Excelentní podvozek a charismatický projev motoru!
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Dvouválcové véčko od Ducati je zábavné a táhne ukrutně, ale to jsem očekával.Víc mě překvapil podvozek, který je skvělý. Semi aktivní odpružení Skyhook spojuje komfort i sport.
Recenze
Návrat k dvouválci a první italská motorka. Stav perfektní (5250 km měla najeto).
Vzhledem k hnusnému počasí mám zatím najeto cca 600 km, takže hodnocení je víc o dojmech. . Proti předchozímu čtyřválci, kde mohl člověk dát šestku a nic neřešit (pokud nechtěl) je toto jiná liga. L-twin Vás nenechá "dřímat". Do cca 5500 otáček se s ním dá jezdit "pohodově" , což ale neznamená nudně. Od 6000 ot. táhne brutálně. Motor má nádherný zvuk, správné vibrace a celkově je velmi zábavný a návykový.
Oproti tomu o podvozku zpočátku ani nevíte, jen tak nějak zaznamenáte že krásně filtruje hrůzy českých silnic (v režimu Touting). S přibývajícími km ale zjišťujete, jak geniálně ho ti Italové naladili. Motorka je krásně vyvážená, přesná v zatáčkách a stabilní v rychlých pasážích, odezva od kol přesně taková, jakou chcete. V každé situaci Vám poskytuje ohromnou jistotu.
Jediné na co jsem si ještě nezvykl je barevný display a nekonečné množství všech možných nastavení motoru a podvozku.
Dispay je výborně čitelný a zobrazuje vše co si zamanete, ovládání intuitivní, ale osobně bych měl místo něj raději budíky. Naštěstí je motorka tak zábavná, že na něj při jízdě prakticky nekoukám
Pěkná Italka
Gratuluji k nové motorce. Říkal jsem že to dlouho nevydržíte.
Dobrá mašina, tak ať slouží a hlavně kolama dolů