Tak konečně!!! Prostě stroj který vydrří více než jednu sezónu (kolikrát jsem tohle už říkal). Kdo se nesvezl neví, a kdo už ano tak netřeba něco popisovat.
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 790 Adventure R: Asi bude v Off ovladatelnější, ale ta cena... furt jsou to nové kusy
První dojmy - Vzhledem k tomu, že už jsem si na ni několikrát sednul tak mě výška nepřekvapila, ale jen utvrdila v tom, že tohle je přesně co můj hrb potřebuje. Pohodlný a vzpřímený posez je to co mi po létech na naháčích vyhovuje.
Recenze
Protože jsem zhruba věděl do čeho jdu a na co jsem se připravoval už asi 3 roky, tak jsem byl připraven na to co mě čeká. I tak ale předčila veškerá očekávání. Vždy když jsem popisoval svoje předchozí motorky tak to byl takový srovnávák s tím co jsem jezdil předtím. Tentokráte to neudělám, protože všechny předchozí stroje jsem měl rád a bylo by to nefén. A to hlavně z toho důvodu že Afričanka je o hodně mladší kus a evoluce se projevila.
Je to můj první dvouvál ale ohromě mě baví. Zátah od spodu jsem doteď moc neznal. Zatím najeto cca 1.000km. Brzdí přesně jak chci, do zatáček padá úplně sama jako by byla čistá silnička, a to i s těmi rozměry 21/18 a nefouká na ni jako na nahotinkách.
Co se OFF ježdění týče tak ty originál gumy nejsou nic moc. Na tvrdé polňačky ještě jdou ale jinak jako by plavaly a trvá jim než se srovnají třeba při výjezdu ze smyku na ně(zaujaly mě MOTOZ TRACTIONATOR GPS takže půjdou na řadu hned jak oškubu ty Dunlopy).
Abych nezapomněl, ten originál výfuk a zvuk ... to snad ani není Honda. Jakožto propagátor hesla "Hlasité výfuky zachraňují životy" musím poznamenat že je to opravdu boží a zase jsem ušetřil nějakou kačku za laďák.
No až toho nalítáme více tak to tady doplním. A podle toho co je v plánu tak bude o čem psát.
hodně šťastných km
pekna strojovna