rebelhorn_kveten_borg



PROFIL MOTORKY

Gilera RV 200 (1962)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník divoch54
Vloženo 18.4.2021
Aktualizováno 28.4.2021
Zobrazeno 1 493x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Gilera je rozhodně značka, která patří do sbírky italských motocyklů a typ Gilera 150 extra sport je jejím důstojným zástupcem...

Více fotografii

Motorka koupena od aukro.cz

Výška jezdce: 165 cm

První dojmy - Gileru 150 sport jsem objevil v nabídce na aukru, kde jí nabízel můj známý, který se zabývá dovozem veteránů z Itálie. Vzhledem k faktu že se motor netočil, byla i její cena celkem příznivá. U motorky mě zaujal vzhled motoru, který rozhodně nevypadá jen na objem 150ccm .

Motorku bych doporučil pro - Gilera je čistě sbírkový kus pro milovníky italských klasických motorek.

Doplňky na motorce - Gilera nemá žádné doplńky, bohužel chybí kryt řetězu...má sice italskou SPZ ale žádné doklady.

Recenze

Po zevrubné prohlídce motocyklu jsem zjistil, že z motocyklu je nepoužitelná pouze sedačka, která nepřežila nevhodné skladování ... Otevřeným sáním do karburátoru natekla voda a píst zarezl ve válci. Po demontáži hlavy motoru jsem brzo uvolnil píst z válce a válec demontoval... I přes fakt, že byl válec delší dobu plný vody, nebyla jeho pracovní plocha orezlá a válec včetně pístu bylo možné bez nutnosti výbrusu znovu použít. Přežily i dva pístní kroužky, pouze jeden jsem musel nahradit novým. Po přeměření válce jsem zjistil, že objem motoru je vlastně 162ccm, proto to označení sport extra...Po vyčištění palivové soustavy a karburátoru, zapojení rozpojených kabelů a rozlepení lamel spojky jsem motorku nastartoval a zpojízdnil. Sedačku jsem použil ze svých zásob, pochází z nějakého italského mopedu, ale její velikost i tvar se hodí k motocyklu. Gilera měla původní oranžový lak, ale ten byl již na nádrži a rámu značně napaden
povrchovou korozí, tak jsem se rozhodl motorku celou demontovat a nastříkat odstínem RAL 2001, který nejvíce odpovídá originálu. Po demontáži jsem zjistil, že byla utržená pístnice zadního tlumič a ohnutá jedna trubka přední vidlice, vše jsem srovnal, přivařil a tlumiče naplnil olejem. Přepletl jsem kola, bohužel jsem nesehnal druhý ráfek, tak jsem jej aspoň nastříkal do stříbrné barvy...Motor Gilery je skutečně robustní, vše je dost předimenzované a spodní část motoru je stejná pro obsahy 98ccm až 200 ccm. Zapalování je dynamo-bateriové se světlometem CEV, kola mají velikost 17". Výkon motoru je 8,5 PS, což při hmotnosti 100 kg stačí na rychlost 110km/h. 27.4. Gilera dostala nový, japonský a hlavně rovný zadní ráfek...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PLL
PLL napsal 25.04.21 v 20:26 10b.

Nádhera. Parádní kousek.

ondrejj
ondrejj napsal 22.04.21 v 21:59 10b.

pěkná

viktormoto
viktormoto napsal 22.04.21 v 14:48

pěkné

viktormoto
viktormoto napsal 22.04.21 v 14:48 10b.

pěkné

Výska
Výska napsal 22.04.21 v 06:23 10b.

Je to parádní kus, málo plané, prostě Itálie !

Více komentářů



TOPlist