Yamaha XJ600n, takovej malej splněnej sen.
Výška jezdce: 190 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBF 600N: Cena
První dojmy - První “velká” motorka, skvěle ovladatelná. Nemám úplně s čím srovnávat, dost výkonu na bezpečné předjetí, a ne tolik, aby vyděsil začátečníka.
Recenze
Řidičák na moto jsem si dělal v spolu s autem hned v 18 letech. Pro motorky jsem měl vždycky slabost, zvláště pak pro naháče. Vysněná motorka, kterou jsem vždycky chtěl, byla Honda Hornet CBF600n, s kulatým světlem. Nicméně, nezbylo mi tenkrát nic jiného, než jezdit na tátovo ČZ 180. Ta byla fajn, ale bezpečně se dal předjet tak maximálně traktor, a když chtěl člověk jet rychleji, musel trochu zalehnout, a z kopce dala i 110. Semtam mě někde nechala, a pak přišel čas splnit si sen. Hornetu vizuálně dost podobné XJ, výkonu tak akorát, aby toho člověk po ČZtových 11kW neměl plný brejle, a výhodná cena - to byly atributy, které rozhodly ve prospěch Yamahy. Tak jsem koupil ošklivý, sprejem opravovaný a trochu odřený červený XJ 600, na kterém jsem se učil řídit “velkou” motorku. Od původního majitele má širší řídítka, které mi popravdě docela vyhovují. Motorka se dobře ovládá, akcelerace je pro mě dostatečná, dá se s ní bezpečně předjet. Letos jsem jí dopřál nový lak od Pavla Zborníka (AirbrushPZ), který se, myslím, mimořádně vyvedl (a taky už se nešpiní džíny barvou, když ukápne benzín na nádrž) Teď už jen sehnat výfukové koncovky a vyměnit odřené světlo, a bude z ní celkem reprezentativní motorka.
barva není moje srdcovka, ale na XJ sraz by jsi prošel vstupní technickou kontrolou
Máš to vyleštěný že to muselo dát práce, ty výfuky by to chtělo snad seženeš origo nepodřenou verzi
No,kdyby mi to někdo navrhl, tak bych to tak nalakovat nechtěl. Jenže když to vidím hotový, je to pěkný, určitě nepřeplácaný. Motorka jakoby omládla, je hezká.
tie nove farby jej pristanu, dobra praca
Ten lak je krásný. Neotřelý. XJ je krásný jednoduchý naháč, který bude jezdit pořád.