Od původního majitele jsem ji přivezl v hrozným stavu, pojízdná sice byla, ale všechno zbastlený. Stáhl jsem manuál a začal dávat věci do pořádku. Koupil jsem ji na Motardových kolech a s 21" předním kolem, které jak jsem teprve nedávno zjistil je z Kawas
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XR 650 R: Klasika... Byla mnohem dražší než kawa...
První dojmy - Na motardových kolech s malou rozetou je na silnici neskutečně mrštná a je radost si ji vodit zatáčkama. Na krosových je to ještě větší pecka! Podvozek je na svojí dobu i dneska podle mě bez výtky, skoky, rolety, díry šutry, nesmysli... Projede všechno a přitom nejde na dorazy (aktualizace... Jde na dorazy při větších skocích, všiml jsem si toho až na videu jak se po doskoku z 1,5 metrového padáku chudinka zcvrkla). Asi to bude tím, že tlumiče jdou jen minimálně štelovat a podle manuálu jsou nastaveny na jezdce s 68kg. To se dá ale řešit jinýma pérama (otázka je co by tomu říkal rám). Každopádně jako taková je na svůj obsah a rozměry relativně dost lehká. Relativně!! Je to hovado těžký!!! Ale samozřejmě dokud se nerozjede, pak je to krása. Co na ní miluju? Všestrannost a zábavu kterou dává jak na louce, v lese, na trati, na silnici a taky v garáži. Co mi na ní vadí? Vůbec nic.
Motorku bych doporučil pro - Když by jich u nás nebylo tak málo a nebyl by takový problém cokoliv sehnat, tak bych jí doporučil komukoliv kdo chce víceúčelovou motorku, která zvládne jak na dlouhý trasy po asfaltu, tak především i náročný terení výjezdy.
Recenze
N Tuhle potvoru jsem si vybral z toho důvodu, že jsem chtěl mít možnost jet dlouhé vzdálenosti do práce po silnici a zároveň, po půl hodince v dílně mít motorku připravenou na výlety v terénu a na blbnutí na blízkých motokrosových tratích. Na silnici se s tímhle náčiním vážně stydět nemusíte, jede bez problémů 130, do 110 je to ale ještě příjemné. Nevím, mě osobně to baví hodně i na tý silnici, pokud je kolem dostatek zatáček a nedostatek děr. V terénu se s ní pomalu sžívám. Jede jako buldozer, ale přitom lehce, motor má dost výkonu, jak v malých tak vyšších otáčkách, přijde mi že mu je jedno jaký kvalt tam mám a na požádání pouští výkon jak potřebuju. Brzdy NISSIN, vepředu 2 pístky, vzadu jeden, jsou taky naprosto v cajku :D na to jaký je to hovado těžký, tak jsou pěkně jedovatý, zakousnou se a drží jako na kdejaký vychrtlý krosce... Budu psát dál, ale už ted se s tím hrabu hodinu. Takže pokračování příště.
10.10.2021 Aktualizace galerie
Máš to vymazleny 100 b. Za ty hodiny v garáži
Krasavice od pohledu
KLX 650 byla a je skvělá motorka, krásně si jí udělal
Měl jsem několik civilnějších KLR, které jsem upravoval do terénu a to vždy jen proto, že nebyla žádná pěkná KLX na prodej. Její nespornou výhodou je to, že je to vodník
Pro mě jen do těžšího terénu moc těžká, dneska bych volil tak 250, ale to je zase na silnici málo ...
Užívej ji ve zdraví
KLX-ko jsem taky měl. Na kamarádovém KLX jsme dělali taky rozborku. Mrkni:
Poctivá rozborka, ať dělá radost!