliderech
Doplňky na motorce - Z výroby vyhřívané řídítka, které jedou na třetí nejvyšší stupeň a vy stejně nic necítíte, ale jsou tam, a to se vyplatí. Hodně se mi líbí štítek z V12 Sport v kombinaci s krovkou na zadní část sedla a chtěl bych ho tam třeba časem přidat, nicméně digi-budíky mají fajn tvar sami o sobě a v podstatě je motorka použitelná i do 120 km/h bez štítku. K motorce mám parádní origo kufry MG, které mají až kosmické uchycení, ale drží suprově. V podsedlovce je dostatek místa na doklady, mobil, malou svačinu,... paráda. K dispozici mám i držák navigace/mobilu a 12V zásuvku.
Recenze
Chtěl jsem něco klidnějšího než byl velký Bandit kvůli malýmu synovi a taky aby se mnou manželka ráda jezdila. Na choppera to ale nejspíš ještě není, a MG Breva je ideální přechodná stanice. Není ani rychlá, ani pomalá, zlatý střed. Na předjíždění stačí, když vám nevadí řadit během předjíždění (hold do 14tisíc to ten 2V nevytočí).
Jízda je ale skvělá, užívám si 90km/h a není kam spěchat. Nízké těžiště dovolí pohodlnou manipulaci za jízdy i na místě. Široké sedlo je pohodlné a je to asi první motorka, na které vidím v zrcátkách víc než jen svoje rameno. Zvuk je zase tak akorát - já ho slyším a vyhovuje mi origo koncovka. Baví mě několik různých barev toho zvuku v různých otáčkách, při zátahu, při plavbě po okresce.
Kardan je pro mě nová zkušenost, svou druhou jízdu jsem strávil v dešti a už jsem si nadával, jak budu muset doma zase čistit a mazat řetěz, pak mi ale došlo, že už vlastně nemusím. Už nikdy nemusím Je taky fajn, že má možnost nastavitelné tuhosti odpružení vepředu i vzadu, kdyby se moje nálada změnila, zatím ale spokojenost s aktuálním nastavením.
Spotřebu (tu průměrnou i aktuální) si každý může zkontrolovat na budíkách, mě to zatím vychází cca 5,5L
Moc pěkná
Jo kardan je super, sadneš a ideš hocikam. Na dlhé tripy netreba brať čistiacu sadu na reťaz... K Moto Guzzi jasných 10
K R Á S N Á ! ! !
(více není třeba psát)
Pro mě nejlepší kozzy mají CARC, a to ta tvoje má . Mnoho krásných zážitků v sedle.