Dle dohody s Milanem dojíždím do ROSSOMOTO MB s.r.o. na Ducati Day. Milan má k testování nového Monstera. K překvapení tam je i Jirka, co si přijel testnout novou Multistradu V4. Sklouznu se s kluky, čtvrtý do party je ještě Milanův kamarád, co testuje novou Ducati Streetfighter V2. Zatraceně sexy motorka. Takže tři Ducati a jedno BMW. Krásná trasa plná dynamických zatáček, přesně pro účel testnutí motorek. Myslím, že nejedeme zrovna pomalu, celkem taháme a jsme čím dál více u vytržení. Dáváme dvě kola, bohužel palivo dochází. Přesto Jirka ukazuje, chceš si Multici vyzkoušet? No jasně, předávám BMW a už mažeme. První dojem, zdá se mi menší než vypadá, spodek má dost vláčný, nahoře už jede zatraceně rychle. Je obratná až mrštná, trochu se při akceleraci třepou rodla, trochu neposedná. Výborné rychlořazení. Vracím se na BMW – klidná síla, dole výrazně mohutněji zatahuje, jeví se jako pohodlnější a klidnější, není v tom tolik divadla jako na Multistradě. Ale je vlastně stejně rychlé. Výběr stroje by byl tedy dle preferencí jezdce, jestli trochu více divočiny, nebo klidu a pohody na nekonečných cestách. No před pěti lety bych volil asi jednoznačně Ducati, teď upřímně jsem rád za GS. Ale zkušenost výborná. Druhou část dne absolvujeme s Jirkou v areálu dromu Sosnová.
U příležitosti 45 let Autodromu Sosnová a oficiálního otevření, prodlouženého okruhu se v sobotu 14. května uskutečnila přehlídka historických závodních automobilů od roku 1924 až do počátku osmdesátých let. Část programu, již od 8 hodin ráno, vyplnily závodní jízdy Jarního Sosnění ve čtyřech kategoriích – klasické sportovní automobily (např. MG, Triumph, Mini...) automobily Škoda, závodní automobily a formule. O polední přestávce (12-13 hodin) byly na programu jízda pravidelnosti Jarní Rallye. Na pět desítek posádek by mělo do areálu v Sosnové dorazit v 11 hodin. V seznamu přihlášených najdeme mnoho zajímavých automobilů, jako například Chrysler 58 (1925), Ford A (1928), McLaughlin (1931), Buick (1934), Bristol 400 (1950), Jaguar XK 140 (1955), Mercedes Benz 190 (1959) atd. Odpolední program, kterého jsme se částečně zúčastnili, byl věnován exhibičním jízdám zajímavých závodních historických automobilů v kategoriích Grand Prix, Tatra, Le Mans, Škoda, MTX, Škoda 1100 OHC. A že bylo na co koukat. Nádhera a zas nádhera. Vidět jedinečné závodní unikáty v akci s burácením jejich motorů, srdce zaplesalo. Později odpolko se vracím pln dojmů dom. Byl to zatraceně pěkný a rychlý den. Data jízd ukazují, že jsem místy překračoval 41 a 42 stupňů náklonu. To na moje volšový ruce a na stíhací bombardér GS není vůbec špatné. Nové Pirelli Scorpion Trail II si prostě s asfaltem rozumějí.
Vlastník | DejvGSR | |
---|---|---|
Vloženo | 21.4.2021 | |
Aktualizováno | 6.8.2021 | |
Zobrazeno | 6 674x |
Sosnová parádní ,ale ta testovačka,tak to byla hrozná palba ,což jsem měl potvrzený na tepovce v hodinkách,ale jinak to proběhlo naprosto dle ve vší slušnosti.
1 reakce
jj, občas je to zábava, ale po delší době mě to už psychicky zmáhá, prostě jedu už mimo svoji komfortní zónu. No dědek po padesátce.
Tak jste si to užili
O ty sosnový jsem přemýšlel se synky ale. Bylo moc práce. Každopádně auta nádherný, formule MTXka a Škoda, Ford RS 2000, Sodomkův kabriolet, paráda
1 reakce
Ta Sosnová byla fakt parádní. Letos se docela daří obrážet skvělé akce. Však jsem už od začátku sezony otestoval 8 motorek. Snad i v tom světě se to nějak uklidní.
Jojo , moc pěkný den.
Dal jsem na 3 motocyklech přes 400 svižných km .
Jak jsem jel Dubou za tebou ,tak jsem si říkal, že ten obří motocykl pořádně klopis
1 reakce
V tom je právě kouzlo GS. Vypadá to jako tank, valí se to jako tank, ale v mžiku je z toho slušný stíhací bombardér co s dobrým pilotem sežere všechno co se mu postaví do cesty.