renocar_unor



PROFIL MOTORKY

BMW R 1250 GS (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník DejvGSR
Vloženo 21.4.2021
Aktualizováno 6.8.2021
Zobrazeno 6 605x
HODNOCENÍ PROFILU OD 55 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9


Vloženo: 05.08.2021, Uskutečněno: 05.08.2021, Stav tachometru: 4415 km, Zhlédnuto: 21x


GS jsem bral bez kufrů, jen vlastně s přípravou na ty plastové BMW originál kufry. První cestu GS do Alp a k moři jsem pro přepravu bagáže zakoupil nepromokavý válec 90 l od Touratechu. Jako provizorní řešení to nebylo vůbec špatné, musel jsem si tedy ještě vyrobit dodatečný držák pro kurtování báglu, ale všechno jsem v báglu převezl. Horší to bylo s možností otevírání báglu při zastávkách, odkurtovat, zase zakurtovat – tak trochu peklo a dost nepraktické. Tiše jsem záviděl klukům, co měli kufry. Mohli si kdykoli přes horní víko otevřít kufru, vytáhnout co potřebují a zas pohodlně zavřít aniž by museli něco kurtovat, zavazovat.
Udělal jsem si rešerši na originál hliníkové kufry BMW a systém kufrů od Touratechu a to ZEGA Evo X o celkovém objemu 90 litrů. Tento objem umožňuje na základě mích potřeb použití pouze dvou bočních kufrů. Vybral jsem Touratechy, zpracování prvotřídní, systém otevírání vík variabilní, perfektní systém kotvení k nosnému rámu, možnost využití kufrů jako sedačky, těsnost. Také možnost přes upínání na povrch kufru dokoupení nosných prvků pro lahve, či další bagáž. Jediné mínus jsem viděl v nutnosti druhého klíče, neb se to nedá předělat na systém klíčů BMW. Asi schválně. A cena byla také nižší a to o plných cca 15 000,- Kč oproti BMW originálu. Kufry jsem vyzkoušel na dvoudenní cestě na Šumavu a super, bez výhrad. Hlavně, když jsem zastavil – konečně jsem si mohl z kufru vzít pití a zase ho tam vrátit. Nebo se bez problémů převléknout, prostě paráda.
Dále jsem v Touratechu zakoupil stupačky Pivot Pegz MK 4, prozatím přínos sporadický, určitě lepší kotvení nohy na stupačce, vyšší opora a jistota, ale zdá se mi méně prostoru k řadicí páčce, prostě se mi teď v těch enduro botách hůře řadí.
Pro nabíjení baterie přes originál zástrčku jsem zakoupil originální nabíječka BMW, která již bez problému komunikuje s Can-Busem motorky. Původně jsem pro navigování využíval mobilu, ale po zkušenostech z fóra ohledně otřesů a likvidace optické stabilizace a i problémům s vypínáním při přehřátí jsem přes inzerát koupi ještě zabalenou originální navigaci BMW Navigátor VI 2021 s novým programovým vybavením.

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Mann (1500) napsal 05.08.2021 v 18:26

Ono to možná bude trochu o zvyku nebo poloze řadičky. Je pravdou, že Pivot Pegz mé očekávání taky úplně nesplnily, ale nechal jsem si je. Uvidíš časem sám jestli je to schůdná cesta či nikoliv.

Sete (36) napsal 05.08.2021 v 15:54

Taky jsem na GS koupil širší stupačky a přesně z toho důvodu jak píšeš, jsem je dal zase pryč...


Nejnovější záznamy v deníku
  • Roční servis

    BMW Cartec Praha Letošní příprava na sezonu je limitovaná hojícím se palcem levé ruky. Alespoň jsem letos poprvé využil služby „Collect and Return“ tvou motorku přesně v daný termín vyzvedneme a následně ti ji zase p

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 10.02.2024
    Uskutečněno: 09.02.2024
    Tachometr: 15536km
    Komentářů: 2x
  • Palec

    Motorka uložená prozatím k spánku a čekáme na servis v BMW. Asi využiju možnost odvozu, servisu a přívozu motocyklu. Bohužel se mi stala nepříjemnost, 15.12. 2023 jsem večer kolem půl osmé venčil našeho kluka. Zaútočil n

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 28.01.2024
    Uskutečněno: 28.01.2024
    Tachometr: 15536km
    Komentářů: 6x
  • BMW R 1300 GS

    Dostal jsem pozvánku podívat se na nové GS 1300. Technicky opět super, krásná úprava na přední vidlici, její uložení. Nejel jsem na tom, ale určitě tam oproti R 1250 GS bude další posun k lepšímu. Musím přiznat, že se mi

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 28.01.2024
    Uskutečněno: 31.10.2023
    Tachometr: 15536km


TOPlist