renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650S (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Čety
Vloženo 2.4.2021
Aktualizováno 11.3.2023
Zobrazeno 730x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Vcelku zachovalé SVčko, s trochu vyšším nájezdem. Má nějaké šrámy. Ideální volba na přechod do sportovnějšího posezu (přešel jsem z endura)

Více fotografii

Výška jezdce: 174 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 600F Hornet: neodpovídající cena ku stavu motorky
Suzuki GSF 600 Bandit: žádný ideální v okolí
Suzuki SV 650: nebyl k dispozici v okolí

První dojmy - Barva je úžasná, motoricky je motorka v pořádku. Posez je podle mě velmi zvláštní, musím zmínit, že jsem doteď jezdil na enduru. Chvilku mi trvalo, než jsem si zvykl na spojku a brzdu (spojka má krátký záběr, což mi dělalo problémy). Řidítka jsou velmi skosená, což je pro mě také nezvyk. Jinak se motorka chová užásně.

Doplňky na motorce - Na motorce jsou padáky, přídavná boční kapotáž a ladění výfuk IXIL

Recenze

Jako mladý motorkář jsem si chtěl vyzkoušet všechny tipy motorek. Začínal jsem na BMW F650 cenduru, tak jsem si řekl "je čas vyzkoušet něco jiného". Začal jsem se rozhodovat mezi naháčem a silniční motorkou. Nakonec jsem koupil SV650s. Motorka byla blízko a cena byla přijatelná.

S motorkou mám něco přes 100km, zatím nemohu nějak moc recenzovat.
Každopádně mě překvapila brzda a spojka. Brzda má hrozně krátký nástup a musí se na ni dost citlivě. Spojka má strašně krátký záběr, takže dávkovat se musí stejně jako brzda velmi citlivě. Něž jsem si na tu spojku zvykl, tak mi to chcíplo snad na pěti křižovatkách (při rozjezdu). Plyn jsem zatím dával tak do 70% a bohatě to stačilo. Na můj vkus je to SVčko celkem raketa (přesedlal jsem z 35kw na 53kw). Pozice jezdce je v nízkých rychlostech dost nepříjemná, ale jakmile máte na tachometru 80 už je to OK (Protivítr vám "nadlehká tělo" a nemáte tolik váhy na rukou).

Jakmile bude zase hezky a rozvolní se ty opatření proti koroně, chci zkusit něco na cestovat, snad to půjde. Zatím nemohu říct, jak se budu cítit po 200km v kuse.

14.4.2021

Tak již mám s motorkou nalítáno něco kolem 1000 km, tudíž ji mohu už lépe zhodnotit. Motorka do 170 km/h letí jak střelená, pak je to pomalejší. Stejně je ta rychlost nevyužitelná v rámci legálního ježdění. Na motorce jsou Michelin pilot road 4. Tyto pneu sice nemají špatné recenze, jenže jsou špatně sjeté a mají rv. 2014. Již mám na cestě Pirelli Angel ST, mají super recenze tak uvidíme. Na motorce jsem udělal základní servis tj. olej, svíčky, filtry. Výměna přední svíčky je docela os*r, všechny plasty musí ven, musí se odklonit chladič a stejně je tam dost málo prostoru.

Mám něco najeto po hezkých cestách i těch méně hezkých. Chování motorky na dobré silnici je fajn. Na takové klasické středočeské silnici je to děs a hrůza.

Spotřeba motorky se pohybuje něco mezi 5,6 - 6,2 l na 100km. Jako u každé motorky, záleží na stylu jízdy.

U předchozí motorky, jsem měl problém dát někam peněženku, nebo jakoukoliv drobnost. Tady je šíleně moc místa pod sedlem spolujezdce. Mám tam lékárničku, sadu na opravu pneu, vestu, 0,5l pití a ještě by se tam určitě něco vešlo.

První 3 dny jsem na motorce trpěl, nemohl jsem najít správnou polohu těla. Buď mě začalo bolet zápěstí nebo záda. Nakonec jsem si na motorce našel optimální polohu a po celodenním ježdění (400km za den) jsem byl úplně fit, nic nebolelo a vše bylo super.

Už jsou otevřené okresy, tak ještě potřebuji to dobré počasí.

15.5. 2021

S motorkou mám najeto cca 3000km. Odešel mi motor. Motorka je v servisu. Předpokládám, že do konce června budu už jezdit.
Při mých cestách jsem narazil na skvělé letiště Ralsko (u Mimoňě). Toto letiště vřele doporučuji, je zde mnoho prostoru pro trénování s motorkou.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist