Decentně upravená stará Suzina. Bez zásahů do konstrukce, jen čistá kosmetika.
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Jezdí krásně a lidem co už ji viděli se celkem líbí. Je jasný, že motorka ve čtyřipade z 82 roku je na dnešní poměry slabá, o zastavení si člověk musí poměrně důrazně říct na páčce i pedálu, náladovej volnoběh je u těchhle strojů taky evergreen :-)
Motorku bych doporučil pro - Pro slečny a rachetický pány, protože s dobře rostlým chlápkem to má dost práce. 31kW z dvaaosmdesátýho je znát, dneska už jsou asi některý na odpočinku :-)
Doplňky na motorce - Nový blatníky, sedlo, řidítka, boční plasty, pletený kola, barvy laky, světla, gripy, zrcátka a tak. Celej stroj je víceméně doplněk
Recenze
Jezdí krásně a lidem co už ji viděli se celkem líbí. Je jasný, že motorka ve čtyřipade z 82 roku je na dnešní poměry slabá, o zastavení si člověk musí poměrně důrazně říct na páčce i pedálu, náladovej volnoběh je u těchhle strojů taky evergreen .
Do terénu to není vůbec, i když se tváří trochu jako scrambler, není na podvozku žádná úprava krom repase originálních tlumičů. Prostě stroj na poklidný bloumání krajinou, v mimořádných situacích schopný jízdy i po polní cestě, nebo louce(díky hrubšímu obutí). Bude na ní jezdit křehká hubená holčina, takže se hodí nízká váha i stavba a v neposlední řadě i ukazatel zařazený rychlosti.
... GS 450 L byla můj první čtyřtakt v devadesátkách.
Je to krasny a jizda na tehle strojich je balzam na nedelni odpoledne
Bozi stroj
Perfektní uprava, jsi opravdu sikovny.