Křižník do nepohody, s tím by se dalo jet na konec světa možná, ne?
Motorka koupena od krystof-k (Dobříš) - Dva důvěřiví borci, kteří nejsou mechanici :)
Výška jezdce: 172 cm
První dojmy - Ty vole, konečně zase kardan a ta síla motoru, do prdele, to je dobrý. Docela intuitivní ovládání, prostě pohoda.
Motorku bych doporučil pro - Pro ty, kdo chtějí pocitvý kus železa, co bude fungovat snad všude a nebojí se té mohutnější konstrukce.
Doplňky na motorce - nic nebylo moc potřeba a vše fungovalo.
Recenze
Báwo jsem vybíral po zkušenosti s Ducati Monster S2R, která pro mě tenkrát byla moc tvrdá a ultimativní a taky jsem si myslel, že budu střídat víc Prahu a Brno a s tímto strojem by to snad i šlo. Jo a taky má kulaté světlo, ne?
S "erkem" jsem něco najel a dal dokonce i menší výlet do Beskyd s kámošema. Mít kufry na motorce pro mě bylo objevení nového světa a možností. Výkonu, resp. krouťáku na rozdávání (zejména s mou muší váhou :D) a pak ten boxer a jeho plynulost, kdy můžu jet okolo 2 tis. a pak otočit pravaščkou a dějí se divy. kultivovanost a všestrannost je až neuvěřitelná. Spotřeba něco pod 5 l. Spolujezdec (moje milá je dost náročná a bojí se pořád) kupodivu prý super, že už nechce nic jiného. Ovladatelnost naprosto v malíku snad pro každého - to těžiště dole, to je pecka. Gumy by mohly být širší a nebo jen novější a jiný profil, protože Avon, kterýho jsem měl při výjezdech z kruháčů lehce ěšel do powerslidu, ale to byla zase super zábava..
Na těchto strojích obdivuji pár věcí, na kterých podle mě stojí jejich úspěch - BOXER - KARDAN - PODVOZEK. + zvládnutá ergonomie na jedničku.
Motorce a tedy koupi od kamaráda jsem důvěřoval trochu možná slepě, což on taky. Nikdo jsme nedělali servis hned a tak, když jsem dal motorku do servisu, bylo mi řečeno, že je to za cenu 1/2 motorky, což mi moc nedávalo smysl, zase tak moc jsem k ní nebyl citově vázaný. A tak šla z domů.
Doteď mi chybí bezúdržbový kardan a ty kufry, ty kufry. No a pak ten posez a síla. Prostě boxer je fakt návykový. Jednou se k nějakému Rku vrátím, mám záslusk na R nine T, ale uvidíme, třeba to schytne křižník RT.